Vandaag geweest voor een FM, ik dacht ik ga wel even alleen want me vriend moest gewoon werken. Na 3 kwartier in de wachtrij ben ik toch maar even gaan vragen hoelang het nog ging duren... waren ze me vergeten. Dus uiteindelijk toch even tussen Door een echo maken, rechts een eilandje van 13 mm ( als ik het me goed herriner). Vervolgens ging hij naar link en bleef daar wel heel lang kijken er zat iets wat 3 keer zo groot was als me eiblaasje met iets wit erin?? Hij bleef wel heel lang kijken met een frons in ze voorhoofd en ik schrok ervan en de ergste scenario's vlogen Door me hoofd! Vervolgens zegt ie gewoon 'lijkt bijna op een zwangerschap haha' Heel vreemd! Hij heeft er een foto van gemaakt en is naar een andere arts gelopen. Vervolgens moest ik een zwangerschapstest gaan doen en als die positief was moest ik terug naar de balie komen. Sta ik daar helemaal alleen! Helemaal in de stress! Ik die test gedaan, negatief natuurlijk. Maar wel weggestuurd met het antwoord dat het misschien iets is van me vorige menstruatie dat niet goed afgebroken was. Het zit me echt niet lekker eigenlijk, herkent iemand zo iets??? Groetjes cheyenne
Thnx leentje. Lief van je! Heb ook nog moed hoor. Kan niet wachten tot donderdag haha hoop dat t weg blijft maja dat hopen we allemaal. Nog niks gespot dus das mooi.
Wow cheyenne dat is idd ff svhrikken zeg! En day net als je idd alleen gaat. Nog nooit meegemaakt dus kan je niet helpen. Snap wel dat je perplex staat. Misschien morgen ff bellen.... Dat je desnoods nog ff langs gaat...
Volgende keer even weer goed naar vragen. En vragen wat ze er nu mee gaan doen? Mag je doorgaan met deze poging of moet de boel eerst "Schoon" zijn
Ja ga ik doen, me vriend was ook een beetje boos dat ik me zo heb laten wegsturen... En hij heeft nog gelijk ook. Ik mag gewoon doorgaan deze poging omdat me eiblaasje rechts zit en dit 'ding' links. Dus als ik voor de iui moet aankomende 2 dagen ergens ga ik eerst Is vragen hoe of wat. Aan de ene kant heb ik zo iets van het kan niks ergs zijn anders laten ze me niet gaan maar aan de andere kant er zit wel iets wat er niet hoort!?!
jeetje cheyenne dat is idd schrikkrn zeg, wat kunnen ze toch ongevoelig zijn he ppfff. Nee hoor purplebee ze zei dat de cyste geen kwaad kon en ik ben vandaag dan ook weer gewoon met de clomid gestart. Als het goed is is dit de laatste ronde met clomid dan gaan we over op spuiten. Spannend denanja hoop het echt voor jullie.
beter dat je gewoon door mag wiess!!! hier nog geen bloed dus heb nog moed wel last van lichte rugpijn maar normaal heb ik hevige rugpijn week van te voren maja kan toch niks anders doen dan afwachten. durf vandaag denk k niet naar de wc haha als k morgen haal ben k zoo gelukkig, als de test dan positief is. durf er bijna niet over na te denken zeg.
helaas game over hier net roze slijm bij afvegen op naar poging 5 dus. baal wel zeg pff. vanavond maar lekker wijntje drinken.
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje Afspraken Wiessss: 10 juni IUI 2 Amy1987: 11 juni IUI 2 Lyanna: 14 juni CD 9 2e echo (cyclus volgen) Ann30: 17 juni 1e FM Leentje1982: 25 juni 2e FM Junyor: 27-6 Uitgangsecho voor 2e IUI Denanja: 10-7 IUI5 NOD Annemoon: 20 juni Amy 1987: 24 juni Wiessss: 27 juni Lyanna: 29 juni Kristel30: 2 juli Lizet78: 2 juli Ann30: 8 juli Leentje1982: 12 juli Denanja: 24 juli ZWANGER Purplebee! Uitgerekend: 15 februari 2015
hey dames, mag ik hier ev ook aansluiten? We gaan nog ene paar rondes afwachten en hopelijk spontaan zwanger geraken maar als dat niet lukt gaan we ook de overstap naar IUI maken. Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk aan IUI beginnen omdat ik het gevoel heb dat het spontaan toch niet gaat lukken en aan de andere kant wil ik natuurlijk liever zonder de MMM zwanger geraken maar dat lijkt dus veel te lang te duren en hopeloos te worden.
