Leentje je ei leeft 24u dus als je gesprongen is en je morgen iui hebt is er niks aan de hand. Bij mij was mn ei ook al gesprongen vorige iui. chayenne t is wel goed zaad t donor zaad alleen wel weinig. Maar je hebt er maar 1 nodig. Bij ons in de kliniek is 0,5 de ondergrens maar daar is zelfs iemand met 0.125 zwanger geraakt.
Leentje het kan goed een bijwerking zijn van de pregnyl, ik zou het morgen wel even melden bij de gyn. Waarschijnlijk is de IUI morgen gewoon op tijd...
Wauw junyor wat super, gefeliciteerd. AaHH balen denanja lekker rustig aan doen meid. Succes met spuiten lyanne Gelijk heb je kristel, als je er minder mee bezig wil zijn moet je iinderdaad niet heel de dag op het forum zetten, hoop dat het je helpt, succes meis.
succes morgen leentje, Ow Cheyenne wat balen meis, je mag best even verdrietig zijn hoor vandaag, maar hoor eerlijk gezegd wel meer positieve verhalen over icsi dan over iui. Nee Amy bij ons gaan ze gewoon dicht van 14 juli tot 21 aug. En is september gaan wij zelf nog 3 weken op vakantie :-s
Oké denanja dat wist ik niet, bij ons is de ondergrens 1 miljoen.. Maar inderdaad je hebt er maar 1 nodig! Heb 16 juli eerste gesprek voor de overgang naar icsi en het enige waar ik nu al tegen op hik is die punctie. We gaan eerst maar even de iui afwachtten, weer 2 lange weken blegh
Dank jullie wel dames. Ik ga het inderdaad voor de zekerheid aan de gyn vragen. We zitten nu te wachten op het staal van manlief. Hij had veel moeite om iets te produceren, dus we moeten maar afwachten hoeveel het er zijn straks...Baalde hij enorm van, maar het is ook echt niet makkelijk om te presteren onder druk.
1 miljoen...Beweeglijkheid onbekend...Minste aantal tot nu toe...Heb bijna geen vertrouwen meer in deze poging...Ja, heel negatieve gedachte, maar ik vind het zo moeilijk om positief te blijven
Ze hebben ons overigens ongeveer een half uur laten wachten met ons staal. Toen we daar wat van zeiden, was het: "Och, dat maakt nu werkelijk echt niks uit hoor! Kun je een aantal uur laten liggen voordat je er wat mee doet!". Ja, en dat wij in de stress zaten dat er maar niemand kwam, boeit niet. Ik had aangegeven van de buikpijn, daar werd bijna niet op gereageerd. Het was een norse en onvriendelijke arts, die er duidelijk weinig zin in had. Fijn...Maar we wachten maar weer af, meer kunnen we toch niet.
Sow lekker vriendelijk idd leentje!!!!! Ben je mooi klaar mee. Misschien omdat je nu toch niet zo vertrouwen in hebt ben je er minder mee bezig en heb je minder hoop en dan zul je zien dat t raak is. Hoop t iig voor je!!
Dank je wel denanja, lief van je! Dat zou echt een grote verrassing zijn als het toch lukt deze keer. Ik ben er echt verdrietig van. Het is zoiets belangrijks en zij werkte ons echt als "nummertje zoveel" af. Onze eigen arts controleert altijd of het sperma netjes in de spuit zit en doet zo voorzichtig met de envelop waar het in zit en zij zwaaide d'r mee alsof het een lieve lust was, nou echt. In het lab zeggen ze altijd tegen ons dat we de envelop zo stil mogelijk moeten houden. Toen ze weg was ben ik in tranen uitgebarsten...
