Ik heb deze ronde de digitale CB met dubbele indicator gehaald. En ja hoor vanmorgen een knipperende . Dus grote kans dat ik morgen een gewone heb. Als dat het geval is dan morgen IUI. En anders donderdag. Maar gelukkig vandaag eerst nog een follikelmeting. Ben erg benieuwd hoe groot mijn ei vandaag is.
Junyor en Denanja, doen jullie niet twee ovulatietesten op 1 dag? Of hebben jullie beide al zoveel ervaring inmiddels dat jullie weten dat het niet zo'n vaart loopt? Bij mij was het tot twee keer toe sochtends licht positief en smiddags een knaller...
Heb gister 3x getest Moet vanavond weer testen. Dus als ik uit mijn werk kom moet ik testen. En om 22.00 test ik ook nog een keer.
ik doe altijd maar 1 tussen 1 en 3. maar denk dat k vandaag gewoon niet zoveel ga drinken en dan vanavond nog een doe. en nu je t zegt denk morgenvroeg dan ook een. vorige cyclus vertrouwden we t ook niet en hebben we dag eerder iui gehad dan eigenlijk nodig was denk k zelf al was t ei wel super groot. maar toen konden we de dag erna ook niet. vind t lastig om te bepalen, hebben ovulatie testen van de kliniek gekregen. misschien dat ik vanmiddag wel cb ga halen voor mn eigen gemoedsrust. de kliniek is te ver om steeds voor fm's op en neer te gaan (hebben we 2 cyclussen wel gedaan).
Junyor, krijg jij dan IUI op de dag van positieve ovulatietest? Hier moet ik zo wie zo ook altijd ovulatietesten gebruiken, maar als ik een positieve ovulatietest heb kreeg ik die avond pregnyl en dan 1,5 dag later de IUI. Succes met je FM morgen!
ik kan gewoon niet zo goed beoordelen of ie nou knal positief is of gewoon positief haha vorige keer had ik t idee dat ie donkerder kon maar hij was wel al super duidelijk
Denanja, hoever wonen jullie van de kliniek af als ik vragen mag? Wij wonen 35 km van het zkh af, maar houden alle zkh ritjes bij en wij kunnen bij de belasting 1x per jaar reiskosten naar zkh terug vragen. Ik weet dat wij in 2011 zo'n 1800 km alleen al voor mij naar zkh zijn gereden en we kregen (weet niet meer hoeveel) nog een mooi bedrag ervoor terug.
lyanna zo is t bij ons ook. bellen dat ik positieve ovu heb (ik hoef dan geen pregnyll te zetten) maar ook de dag erna iui wow dat zijn echt veel km's! bij ons vallen de km's wel mee geloof ik. is 50 minuten rijden enkele reis. en ik werk gewoon fulltime en mn vriendin onregelmatig dus is vervelend plannen en mijn cyclus is heel regelmatig
Ik krijg de IUI een dag na de positieve test. Dat is nu de planning... Nu hopen da het ei blijft zitten tot morgen. Denk dat ik deze ronde geen Pregnyl hoef te spuiten. Maar eerst maar eens zien hoe mijn ei er vanmiddag uitziet. De kliniek zit 500 meter van mijn werk. Ik heb dus echt geluk dat ik super dichtbij zit en ze me alle ruimte geven om mijn werk.
Denanja, ik weet niet precies hoe het zit................dit ivm dat wij een akkerbouwbedrijf hebben. Ik doe dus helemaal niet de boekhouding, dat doet mijn man en de rest doet ons boekhoudkantoor. Ik weet alleen dat ik alle ritjes zkhafspraken, dokter, apotheek en fysio opschrijf en 1x per jaar alles optel om het door te geven. Hier ff link naar wat aftrekbaar is van de belastingdienst zelf: Overzicht ziektekosten
goede link. zie idd dat vervoer aftrekbaar is. volgend jaar maar ff doorgeven aan ons belasting mannetje haha thnx.
Hoi dames, Wij hebben vorige maand onze 1ste iui gehad en ik vond het erg meevallen. Had wel de eerste paar dagen last van buikpijn en licht bloed verlies. Dit kan volgens onze gyneacoloog geen kwaad zolang je geen koorts krijgt. Zou me niet te druk maken, probeer te ontspannen. Succes!
net ovu test gedaan en weet nu 99% zeker dat t donderdag gaat worden. streep is er maar lang niet zo donker als controle streep maar ook geen tuurstreepje.
@ann en roerei, succes met jullie eerste ronde! @wanda, balen!! En dan gevoel van de regie uit handen geven vond ik ook erg. Maar vind het nu heerlijk om de hele cyclus te laten volgen. @Denanja, spannend! Succes donderdag! @Wiess, ik ga duimen voor je en kom morgen bij je op het wachtbankje, dan heb ik IUI 2. @Junyor, succes!! Hoop het ook zo voor je dat het doorgaat! Hoe groot was je ei? Met z'n 4-ren op het wachtbankje dan!! Spannend!!! @Carolaatje, welkom! En succes met poging 2! Ik heb vanmorgen FM 1 gehad, en gelijk 3 goede follikels! Links zitten er 2, eentje van 20 mm en eentje van 15 mm en rechts eentje van 17,5 mm. Dus mocht meteen Pregnyl gaan halen in de apotheek van het ziekenhuis en terugkomen om het daar te prikken, want zou vanuit het ziekenhuis direct doorgaan naar het werk. En ik prik dan liever daar als op het werk... Dus morgenochtend vroeg IUI 2. Spannend!!!
Wat een mooi resultaat Amy! Veel succes morgen! Alle wachtende meiden: toitoitoi! Zou leuk zijn als we nog wat namen kunnen toevoegen onder het kopje 'Zwanger'
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Afspraken Junyor: 9 juni FM Ann30: 9 juni eerste afspraak gyn voor opstarten IUI Amy: 10 juni FM Junyor: 10 juni FM Lyanna: 11 juni CD 6 1e echo (cyclus volgen) Denanja: 11/12 juni IUI 4 Wiessss: 12 juni waarschijnlijk IUI 2 Gillian2009: ............... Lizet78: 16 juni FM Kristel30: 16 juni 1e FM NOD Ann30: 9 juni Annemoon: 20 juni Denanja: 25/26 juni Wiessss: 27 juni Lyanna: 29 juni Kristel30: 2 juli Lizet78: 4 juli Expatje: ZWANGER Purplebee! Uitgerekend:[/QUOTE]
Ow succes morgen Amy, en alle andere dames die ook bijna mogen. IK ben net terug, heb er een goed gevoel over, mijn vriendin ligt op dit moment te bevallen, het zou toch mooi zijn bij haar eruit en bij mij erin