Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    En toen was er weer een vriendin zwanger na een half jaartje oefenen...

Ze was echt super zenuwachtig om het me te vertellen, reed zelfs de afrit voorbij op de snelweg! Ik heb gezegd dat ze zich er zeker niet druk om hoeft te maken en dat is super blij voor haar ben!

Hoe gaan jullie hiermee om? Ik geef eerlijk toe dat ik stiekem wel een beetje jaloers ben. Maar zit gelukkig niet in zak en as en ik blijf zeker positief!

2. Xjosjex

Xjosjex Niet meer actief

Afgelopen zondag een iui gehad, wat een hel! Ze kon de opening niet vinden van de baarmoedermond en de eendenbek werkte ook niet echt mee:(,die schoot elke keer los. Hoop dat het evt volgende keer wel goed komt, maar hoop stiekem niet meer terug te hoeven. Merk dat ik erg moe ben van alle spanningen en dingen die gebeuren. Na hoeveel dagen mochten jullie testen? Bij mij is het gewoon 2 weken wachten en dan evt testen.

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Top 10
    Wat je niet moet zeggen tegen stellen met vruchtbaarheidsproblemen
    1. Je moet er niet teveel aan denken, dan komt het echt wel... (amy)
    2. Je bent nog zo jong, je hebt nog alle tijd meid! (amy)
    3. Geniet nog maar lekker van je leven zonder kinderen, je hebt nu nog alle vrijheid. (amy)
    4. Tegen de mannen zeggen dat ze beter hun best moeten doen (lizet)
    5. Dat mensen zeggen dat ze het niet leuk vinden dat ze snel zwanger zijn. Hadden nog wel even willen oefen (Lizet)
    6. Ga lekker op vakantie, ontspan, dan komt het vanzelf (Purplebee)
    7. Hoe zwaar het is om zwanger te zijn ("ik ben er ZOOO klaar mee") (Purplebee)
    8. Je kunt altijd nog adopteren (Purplebee)
    9. Je hebt geluk dat je al een gezonde zoon hebt, misschien heb je nog een keer geluk...(Mariska)
    10. "Misschien zijn jullie niet voorbestemd om ouders te worden"(Leentje1982)
    11. Goedbedoelde adviezen zoals: Zijn je eileiders wel doorgankelijk? IS je bms wel dik genoeg? Waarom lukt het DAN niet? (Kristel)
    12. Zonder kinderen moet je samen ook gelukkig zijn (junyor)
    13. Op moederdag of vaderdag word er tegen je gezegt: Jullie kunnen lekker uitslapen (annemoon)

14: moeten we even voor doen hoe het moet??? (wiessss)

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    @ annemoon: ik was vorige maand ook 8 dgn te vroeg ongesteld, toen ook een echo gedaan om te kijken of het mn ongi was.
    @ Amy: ook ik voelde wat jaloezie, het is niet dat je het degene dan niet gunt maar je zou het zelf nou ook eens zo graag willen, dat gevoel mag je toch best hebben??

5. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ik moet 16 dagen na de IUI testen.

Wat vervelend dat het niet soepel is verlopen.
    Ik ga voor je duimen meid. Welkom op de wachtbank

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Ik hoop het zo dat het wel je ongi is!!!
    Zou wel heel fijn zijn dat je snel weer doorkunt

7. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
  8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik heb me net ingeschreven!

Ben jij ook al zo ongeduldig Junyor? Jij had ook de 11e je IUI toch? Het wachten duurt zo onwijs lang! Bah!

9. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hou op...... Mag volgende week vrijdag pas testen....
    heb gelukkig een redelijke gezellige week met vriendinnen en voetbal kijken:D:D

Maar het spookt toch elke dag door je hoofd....

Hou jij het wachten nog een beetje vol??

10. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    @amy ik heb hetzelfde gehad, erg moeilijk vond ik het. Ik heb haar de dag erna pas echt goed kunnen feliciteren.

@xjosjox was het wel een gediplomeerde gynaecoloog, erg stom zeg dat het zo mis ging. Normaal gesproken voel je er niks van! Ik test tegenwoordig niet meer, pas na de 31e dag zou ik een beetje blij kunnen zijn..
    Succes!

11. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Junyor, ik ook dan denk ik... Aangezien wij tegelijk onze IUI hebben gehad... Vorige keer was ik op dag 12 al ongesteld...

@Kristel, het blijft lastig. Maar deze kwam minder hard aan als de vorige vriendin (die me opbelde), want ik wist helemaal niet dat zij ermee bezig was. En van deze vriendin wist ik dat wel. Ik vind het ook niet leuk als ik haar zo in de zenuwen zie! Ik ben echt blij voor haar! Maar voor ons hier allemaal is het nu ook wel een keertje tijd zeg! Positief blijven, zeg ik altijd!

12. Xjosjex

Xjosjex Niet meer actief

@kristel30: ja was wel gediplomeerd het was mijn eigen gynaecoloog. Zij heeft me dus behoorlijk pijn gedaan:(..zie nu alweer op tegen evt een volgende keer. Ik heb wel behoorlijk duidelijk aan haar gemaakt dat ik er eg veel last van had tijdens de behandeling. Ook nam ze nog eens een telefoon op tijdens de iui ZUCHT!

Wat doen jullie allemaal in de wachtweken?.. Doen jullie alles of laat je ook dingen?

13. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Als ik niet zwanger ben dan idd je ongi liever voor de testdatum dan een omo witte test op de testdatum.

xjosjex, ik spreek vaak af met vriendinnen of ga lekker sporten. In de 2e week pas ik wel op wat ik eet en drink.

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL

15. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Herken het gevoel.

Mijn beste vriendin en ik zitten beide in de MMM ik voor nr 1 en zij voor nr 3. We hebben beide PCOS. Het zou wel een heeeel mooi cadeautje zijn als we beide gelijk op lopen qua zwangerschap:D

16. Xjosjex

Xjosjex Niet meer actief

Junior, dat was ook mijn idee. Let je op dat je gezond eet in de tweede week?ik heb me voorgenomen nu we hiermee bezig zijn geen alcohol meer te drinken..

Nu is het zo dat we voor as vrijdag een parachute vlucht hebben geboekt al heel lang geleden zouden jullie dat wel of niet door laten gaan? Ik heb dus vorige week (vaderdag) de iui gehad.

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Junyor, jaaa, leuk zou dat zijn he!

@Xjosjex, kun je het niet even aan het ziekenhuis of de kliniek vragen? Ik denk dat het wel gewoon kan... Wel super gaaf zeg!!!!

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ook aangemeld voor t webinar, interessant!

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Onder welke naam heb je jezelf aangemeld Mariska? Ik gewoon als Amy1987

20. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Ik ook als Kristel30. Fijn! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina