@Wiesss, succes vandaag in het ziekenhuis meis! Laat je het ons weten? En belachelijk dat ze dichtgaan!!!! @Denanja, ben je al aan het inpakken? Waar gaat de reis naartoe? En ik ga heel hard duimen dat de kliniek een doorstart maakt! Is het zo lastig om geholpen te worden als je lesbisch bent? Zou toch niet moeten mogen!!!!!! @Annemoon, hoe is het nu met je? @Junyor, alvast van harte gefeliciteerd en lekker genieten in Berlijn! @Mariska, bah, voel je je niet slap nu? @Purplebee, wat een mooie eieren!! Ik ga voor je duimen!!!! @Lizet, ben benieuwd naar het resultaat! @Wanda, van harte welkom en heel veel succes!
Zo net terug. eentje was 14 en de andere ongeveer 12. dus morgen vroeg weer terug dan wordt er beslist of het morgen nog wordt en anders zaterdag. Gelukkig heb ik morgen niet degene die normaal altijd de echo's doen maar mijn arts zelf. Dus het wordt weer spannend. en gelukkig heeft ml ook vrij morgen. Dit was al uitvoorzorg geregeld. @wanda welkom bij de club @denaja wauw dat is idd balen ben benieuwd of ze doorstarten. ik zelf zit in Veldhoven.
ja ik heb alweer gehoord dat de kliniek uit 2 delen bestaat zeg maar. een stichting en nog wat en de stichting is niet falliet. en daar word alles geregeld mbt donoren enz. dus we hoeven ons geen zorgen te maken amy. wij gaan naar duitsland. niet heel ver dus maar gewoon ff om helemaal tot rust te komen. kom er al vanaf dat k 4 was dus ken t op mn duimpje daar en mn ouders gaan mee en nog meer familie lekker gezellig dus. ga zo (over 5 min.) naar huis en dan al t een en ander inpakken
Bedankt voor jullie reactie. Er zijn idd veel succesverhalen zonder of na alle trajecten maar de onzekerheid wordt me soms teveel. Wat is de oorzaak van de twee zo verschillende sementesten en is er iets aan te doen en gaat t met iui wel lukken moet ik medicijnen ja of nee? En ik zie er zo tegenop om icsi en degelijke trajecten te doen. Mijn hsg vond ik ronduit traumatisch den wat staat me dan nog te wachten. Pfffffff! Maar ik blijf positief hoor! Amy ik duim voor je! Denanja wanneer ga je testen? Alle anderen heel veel succes!!!
amy1987: wanneer mag je testen?? Wanda1982: welkom, er komen spannende tijden voor je aan, maar goed hoor dat je zo positief kan blijven. Hopelijk gewoon starten met iui zal voor jullie duimen. Denanja: fijn dat de stichting niet failliet is, maar waarom is het voor lesbische stellen zo lastig dan?? Hele fijne vakantie geniet ervan. Lizet78: succes, hopelijk wordt dit een positieve ronde voor jullie. Ik heb vandaag echo gehad, en ik bleek een heel mooi ei van 23 mm te hebben die al bezig was te springen of al gesprongen was. Dus dat kleine beetje bloedverlies 2 wkn terug was toch mijn menstruatie. Helaas deze maand dus geen iui, maar manlief en ik hebben gisteren toevallig wel geklust dus dat kwam dan weer goed uit zo is deze maand toch niet helemaal verkeken.
Wies wat fijn dat je lichaam wel gewoon werkt dus maar goed dat jullie gisteren geklust hebben . hier. Wij gaan een week dus volgende week zaterdag komen we terug, met positief nieuws of jiet want de testen gaan mee haha. En t is voor lesbische stellen moeilijk, althans voor ons, omdat we donor zaad gebruiken en niet alle ziekenhuizen hebben een donorbank. Daarbij hebben ze allemaal een wachtrij en pff moet er niet aan denken om nu we al begonnen zijn toch weer te moeten wachten. Maja is dus hopelijk ook niet nodig.
Ja dat is zeker fijn te weten, maar alles veranderd zo nu je met de hormonen bezig bent dat je gewoon niet meer weet wat je nu voeld en wat je ermee aan moet. Maar goed in ieder geval positief dat het toch mn ongesteldheid was en dat deze maand dus niet helemaal verloren is. Maar dan begrijp ik waarom het lastig is Denanja, maar met een beetje geluk vertel je ons volgende week zaterdag dat je zwanger bent, ik blijf duimen voor jullie . Hele fijne vakantie, lekker joh die afleiding deze week zal wel snel gaan .
Wanda . Welkom in de groep !! Vandaag geweest op dag 3 uitgangsecho . Waren een aantal cystes te zien door overstimulatie van vorige maand. Helaas moet ik een maand rust nemen .. Weer een teleurstelling
Mijn allerliefste In gedachte zie ik je steeds voor me, Met je handjes en je vingertjes, Met je voetjes en je teentjes, Jij, allerliefste Degene die mij mama maakt. Telkens weer de overtuiging; Deze keer lukt het Twee weken wachten, hopen, wachten En dan toch weer niet... Steeds breekt mijn hart, Wanneer jij weer niet komt, Mijn lieve kleine schat. Mijn verlangen naar jou Zo onbeschrijflijk groot. Nooit heb ik kunnen vermoeden, De lange weg die we moeten gaan Het leek zo vanzelfsprekend, Maar nu na zoveel tijd Raak ik soms de moed een beetje kwijt. Overal om me heen, Het mooiste woord ter wereld, Maar misschien nooit door jou gezegd. Het allergrootste wonder, Mijn grootste wens: De dag dat jij voor het eerst mama tegen me zegt. Wilde ik even met jullie delen dames... Heb even een dipje... Moest even flink huilen... Soms heb je van die momentjes toch?
Geen idee eigenlijk! Ze zei, of we zien je terug als je ongesteld bent geworden, of we zien je over 6 weken voor een echo. Maar ik neem aan dat het 14 dagen na de IUI moet zijn dat je wel of niet ongesteld wordt toch? Hoeveel dagen na de IUI mogen jullie allemaal testen?
Mooi gedicht Kristel, volgens mij herkennen we allemaal wel dat verlangen om mama te worden en mama genoemd te worden Sterkte! @Amy, bij ons werd gezegd dat we op dag 18 na inseminatie moeten testen, wat is dat laat he? Maar goed, ze zullen het wel weten daar in het ziekenhuis... Hier vanochtend een lichte positieve ovulatietest Dus dat zal vanavond wel een echt donker streepje worden, en dan is morgen de dag van de inseminatie! Ik heb er weer zin in
Mooi gedicht kistel. Zijn net terug. Ik mag morgen om twee uur terug komen. Voor de iui. Ze wilde eerste weer maandag. Maar had uitgelegd dat het dan weer te laat was. En toen ging ze als nakijk. En moest ze me gelijk geven. En dus morgen middag is het weer zover. Had gelijk mijn eigen arts en kon ik ook alles goed uitleggen. Normaal zijner twee die echo's maken maar die zaten vol vandaag. Dus misschien heeft het zo moeten zijn.
Ja, best laat ja! Maar goed, misschien beter iets later als valse hoop toch? Want het schijnt toch dat door die Pregnyl je een vertekend beeld kunt krijgen? Ik geloof dat ik dat wel eens las ergens.... Spannend dames, zitten jullie vanaf morgen samen op het wachtbankje!!! Grappig, jullie 2 samen en ik precies gelijk met Gillian! Hoe groot was je ei vandaag Lizet? En Purplebee, krijg jij geen echo's?
Wat goed Lizet dat je voet bij stuk hebt gehouden en nu niet hoeft te wachten tot maandag. En als het goed is heb ik morgen ook de inseminatie, dus dat wordt tegelijk op het wachtbankje @Amy ik had maandag en woensdag een echo en toen het er allemaal goed uit zag, zei de arts dat ik vanaf donderdagavond ovulatietesten moest doen, tot maandagochtend. Als ik dan nog geen positieve test zou hebben, moest ik maandagochtend weer voor een echo naar het ziekenhuis. Dus het ziet er nu naar uit dat ik vandaag de eisprong heb en vanavond Pregnyl ga spuiten, en morgen inseminatie.