Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    balen leentje dat je ongesteld geworden bent. en je moet zeker opkomen voor wat je wilt hoor!
    ik zal je in t lijstje toevoegen :)

2. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    ik wens iedereen op het wachtbankje heel veel succes.
    leentje van harte welkom.
    en de rest ook veel succes en sterkte

de eerste dag dat ik moest spuiten vond ik ook wel eng maar toen ik merkte dat het mee viel vond ik het niet meer eng en ging/gaat het vanzelf.
    en de pregnyl hebben ze bij mij nog iedere keer in het ziekenhuis gezet.

jeetje wat is er weer veel geschreven.
    ik ben even weinig online geweest. druk gehad. Even aan alles niet hoeven te denken. maar we gaan vanmiddag weer voor de eerste meting. ik ben benieuwd. zullen maar zeggen nieuwe ronde nieuwe kans;)

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Foutje :p

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Leden
    Junyor: 33 jaar, 1e kindje
    Debbi86: 27 jaar, 1e kindje
    Kristel30: 30 jaar, 1e kindje
    Annemoon: 34 jaar, 1e kindje
    Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje
    Denanja: 27 jaar, 1e kindje
    Lyanna: 39 jaar, 3e kindje
    wiessss: 28 jaar, 1e kindje
    Lizet78: 36 jaar, 1e kindje
    Purplebee: 33 jaar, 1e kindje
    Ann30: 30 jaar, 1e kindje
    Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje
    Amy1987: 27 jaar, 1e kindje
    Expatje: 34 jaar, 1e kindje
    Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje

Afspraken

Wiessss: 10 juni IUI 2
    Amy1987: 11 juni IUI 2
    Lyanna: 14 juni CD 9 2e echo (cyclus volgen)
    Lizet78: 16 juni FM
    Ann30: 17 juni 1e FM
    Kristel30: 18 juni 2e FM
    Leentje1982: 18 juni

NOD

Annemoon: 20 juni
    Amy 1987: 24 juni
    Denanja: 26 juni
    Wiessss: 27 juni
    Junyor: 27 juni
    Lyanna: 29 juni
    Kristel30: 2 juli
    Lizet78: 4 juli
    Ann30: 8 juli

ZWANGER
    Purplebee! Uitgerekend: 15 februari 2015

5. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    #1125 Leentje1982, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
    denanja, super, thanks meid! Ja, we hebben echt zoiets van: we doen maar altijd braaf wat de arts zegt, maar nu...zijn we het beetje zat. Er is zoveel mogelijk qua hormonen en nu ik me goed herinner zouden ze na 2x IUI in eigen cyclus al die HSG doen, maar begon ze er bij de 3e keer er niet eens over. Toen waren we denk ik nog te braaf om het zo maar te zeggen. Het is een schat van een mens hoor, onze arts, maar we willen wel resultaat zien. Ik zal jullie uiteraard een verslagje doen van het gesprek van woensdag!

lizet78, dank je wel meid! Ik zie dat jij ook in afwachting bent van IUI 5. Succes vanmiddag met de meting!!

Ik wil nog even zeggen dat het erg fijn is om hier je ei kwijt te kunnen. Ik heb voordat ik aanmeldde diverse IUI topics doorgelezen en toen ik erachter kwam dat poging 4 ook mislukt was, had ik echt zoiets van: ik ga me aanmelden om ook mee te schrijven. Je kunt elkaar een hart onder de riem steken, je frustraties uiten, en jullie weten precies hoe ik mij voel, want jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Hoe vaak wij niet al hebben moeten aanhoren van: "Jullie moeten er niet zo mee bezig zijn", "80% van je tijd zul jij/zullen jullie je daar wel mee bezig houden", "Geniet toch van wat je wel hebt", enz, enz, enz.

Dan denk ik echt (en manlief ook): Hou toch op! Alsof wij 24/7 daarmee bezig zijn! En alsof wij niet genieten! Jullie hebben geen idee hoe het is om in die MMM te zitten, dus oordeel niet over hoe wij ermee om horen te gaan! En hoe kun je daar nou niet mee bezig zijn als je om de zoveel tijd naar het ziekenhuis moet?? Echt...En dat zijn dan een aantal van je vriendinnen die dit zeggen. Zij zijn al gezegend met een of meerdere kindjes, of willen ze niet, of zijn zwanger. Dan denk ik ook wel eens: "Jullie hebben makkelijk praten zeg!" Degenen zijn hiervoor ook niet in de MMM terecht hoeven komen. Echt, dat soort opmerkingen doen mij gewoon pijn :( En als ik daar dan wat van zeg, dan lijken ze het ook nog niet te begrijpen. Gelukkig heb ik ook vriendinnen die het juist wel heel goed begrijpen en meeleven! Moest het even kwijt dames!

