Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd purplebee!

Ik ga morgenvroeg testen maar denk niet dat t raak is.
    Naja eerste ronde nog maar dus we houden moed.

He Cheyenne bij ons int ziekenhuis doen ze de hsg standaard als onderdeel van de onderzoeken. Ze zien dan of er niets dicht zit en alles is dan gelijk vrij doorgankelijk en schoongespoeld. Je bent dan ook meer vruchtbaar in de 3 maanden erop.

Succes allemaal en morgen zal ik mn uitslag posten!

Groetjes Wanda

2. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Mariska! Ik ga heel hard voor je duimen! ;)
    Lijkt me heel spannend ook na eerdere positieve zwangerschapstesten waarbij het uiteindelijk toch mis gaat... Ik hoop zo voor je dat het dit keer goed gaat!

Wanda ik ga ook voor jou duimen! Ik ben benieuwd naar de test morgen. Hoeveel dagen na je ovulatie/inseminatie is het voor jou morgen?

Succes dinsdag Amy!

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hihihi Purplebee! Je onderschrift: "met hoeveel jullie zijn"
    Ik hoop zo dat het er 2 zijn!

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ohhhhh, wat spannend Mariska!!!!!!!!!!!!! Ik ga heel hard duimen draaien!!!!!

Een voorzichtige gefeliciteerd alvast!!!

5. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 13 is het morgen.....vervroegde eisprong met pregnyl maar verder geen hormonen.

Kan wel toch? Ik dacht dan zijn we lekker nog ff met zn tweeen thuis.dinsdag weer werken. Manlief gaat vroeg van huis smorgens vandaar.

we zullen zien haha.......

Groetjes Wanda

6. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wanda,

Bedankt voor je reactie, bij ons doen ze dat niet standaard bij ons wordt er gekeken naar soa's en of je ooit ontstekingen aan je eierstokken hebt gehad. Via dat bepalen ze of ze een hsg gaan doen...
    Ik heb al die dingen gelukkig nooit gehad, dus doen ze ook geen hsg. Maar na 4 keer mislukte iui wil ik eigenlijk wel dat ze gewoon eens verder kijken.
    Maar ben gewoon bang dat ze het niet nodig vinden en ik dus niks meer zeggen heb....

7. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Cheyenne,

Ik vraag me dan toch af waarom niet. Heb je het zelf al aangegeven dat je het toch graag wil? Doen hoor!
    Hebben ze überhaupt een gynaecoloog en radioloog die dit goed kunnen uitvoeren?

Welk ziekenhuis Is het?

In Emmen hebben ze het goed voor mekaar.....

Groetjes Wanda

8. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap t wel hoor want t is niet niks natuurlijk

9. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij het eerste intake al gevraagd of ze dit gingen doen en toen werd me verteld dat ze dat niet meer standaard bij élke vrouw doen en dat ze eerst alle test resultaten afwachtten. En die waren goed dus was het volgend hun niet nodig.
    Ik loop trouwens in het Erasmus in Rotterdam.

Maar nu heb ik zoiets van het is al 4 keer mislukt dus eigenlijk wil ik gewoon een hsg voor de zekerheid, zeker voor me eigen geruststelling.
    Ik moet bellen op de eerste dag dat me ongi doorbreekt en ben van plan het dan te vragen.
    Ik gebruik zo ie zo geen hormonen omdat bij mij alles in orde is.

Bovendien hebben we nog maar 2keer iui te gaan en dan over naar ivf.

10. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Cheyenne,

Ze kunnen aan nergens anders dan een röntgenfoto zien of er een blokkade of iets anders gaande is in je baarmoeder of eileiders. De eileiders kunnen ze namelijk niet op een echo zien. Een hsg doen ze rond dag 10 dus dan moet je er op tijd bij zijn! Het moet na het bloeden en ver genoeg voor de eisprong namelijk.

Kun je geen xtra gesprek aanvragen evt telefonisch?
    Niet bang zijn meid! ga ervoor. Gaat om jouw gevoel!

Groetjes Wanda

11. Ann30

Ann30 Lid

22 jan 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook sterkte Roerei... je hoort weleens van die verhalen van mensen die bijna gingen starten met IUI en dan toch spontaan zwanger werden. Ik had zo gehoopt dat wij ook zo'n verhaal zouden hebben.... maar helaas. Vandaag al meer bruin bloedverlies. Morgen zal het wel echt doorzetten en dan kan ik bellen.

