Spannend!!! Ik ga heel hard voor je duimen Over een uurtje heb ik het ook achter de rug en zitten we samen op het wachtbankje
Wauw wat een mooie score Amy! ik ga duimen voor je! Hoe is het bij jou gegaan Junyor? En Wanda, spannend! dat je het volhoudt om niet te testen zeg.... Lyanna, hoe was je FM? Denanja, is het gelukt met je afspraak morgen? tnx voor de steun meiden! T was idd heel pril, afgelopen weekend zo'n tuurstreep en die liep niet op. Vanmorgen bloed geprikt voor HCG en morgen de uitslag. Ondertussen is de ongi doorgebroken (was anders vandaag 4 dagen overtijd) met meer kramp dan gewoonlijk. Het is balen, maar met mijn kans op een miskraam was ik er wel op voorbereid gelukkig.
Wat balen voor mariska. Spannend amy, succes met wachten. Wij hebben gisteravond toch ook nog ff zelf geklust baat het niet dan schaad het niet toch . Spannend wanda, heb je tot nu toe steeds witte testen dan?
Hoi hoi, Ik mag nu zeggen dat ik op het wachtbankje zit. prima score wat semen betreft. 14 miljoen zwemmers en een score van 82%. Dus wij zijn helemaal blij. Mijn vriend heeft zelf het zaad in gespoten Toch nog een klein beetje het gevoel dat hij het zelf heeft gedaan. IUI voel je echt niets van. Verpleegkundige vertelde wel dat ik wat last kon krijgen van kramp vanmiddag, dit is een reactie van je baarmoeder op het hormoon wat ze aan de semen hebben toegevoegd voor de IUI. 27 juni mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Ik ga ook heel hard voor jullie allemaal duimen!!!! 14 miljoen is ook top Junyor!!!! Wauuwww!! Voegen ze altijd dat hormoon toe? Daar heb ik mijn verpleegkundige niets over horen zeggen... En wat leuk dat je vriend het mocht inbrengen!! Echt Balen Maris! En wat is dan de volgende stap?
Hihihih, FertiliteitsKliniek Twente Ik heb 1 follikel en die was gister 19,5 mm. Gistermiddag om 15.00 pregnyl gezet. Advies van de verpleegkundige was om het vanavond ook nog even romantisch te maken.
Ohhh, hahahahaha!!!! Ik heb er 3, die waren gisteren 20mm, 17,5 mm en 15mm! haha, ze vinden het wel erg spannend in het Diakonesse ziekenhuis in Utrecht. Gisterenochtend 09:30 de pregnyl gezet. Als deze IUI poging mislukt, gaan ze switchen van Menopur 112,5 IE naar Gonal F 100 IE. Maar ik heb uiteraard weer een positief gevoel!!!!!!!!!!!!!!!! Ennuhhhh, vanavond zeker nog even bijklussen!!!!!!!!
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Afspraken Ann30: 9 juni eerste afspraak gyn voor opstarten IUI Wiessss: 10 juni IUI 2 Amy1987: 11 juni IUI 2 Lyanna: 11 juni CD 6 1e echo (cyclus volgen) Denanja: 11/12 juni IUI 4 Gillian2009: ............... Lizet78: 16 juni FM Kristel30: 16 juni 1e FM NOD Ann30: 9 juni Annemoon: 20 juni Amy 1987: 24 juni Denanja: 25/26 juni Wiessss: 27 juni Junyor: 27 juni Lyanna: 29 juni Kristel30: 2 juli Lizet78: 4 juli Expatje: ZWANGER Purplebee! Uitgerekend: 15 februari 2015?
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Afspraken Ann30: 9 juni eerste afspraak gyn voor opstarten IUI Wiessss: 10 juni IUI 2 Amy1987: 11 juni IUI 2 Denanja: 11/12 juni IUI 4 Lyanna: 14 juni CD 9 2e echo (cyclus volgen) Lizet78: 16 juni FM Kristel30: 16 juni 1e FM Gillian2009: ............... NOD Ann30: 9 juni Annemoon: 20 juni Amy 1987: 24 juni Denanja: 25/26 juni Wiessss: 27 juni Junyor: 27 juni Lyanna: 29 juni Kristel30: 2 juli Lizet78: 4 juli Expatje: ZWANGER Purplebee! Uitgerekend: 15 februari 2015?
Vanochtend naar de gyn geweest en eerste echo op CD6, alles zag er goed uit. Baarmoederslijmvlies was alweer 7 mm en eierstokken nog rustig. Verder is mijn myoom 2,5 cm groot, verder geen bijzonderheden. Wel ga ik waarschijnlijk alle inwendige echo's bij de gyn krijgen, de assistente die heeft een hele tijd gezocht naar de eierstokken, maar kon ze niet in beeld krijgen. Dus de gyn erbij gehaald en na lang zoeken had hij ze gevonden. Zaterdagochtend (CD9)mag ik weer voor een echo, maar in de weekenden wordt het toch altijd al gedaan door de dienstdoende gyn. Mocht volgende week bij ass niet lukken mijn eierstokken in beeld te krijgen ga ik de echo's definitief altijd krijgen van de gyn. Dit omdat het toch niet heel prettig is als er heel lang gezocht en hard geduwd moet worden op de buik.
Jeetje wat een verhalen. Ben er ff niet meer bij geweest, sorry. Heb weer even stress gehad en even een terugval in mijn ziekte proces. Ik ga vanmiddag weer even met mijn werk praten. gisteren bij de huisarts geweest, die zei al dat ik rustig aan moest doen nu we weer naar het ziekenhuis gaan. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, we gaan nu voor IUI 5. Mijn vriend gaat maandag mee naar de gynaecoloog en gaan we even het een en ander bespreken. Hopelijk gaan ze nu iets meer doen dan alleen IUI in de eigen cyclus... @mariska sjit he, al weer een miskraam. Sterkte en doe rustig aan! Voor de andere meiden die de iui gehad hebben succes en rustig aan! Lekker afleiding zoeken en hopen dat de 2 weken snel voorbij zijn! Ik ben trouwens ook alle km en kaartjes van de parkeergarage van het ziekenhuis aan het bewaren voor de belastingdienst Ik ga maar weer eens veel afleiding zoeken in dansen en proberen weer wat energie te krijgen om naar het ziekenhuis te gaan. Waarschijnlijk 20 juni IUI 5, ik hoop het want die middag gaan we op vakantie...
Krijg jij helemaal geen hormonen, ook niet na 4 mislukte IUI's? Meestal doen ze dan toch 3 zonder en daarna met? Misschien moet je gewoon daar blijven zitten bij die arts, net zolang totdat je het wel krijgt!!!! Ik gun het je zo ontzettend!!!!! Hopelijk komt het precies uit met je vakantie! Waar gaan jullie heen?
Nee ik krijg niks. Ja alleen de pregnyl voor de eisprong voor de iui. Daarom gaan we nu samen naar de gynaecoloog, ik wil ook hormonen, zeker voor de innesteling, ik heb het idee dat het daar mis gaat. En dat denk ik al een jaar! Ik ben er nu eigenlijk klaar mee, ik wil gewoon een baby! Haha. We gaan maar een weekendje weg naar cochem in Duitsland. Maar ja als dat net op de iui dag valt... Ik hoop dat dat niet zo is en ik vrijdag de iui kan krijgen of maandag... Bedankt voor je lieve reactie!
Echt heel stom! Goed naar je eigen gevoel luisteren! Hopen op lekker weer voor jullie en hou ons op de hoogte!
Minder dat je een terugval hebt gehad kristel. Ik vind het erg vreemd dat ze je nog steeds niet aan de hormonen hebben gezet. Voor jezelf opkomen hoor en vaak heeft je gevoel het bij het juiste eind!!! En anders een second opinion aanvragen...
Ik denk het wel. Het verschilt wel. Hij heeft vaak wel tegen de 90 miljoen, maar wel maar 35 of Max 53% beweeglijkheid. Is dat wel voldoende denk je? Ik ga zeker zeuren om hormonen of iets! Dankjewel... Vrouwelijke intuïtie is toch vaak goed he? Ik heb gewoon soms het idee gehad dat ik een miskraam heb gehad, maar dan pas van een paar dagen oud snap je? 3x nu, en nu naar de 5e iui vind ik het wel goed geweest, tijd voor iets anders. En ik heb vorige maand de hsg gehad dus nu ben ik extra vruchtbaar!