Ik ga nu richting mijn werk, ik spreek jullie vanavond of anders morgen weer!

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Leentje, het is precies zoals jij het zegt!! Er niet mee bezig zijn, hoe dan? Als je naar het ziekenhuis moet, dan hormonen moet prikken, daarna naar het ziekenhuis moet voor metingen en daarna de IUI zelf en dan die 2 lange wachtweken...

Soms krijg ik ook nog wel eens te horen, ach joh, maak je niet zo druk, je bent nog jong... Alsof dat de wens naar een prachtig wondertje anders maakt?!!?!!

Gelukkig heb ik ook vriendinnen die het misschien niet helemaal begrijpen, maar wel altijd met me meeleven en nooit een oordeel klaar hebben!

@Lizet, succes met de meting vanmiddag, ik ben benieuwd naar je eitje(s)!

En voor de rest van de meiden, succes met de metingen of in het wachtbankje. Er zit voor mij pas een halve week op, de tijd gaat zo langzaam! Nja, woensdag is de eerste week voorbij...

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja verschrikkelijk he leentje, iedereen weet het beter en vooral de mensen die binnen 1 maand zwanger raken en niet weten hoe het is om op een kindje te moeten wachten. Maar je heb gelijk hoor, dat je woensdag alles aan gaat kaarten in het zkh het is jou lichaam en jou behandelplan en daar heb je net zo goed iets over te zeggen.

@ denanja, ik had vorige iui ook heel veel zwangerschapssymptomen maar dat was echt van de pregnyl denk, want heb nu weer steeds vlagen van misselijkheid net als vorige ronden :-s . Vandaag ook een beetje grieperig bah

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik gebruik geen pregnyl dus bij mij kan dat niet zijn. heb t wel gebruikt met mn 2de iui en had toen idd ook allemaal symptonen.
    voel me nu gewoon niet helemaal lekker. kan ook gewoon door t wisselende weer zijn (wat ik denk). maar hoop natuurlijk een zwangerschap maja dat is echt te vroeg om al te voelen

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ik hoop het ook denanja, er zijn toch vrouwen die meteen al vanaf de dag van de bevruchting weten dat ze zwanger zijn, misschien ben jij zo,n vrouw die al meteen symptomen heb. Ik hoop het heel erg voor je.

10. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi Dames,

Even een vraagje, voor een nieuw blog bericht wil ik graag een top 10 maken.
    Je ziet zoveel top 10 lijsten. bijv.; Wat moet je niet zeggen tegen een kersverse moeder, Wat moet je niet zeggen tegen een thuiswerkende mama, Wat moet je niet zeggen tegen een Thuispapa, Wat moet je niet zeggen je zwangere vriendinnen...

Ik word hier een beetje "Ziek":x:x:x van en wil nu graag een blogbericht schrijven over wat je niet moet zeggen tegen stellen met vruchtbaarheidsproblemen... Voor zwangere vrouwen en pas bevallen vrouwen is altijd alle begrip en aandacht, ik vind dat er ook wel eens aandacht mag komen voor stellen met vruchtbaarheidsproblemen.

Top 10
    Wat je niet moet zeggen tegen stellen met vruchtbaarheidsproblemen
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

11. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Top 10
    1. Je moet er niet teveel aan denken, dan komt het echt wel...
    2. Je bent nog zo jong, je hebt nog alle tijd meid!
    3. Geniet nog maar lekker van je leven zonder kinderen, je hebt nu nog alle vrijheid.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

12. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    weert
    Leden
    Junyor: 33 jaar, 1e kindje
    Debbi86: 27 jaar, 1e kindje
    Kristel30: 30 jaar, 1e kindje
    Annemoon: 34 jaar, 1e kindje
    Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje
    Denanja: 27 jaar, 1e kindje
    Lyanna: 39 jaar, 3e kindje
    wiessss: 28 jaar, 1e kindje
    Lizet78: 36 jaar, 1e kindje
    Purplebee: 33 jaar, 1e kindje
    Ann30: 30 jaar, 1e kindje
    Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje
    Amy1987: 27 jaar, 1e kindje
    Expatje: 34 jaar, 1e kindje
    Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje