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje Afspraken Wiessss: 10 juni IUI 2 Amy1987: 11 juni IUI 2 Lyanna: 14 juni CD 9 2e echo (cyclus volgen) Ann30: 17 juni 1e FM Junyor: 27 juni uitgangsecho voor 2e IUI Leentje1982: 28 juni IUI 5 Denanja: 10 juli IUI5 NOD Annemoon: 20 juni Amy 1987: 24 juni Wiessss: 27 juni Lyanna: 29 juni Kristel30: 2 juli Lizet78: 2 juli Ann30: 8 juli Leentje1982: 12 juli Denanja: 24 juli ZWANGER Purplebee! Uitgerekend: 15 februari 2015
Denanja, balen meis! Idd lekker aan de alcohol vanavond! Proost alvast dames En vol goede moed naar de volgende poging Welkom Lizanne, hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Wij hebben op een gegeven moment ook de stap richting MMM gemaakt, natuurlijk wil je dat het graag zonder medische hulp lukt, voor ons werd na tig rondes langzaam pijnlijk duidelijk dat het via de natuurlijke weg niet zou lukken. Heel veel succes in ieder geval!!
Hier vanochtend de tweede FM-meting gehad. We waren verbaasd, maar bovenal aangenaam verrast toen de arts zei dat ze naast de grote follikel nóg eentje zag! Die had ze maandag niet zien zitten! De grootste is 16,5 mm, degene die vandaag ontdekt werd 12,5 mm. Kans is vrij groot, omdat die schijnbaar zo'n groeispurt gemaakt heeft, dat deze mee gaat doen zei de arts. Daarom gaan we er nu zeker voor! Zie mijn eerdere post over onze twijfel. Vanavond de laatste Fostimon spuit, morgenavond 23.30 uur Pregnyl en zaterdag om 11.30 de IUI! We hopen dat het deze ronde gaat lukken! We zijn in ieder geval erg blij met twee eitjes!
@Leentje1982 We zijn nog niet zo heel lang aan het proberen in vergelijking met velen van jullie en we zijn al gezegend met een prachtige dochter die er in ronde 2 al was, vandaar de onzekerheid nu. We zijn inmiddels 18 rondes ver waarvan 14 heel gericht geklust rond de eisprong en mijn cyclus is superregelmatig. Na een jaar zijn we naar de fert arts gestapt en alle bloedonderzoeken gehad = alles OK, hysteroscopie = OK, alleen heeft ml wisselende kwaliteit van zijn zaad. De fert arts zei zelf dat als hij superzaad zou hebben gehad ik al lang zwanger zou moeten zijn. Maar aangezien het wisselend is stelde hij voor van nog 4 maanden af te wachten. Gisteren weer ongi geworden en ik vraag me dus af of het nog zin heeft om die 4 maanden wel af te wachten.... Heeft iemand van jullie trouwens goeie ervaring met vitamine voor beter zaadkwaliteit?
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje Afspraken Wiessss: 10 juni IUI 2 Amy1987: 11 juni IUI 2 Lyanna: 14 juni CD 9 2e echo (cyclus volgen) Ann30: 17 juni 1e FM Junyor: 27 juni uitgangsecho voor 2e IUI Leentje1982: 28 juni IUI 5 Denanja: 10 juli IUI5 NOD Amy 1987: 24 juni Wiessss: 27 juni Lyanna: 29 juni Kristel30: 2 juli Lizet78: 2 juli Ann30: 8 juli Leentje1982: 12 juli Annemoon: 13 juli Denanja: 24 juli ZWANGER Purplebee! Uitgerekend: 15 februari 2015