Ha meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Vandaag bij de gyn geweest en te horen gekregen dat we verder gaan met IUI, super spannend! Mei 2012 gestopt met de pil en vanaf januari 2013 zitten we in de MMM, vanwege mijn onregelmatige cyclus. Toen begonnen met clomid. Aantal rondes gehad, maar mijn cyclus bleef aan de lange kant. Daarom in aug overgestapt op spuiten. Sindsdien een prima cyclus.. Maar helaas nog niet zwanger Alle onderzoeken zijn verder goed. ML heeft topzaad, eileiders goed doorgankelijk, bloed is goed en samenlevingstest ook positief.. Dus waarom het niet wil lukken.... Geen idee Hopelijk is iui net dat ene zetje wat we nodig hebben. Vandaag weer de eerste follikelmeting gehad, een eitje van 12mm en bms 6,7. Met een beetje geluk dit weekend of begin volgende week al de eerste iui! Erg spannend.
@Flora Welkom! Spannend ook voor jou, blijft toch vaak voorkomen dat ze niet kunnen vinden wat er aan de hand is he? Ik heb verder nergens last meer van, moet wel erg veel plassen, maar ja ik drink dan ook veel. Proberen om niet te veel erover na te denken he. Ik ga pas testen als mijn cyclus langer is dan 30 dagen, dus op zijn vroegst 23 februari.... Nog ff wachten dus. Verder leuke dingen doen en je gedachtes verzetten, dan geldt voor iedereen!
Welkom Flora. Spannende tijd he! We kletsen hier lekker van ons af zodat het makkelijker is en omdat we elkaar begrijpen.
Vorige week di iui gehad. Nu op het wachtbankje. Spannend..... andere mensen op wachtbankje al ergens last van?
Hoi Gillian2009, Vorige week ook IUI gehad op vrijdag.. Nee nergens last van hoor.. Maar ja dat wil niks zeggen de een heeft wel last en de ander niet. Veel sterkte! En blijven hopen!
Hier ook iemand die in de ww zit: 1e ww. ma 10-02 eerste IUI zonder hormonen gehad (aantal goede zaden was niet optimaal: 1000000). Sinds 2011 wachten we op een wondertje...Ik heb niet er een goed gevoel er over..maar wie weet..
Op dit moment heb ik net als altijd kwaaltjes die ik ook normaal gesproken heb en die wisselen per maand dus kan er niks van zeggen haha. Bij mijn dochtertje had ik tot een week na nod ook niet iets bijzonders en bij mijn andere zwangerschap voelde ik helemaal niks. Spannend en wachten duurt zooooo lang....
Proficiat!! Ik hoop dat wij snel achter je aan komen.. Nog een paar dagen wachten... Hou ons op de hoogte hoe het gaat!
Hoi kristel, was even benieuwd hoe het is... al ergens last van? Vrijdag mag je testen toch? Spannend hoor.
Hoi dames! Ik sluit me weer aan. Volgende cyclus beginnen aan iui. Moet eerst een uitgangsecho kijken of alles rustig is! Lelie28 gefeliciteerd! Wat heerlijk, geniet ervan.. Kristel ik volg je meid!! Spannend! Hoop op 2 streepjes! Laat je t weten!
Jammer Annemoon sterkte.hakt er zeker in. Je hoopt toch.... ik mag ook bijna testen. Heb mijn nod dag op een dagje huishoudbeurs. Balen als ik het daar toch zou worden maar ik hoop gewoon van niet.....
Helaas ook voor mij ongesteld ((( Hakt er zeker in, heb weer ff een huildagje... Ik had inderdaad verschillend klachten en symptomen, zal wel door de extra hormonen gekomen zijn... Ik ga zo het ziekenhuis weer bellen voor IUI 2! Annemoon, ook jij succes weer! Hannabella jij ook!
Ach wat jammer meiden! Nou hoe vaker nee hoe dichter bij de ja! Succes met de volgende! Ik slik trouwens ook pre-pregnant samen met mijn man! Daar worden de meeste stellen binnen 3 maanden toch zwanger als ik de wetenschap mag geloven. Misschien ook een hulp middel voor jullie..
Jeetje balen kristel! Maar heb jij een korte lf? Dacht dat jij vrijdag je nod had? Heel veel sterkte!