Junyor, gefeliciteerd! Wat goed meis!!! Lekker genieten nu! En Purplebee al bijna een echo, spannend hoor met je 3 eitjes Leentje, wat een kak arts zeg!!! Deze was dus niet blij dat ie weekenddienst had! Wie weet wordt het nu juist wel Jullie geluksmoment, ik hoop het! Hier: 5 dpo en t begint allemaal te malen in m'n kop... Onwijs veel puisten, m'n oestrogeen werkt prima, m'n temperatuur zorgt voor opvliegers(zie tempkaartje) en vandaag best wat buikpijn gehad. Innesteling? Ik hoop het! Volgend weekend testen als ik vrijdag nog niet ongi ben...
Leentje bah wat naar! Je zou haar er eigenlijk op aan moeten spreken of een klacht indienen oid, ze snappen soms echt niet wat dit allemaal met je doet!! Ik word ongeveer gek hier. Het is nu alweer 9 dagen na de IUI en 10 dagen na de Pregnyl. 5 dagen na de IUI kreeg ik wat roze afscheiding dat twee dagen duurde, daarna op dag 7 begon het met bruin bloedverlies bij afvegen, steeds maar heel weinig, hoefde geen inlegkruisje in oid. En net zat er wat ook wat bruin bloedverlies in mijn ondergoed, dus het lijkt iets meer te worden. Ik ben heel bang dat nu morgen de menstruatie gaat doorbreken...Zo vervelend als je lijf je zo voor de gek houdt. Ik heb al de hele week ontzettend pijnlijk borsten en last van mijn darmen, maar ja dat zal de Pregnyl wel zijn... Pfff ik wil gewoon of wel of niet ongesteld worden, dit halve werk maakt me zo onzeker...
Jemig, dat is echt niet leuk! Dus dit is je laatste keer voor de zomerstop tot na jullie vakantie? 3x is scheepsrecht voor ons! Echt!!
Jeetje leentje wat balen allemaal, maar wie weet is dit de ronde dat het goed gaat komen probeer positief te blijven al is het soms zoooooooooo moeilijk. Sterkte met wachten weer meis. Het kan nog alle kanten op gaan he ann, de pregnyl doet met mij ook steeds vreemde dingen hoor maar ben nu al wel 3 x op rij veelste vroeg gaan menstrueren, al hoop ik dat het voor jou anders is natuurlijk. Nou amy tussen onze vak en het einde van de zomerstop dus hoop dat ik dan nog net 1 iui mee te pakken.
Dank je wel Wiess. Ja heb nog een klein beetje hoop... Maar mocht het wel doorzetten, dan zal ik het ook met de arts bespreken. Misschien moet ik voor de volgende ronde iets meer Pregnyl spuiten. Wellicht dat dat helpt?
Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden, doen me goed! Ik ga proberen positief te blijven. En misschien moet het juist zo zijn en wordt het onze ronde wat jullie zeggen. We hopen het zo! Spannend Mariska, ik duim ook voor jou dat het een innesteling geweest is! Ann, ik hoop dat het een innesteling is bij jou, qua tijdstip na IUI zou dit goed kunnen. Het kan inderdaad nog alle kanten op. Succes meis!! Het is jammer dat artsen niet lijken te luisteren, he wiessss. Alsof je tegen een muur zit te praten, heel frustrerend!
Ja dat is zeker waar leentje, want hun hebben tenslotte overal verstand van dus alles wat wij zeggen heeft geen meerwaarde. Maar hoe zat het ook alweer??? Owja positief blijven
Hi Ladies, hoe is het hier? Ik heb vanmorgen FM 1 gehad, en ik heb er 8!!!! Hellup!! Woensdag weer terug en dan maar hopen dat ze niet allemaal groter groeien... De grootste is nu 13,5 mm, een van 13 mm, een van 12 mm, een van 11.5 mm, 3 van 10 mm en een van 9 mm.
Sterkte leentje! Hopelijk 2 innestelbloedingen id. groep..... Amy? 8??!!zo das heftig zeg! Kristel hoe is het? As weekeind ook je nod hè? Hier niks anders dan anders.......