Ik kijk via iPad gewoon als Mariska1985. Zien jullie mijn vraag ook staan? Deze info is allemaal wel bekend inderdaad...
Nee je ziet geen vragen van anderen staan. Jammer. Ik vind de info inderdaad wel een beetje algemeen hoor. Dit kan je ook online vinden allemaal!
Nee, je vraag is anoniem. Op mijn vraag had ze geen goed antwoord, omdat ze dat daar in de kliniek niet doen.
Ja, indd, heel algemeen... Wij weten hier met z'n allen nog meer, haha... Poll: wie rookt er? Hahahaha...
Ik was 10 min te laat, was N. Op bed aan het leggen en moest die app nog downloaden Wat was je vraag Amy?
Ik had gelezen dat pregnyl de innesteling bevordert, maar ik vroeg me af welke dag je daar dan mee moet beginnen en wat de dosering is.
Ja, voor jou helemaal Mariska! Vraag het anders bij jou! Zal ik het bij mij ook ff vragen als ik er weer ben! Ik hoop natuurlijk nog steeds dat deze ronde raak is
Ik heb geen afspraak meer. Was er al bang voor want de laatste 2x telefonisch afgescheept. Heb nu deze dames de vraag gesteld hoe zij erover denken, hoop zometeen antwoord te krijgen
Sow wat veel geschreven haha. ff bijgelezen maar hier geen nieuws. Ik test trouwens ookmniet meer, heb k ook de kans niet voor want word steeds de nacht voor de testdag ongi. Hoop dit keer niet.
Nee. Omdat ik gewoon na een jaar zwanger ben geworden, vinden ze dat normaal. Ik moet dus gewoon afwachten:x In het AMC doen ze het wel bij habituele miskramen, maar om nou vanuit Limland naar t AMC te rijden zoveel keer per maand, zie ik niet zitten... Ik hoop dat de acupunctuur me gaat helpen, van de artsen verwacht ik niks meer. Misschien over een paar maanden als t nog steeds niet lukt weer eens naar de huisarts. Ik durf het ze eigenlijk niet meer te vragen. Ze vinden het 'normaal' en dat blijkt ook uit het antwoord dat ik zojuist kreeg op mijn vraag: "Het positieve is dat je wel een goede kans hebt op een spontane zwangerschap, hierdoor is de noodzaak tot IUI weg. Het feit dat er niets uit de onderzoeken is gekomen kan frustrerend zijn maar is ook een goed teken. Je hebt hierdoor een goede kans dat de volgende zwangerschap toch goed zal doorzetten."
Best stom dat ze zoiets zeggen, je moet je gevoel toch kunnen uiten en ik vind ook dat ze er iets mee moeten doen! Welk zhs was je ook al weer? Misschien een tip, ik ben bij een therapeut en ze werkt ook met magnetisme. Ze helpt me erg goed, en heeft veel ervaring met kinderwens... Misschien met de fertiliteitsverpleegkundige of een psycholoog die je kan begeleiden bij dit proces die hebben ze toch vaak in het ziekenhuis bij de afdeling fertiliteit? Maar echt belachelijk dat ze je zo laten...
Dat onderste is wat 1 van de 2 vrouwen die we net zagen mij als antwoord gaf. Dit is dus hoe artsen denken... Vandaar ook mijn vraag aan Expatje een hele tijd terug omdat bij haar de IUI wel gewoon doorging terwijl het toch ook 2 spontane zwangerschappen waren. Ik snap niet hoe er in NL zo met 2 maten gemeten kan worden en daar maak ik me best boos over. Tuurlijk ben ik echt ontzettend gelukkig dat ik al een knul heb, en vergeleken bij jullie mag ik dus echt niet zeiken, maar ondertussen wacht ik ook alweer bijna 2 jaar op een GOEDE zwangerschap en ben dat wachten zoooooo beu!!! Voel me echt niet serieus genomen en het enige antwoord is, tja, een jaar wachten is normaal.... Ja en wat dan als het wéér fout gaat na zo lang wachten?! Daar denken ze niet over na!
Magnetisme zal ik ook eens navragen aan de acupuncturist, kom daar 1x per week, echt heel fijn idd, ik heb veel vertrouwen in haar. In 2011 heb ik eens een burn-out gehad en ik had meer aan haar hulp dan aan de psycholoog Ik woon in Weert en ga ook hier naar de Gyn. Het is blijkbaar niet alleen de mening van mijn Gyn, maar van meerdere artsen in NL, heel jammer dat daar dus geen vast beleid voor is, dat het per ziekenhuis zo kan verschillen...het AMC is dus bijzonder lijkt mij