Afspraken

Wiessss: 10 juni IUI 2
    Amy1987: 11 juni IUI 2
    Lyanna: 14 juni CD 9 2e echo (cyclus volgen)
    Ann30: 17 juni 1e FM
    Kristel30: 18 juni 2e FM
    Leentje1982: 18 juni
    Lizet78: 18 juni 2de FM

NOD

Annemoon: 20 juni
    Amy 1987: 24 juni
    Denanja: 26 juni
    Wiessss: 27 juni
    Junyor: 27 juni
    Lyanna: 29 juni
    Kristel30: 2 juli
    Lizet78: 4 juli
    Ann30: 8 juli

ZWANGER
    Purplebee! Uitgerekend: 15 februari 2015

13. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi Dames,

Even een vraagje, voor een nieuw blog bericht wil ik graag een top 10 maken.
    Je ziet zoveel top 10 lijsten. bijv.; Wat moet je niet zeggen tegen een kersverse moeder, Wat moet je niet zeggen tegen een thuiswerkende mama, Wat moet je niet zeggen tegen een Thuispapa, Wat moet je niet zeggen je zwangere vriendinnen...

Ik word hier een beetje "Ziek":x:x:x van en wil nu graag een blogbericht schrijven over wat je niet moet zeggen tegen stellen met vruchtbaarheidsproblemen... Voor zwangere vrouwen en pas bevallen vrouwen is altijd alle begrip en aandacht, ik vind dat er ook wel eens aandacht mag komen voor stellen met vruchtbaarheidsproblemen.

Top 10
    1. Je moet er niet teveel aan denken, dan komt het echt wel... (amy)
    2. Je bent nog zo jong, je hebt nog alle tijd meid! (amy)
    3. Geniet nog maar lekker van je leven zonder kinderen, je hebt nu nog alle vrijheid. (amy)
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

14. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    weert
    Zo net terug bs was 7 en er was maar 1eitje van ongeveer 14 :)
    Dus woensdag terug voor nog en een echo en ze zei zoals het er nu naar uit ziet vrijdag de iui.
    Dus was weer helemaal happy.
    Nu een keer niet hoeven aan dringen voor extra echo's.
    Maar had nu wel de andere die de echo's doet, heb haar ook liever als die andere.
    Dus even goed weer een spannende week

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    spannend lizet!!!!

en junyor wat een leuk idee! en ben t helemaal met amy eens kan zo snel ook ff geen andere bedenken nog.

of zoiets als. zet nog ff door, het lukt echt wel een keer

16. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Spannend!!! ik ga voor je duimen.

17. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    weert
    Top 10
    3. Geniet nog maar lekker van je leven zonder kinderen, je hebt nu nog alle vrijheid. (amy)
    4. Tegen de mannen zeggen dat ze beter hun best moeten doen (lizet)
    5. Dat mensen zeggen dat ze het niet leuk vinden dat ze snel zwanger zijn. Hadden nog wel even willen oefen (Lizet)
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

18. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik vul graag de top 10 aan :)

Top 10
    5. Dat mensen zeggen dat ze het niet leuk vinden dat ze snel zwanger zijn. Hadden nog wel even willen oefen (Lizet)
    6. Ga lekker op vakantie, ontspan, dan komt het vanzelf (Purplebee)
    7. Hoe zwaar het is om zwanger te zijn ("ik ben er ZOOO klaar mee") (Purplebee)
    8. Je kunt altijd nog adopteren (Purplebee)
    9.
    10.

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat is je toch nooit gezegd he, Purplebee??? Over dat adopteren?? Niet dat dat niet iets super moois is hoor, maar dat lijkt me heel heel erg hard! Ik denk dat ik iemand een klap in z'n gezicht geef, die me dat durft te zeggen! En inderdaad ja, die heb ik ook al weet ik het hoe vaak gewoon, ga lekker op vakantie.. Nou onzin hoor!

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Aangezien ik al een bink heb...

Top 10
    6. Ga lekker op vakantie, ontspan, dan komt het vanzelf (Purplebee)
    7. Hoe zwaar het is om zwanger te zijn ("ik ben er ZOOO klaar mee") (Purplebee)
    8. Je kunt altijd nog adopteren (Purplebee)
    9. Je hebt geluk dat je al een gezonde zoon hebt, misschien heb je nog een keer geluk...(Mariska)
    10.

Deel Deze Pagina