Je zou morgenochtend weer kunnen testen of hij oploopt. Heb je normaal klachten voor je ongesteld wordt? Je zou ook een foto in het testtopic kunnen plaatsen om de mening te vragen. Meestal is het na 10 dgn uit je lichaam heb ik weleens gelezen
Purple, spannend zeg! Hoeveel IE Pregnyl heb je gespoten? Ik had altijd op dag 10 na de Pregnyl, dus zeg maar 8 dagen na de IUI altijd een spierwitte test. Ik spoot 5000 IE Pregnyl.
Ook ik heb 5000 Pregnyl gespoten... Dus dat zou er nu toch uit moeten zijn... En normaal heb ik altijd een paar dagen voor mijn menstruatie al bruinverlies, maar bij de vorige IUI was dat niet het geval. Toen overviel de menstruatie me een beetje en had ik de eerste dag meteen mega krampen. Ik zal vandaag of morgen een tweede test doen. Zou er veel verschil zitten tussen gisteren en vandaag qua HCG?
Bij mij blijft pregnyl tot dag 11 hangen, en op dag 12 een helemaal witte test. Als je de avond van dag 12 een licht positieve test hebt, kun je zeker voorzichtig blij zijn :-D !!! Ik duim voor je!
Vandaag mijn NOD, maar ik heb natuurlijk geen pregnyl gespoten dus dan kan het bij mij wat langer duren voordat ik ongesteld wordt helaas. Mijn temp is al weer wat gezakt, maar nog niet laag... Ik wacht rustig af... @Purplebee, probeer 1 dag te wachten misschien heb je dan zekerheid?
Ik heb net even de laatste berichten gelezen in het topic van de vage zwangerschapstesten, ik zie daar foto's van testen die nog vager zijn dan de mijne . Maar goed, ik hoef niet zo nodig mijn foto daar te plaatsen, zodat iedereen roept wat hij ervan vindt. Dan maak ik mezelf alleen maar nog zenuwachtiger... Ik wacht tot morgenavond, hopelijk is er dan meer duidelijkheid. Kristel ik ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan, de temperatuur laat dus zien dat je bijna ongesteld gaat worden? Op zich wel weer jammer... Volgende cyclus weer IUI?
Ja spannend zeg! Ik hoop het echt voor je! Ja volgende cyclus weer IUI, ik ga meteen bellen.. Anders komen we ook niet verder, ik moet eerst 6x IUI in de normale cyclus gehad hebben voordat ze met hormonen willen beginnen. Ik ga wel bespreken dat ik denk dat het bij de innesteling mis gaat, kijken of ze er al wat mee willen doen. Ik hoop dat ik morgen ongesteld wordt, anders wordt het lastig IUI doen als ik op vakantie ben.....
Ohh Purplebee spannend!!! Ik duim m'n duimen eraf! Eindelijk goed nieuws! Bij mij is de pregnyl na 6 dagen eruit en heb ook een korte lf. Ik krijg daarom vanaf deze ronde utrogestran. Ben benieuwd ze zeggen dat het smeerdingen zijn.
En Kristel balen dat je al voelt dat het misgaat. Vrouwelijke intuïtie laat ons helaas vrijwel nooit in de steek. Succes in de volgende ronde dan maar.
Annemoon, succes vandaag. En Utrogestan is echt smerig, je bent echt inlegkruisjes nodig. Het zijn een soort capsules die smelten. Maar alles voor het goede doel...
Hoe was vandaag de follikelmeting Annemoon? Ik heb hier op het forum regelmatig gelezen over utrogestan, dat het vies spul is... Maar als het helpt om je baarmoederslijmvlies 'op sterkte' te krijgen, dan zou ik het proberen!
Annemoon, het zijn echt smeerdingen ja die mutsenbollen noemen we het vaak in ander topic. Ik heb ook een korte lf van 9 dgn en met de utrogestan bij de vorige IUI's gebruikte ik tot dag 14 na IUI en als ik negatief testte stopte ik ermee. Bij de 3e x gebruiken was ik zwanger, heb ze toen door gebruikt tot de 1e echo met 7 wkn.
Ik ben benieuwd. Eerst afwachten of de iui doorgaat.. Er groeit een 4e follikel en als die groter wordt dan 13 mm dan is dit de tweede keer dat ronde 4 niet door gaat. Rechts was er 1 van 10 en 1 van 13 en links 2 van ruim 16mm. Vanavond 25 ie en morgen weer meten. Als het er twee of drie zijn dan zaterdag of maandag iui en anders is juni alweer voorbij en is de utrogestran niet nodig. Grrr
Dat zou balen zijn. Ik hoop dat je eicellen rechts niet meer gaan groeien... en dat je zaterdag de IUI hebt Hier gaat het half goed... rechts een ei van 9,8 dus daar ben ik wel blij mee. Maar ben helemaal vergeten te vragen naar het meten van de LH waarde... Bel ik de verpleegkundige... Krijg ik het antwoord dat ik het maandag maar moet vragen tijden de FM..:x:x:x:x:x
Hoi Amy, Je LH waarde stijgt voordat je eisprong gaat plaatsvinden. Omdat ik nu al 2x een eisprong heb gehad zonder het zetten van de Pregnyl. Vorige week maandag heeft mijn behandeld arts aangegeven dat ze mij extra wil gaan controleren door te kijken of de LH waarde goed te meten is bij mij zodat we beter kunnen inschatten wanneer mijn eisprong gaat plaats vinden. Ze was er nog niet over uit of ze dat via het bloed of urine wilde doen. Ik zou daar vandaag instructies voor krijgen. Echter heb ik die niet gehad. :x Luteïniserend Hormoon (LH) Voordat de eisprong plaatsvindt stijgt de LH-waarde in de urine. Deze stijging wordt de LH-piek genoemd. Wanneer de LH-piek in de urine zichtbaar is, zal in de meeste gevallen de eisprong binnen 24 tot 48 uur plaatsvinden.
purplebee wat spannend ik ga als een malle duimen het is je van harte gegund en daarbij zou het fijn zijn dat er eindelijk eens iemand met positief nieuws is. Ook voor jou duim ik annemoon dat de iui doorgaat.
je zou voor de zekerheid anders bij de action bijvoorbeeld ovulatietesten kunne halen of ze via internet bestellen bij zwanger en kids of sensitest. die van KV geven vaak valse donkere strepen. Ik gebruik ze van sensitest en ook wel van cb digital. zodra de test positief is, springt je eitje binnen 24-48 uur