Nou ja, hopen dat de IUI gaat helpen. Gelukkig dat we hier af en toe wel wat succes verhalen horen. En fijn dat jullie hier echt snappen hoe het voelt. De omgeving probeert wel mee te leven, maar hoe het voelt snappen ze niet. Een vriendin van mijn zegt alleen maar fijn toch, nu kunnen ze echt wat gaan doen en hoef je niet steeds meer af te wachten....Ik probeer het haar uit te leggen, maar blijft lastig...
    En vandaag las ik weer in het IUI foldertje, je hebt 10% kans per cyclus... pfff 10% dat klinkt zo vreselijk weinig. Maar goed, we proberen positief te blijven. Het is zo welkom en we zijn er zo klaar voor..

12. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies Ann30, iedereen probeert je erin te steunen en dat is ook allemaal heel lief bedoeld maar ze weten niet hoe het is. Gelukkig is dit forum er en kom je in contact met meiden die wèl weten wat het inhoudt, dat is een stuk prettiger praten. Dat foldertje ga je gewoon ritueel verbranden:D! Ach weet je... de gyn zei bij ons dat we elke maand een kans hadden van ruim 30% en dan vraag ik me toch af waarom het dan nog niet een keer is gelukt in de bijna twee jaar. Ik geloof dus niet meer zo in kansberekeningen. Hier is de ongi ook nog niet doorgebroken dus ik ben ook nog ff aan het afwachten. Ik voel me er wel klaar voor nu, wat je schrijft, het is zo welkom en we zijn er ook zo klaar voor!

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Gefeliciteerd mariska!!! Hopelijk blijft ie plakken!

14. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Test vanmorgen negatief....voelde het wel al maar nog niet ongesteld geworden tot nu toe....

Voor de meiden die tegen de iui aanzien: Ik had precies hetzelfde. Bij mij is er niks mis verder maar goed bij ons dames moet t er wel in om het zo maar te zeggen.

Ik vond het ook vreselijk om de regie uit handen te geven, maar we worden erg fijn geholpen en denk dat dat ook scheelt.
    Nu denk ik na de eerste iui. hup de volgende! Als het maar op zn plek zit haha.
    De gyneacoloog begon zelfs al eens over icsi waar ik erg van schrok en ontdaan over was.
    Daar moest ik helemaal niks van weten, maar nu denk ik zelfs als dat er voor nodig is dan gaan we ervoor.

Aan de andere kant heb hoop(dat vond ik al raar zelfs!!!om te horen) en bedenk je..............Er hoeft er maar 1 te zijn!!!!!
    Hou de moed erin.

Voor ons is het wel erg prettig om te weten wat de oorzaak is en neemt het heel wat stress weg en de seks is weer geweldig

Het is een proces wat je doormaakt en doorheen moet.

Succes allemaal

Groetjes Wanda

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahh balen wanda.
    Hopen dat nu je ongi dan snel doorbreekt. En dat je weer snel verder kan.

hier wachten op positieve ovulatietest. Verwacht hem dinsdag of woensdag en dan op naar poging 4.

16. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Mariska dit klinkt hoopgevend voorzichtig gefeliciteerd. Ik heb morgen iui 2.

17. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!

Heel veel succes morgen Wiesss!
    Wanda, wat balen van je test, hopen dat je ongi nu snel komt, zodat je weer verder kunt.

18. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Wat zijn jullie lekker aan het kletsen geweest :D

Alle dames die ongesteld zijn geworden, balen en dikke knuf.
    Alle wachtbank dames, ik blijf voor jullie duimen hoor.

Mariska gefeliciteerd!!
    Wies succes morgen!

Even een paar dagen niet online geweest. Mijn beste vriendin is met haar kinderen hier het hele weekend geweest. Echt ontzettend gezellig gehad.
    En genoten van het mooie weer.

Hier vandaag weer een Follikelmeting gehad. Mijn ei is 16 mm op CD 14:D:D
    gister begonnen met ovulatietesten. Hopelijk woensdag of donderdag IUI.

Morgen weer terug komen voor een Follikelmeting. Hoop zoooooo dat het nu wel doorgaat.

19. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heeel veel succes morgen wiessss! Ik ga voor je duimen :)

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    junyor wat goed! wij hebben ook woensdag of donderdag iui mogen we samen op het wachtbankje :) ik denk zelf donderdag iui maar dat hangt van de ovulatie test van vanmiddag af ;) maar gisteren was er maar een licht streepje te zien dus verwacht vandaag geen knal positieve.

wies succes vandaag!

Deel Deze Pagina