Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Annemoon, vanavond, morgen en overmorgen nog zelf klussen!!! Dan hebben wij binnenkort vast ook zo'n mooie test!!!!!

Of kunnen jullie niet zelf klussen?

Hoeveel eitjes had je ook alweer? En wat was de kwaliteit van het zaad?

2. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Spannend weer Amy. Fijn dat ml weer een mooie score had. Hier weer ongeveer gelijk. 3,2. Maar alles boven de 1,0 is ruim voldoende zei ze weer eens... Samen maar de tijd een beetje doden.

Jeetje Kristel. Ik had zo'n goede hoop, maar zoals iedereen zegt Het kan nog!!

Bella, succes met spuiten. Ik vind het heel erg meevallen. De Gonal is echt een dun naaldje en voel je na een paar keer echt weinig nog van. Ik heb al op een paar gekke plekken gespoten. Blijf er niet voor thuis.

En voor de rest ook voor iedereen veel succes natuurlijk. Ik kan het allemaal nog steeds niet goed bijbenen dus niet gepasseerd voelen!

3. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Wij vanavond en dan in het weekend weer voor onszelf 😜. Mogen niet vaker omdat het zaad matig is. Er zit maar weinig beweging in. Maar 14% (a en b samen). Dus zelf doen heeft alleen als nut dat we het opgewekte zaad verder omhoog stuwen.

En door de overstimulatie nu in eigen cyclus. Dus gewoon 1 eitje.

Wordt voor jullie wel spannend met zoveel eitjes. Veel verse sapjes drinken dat voorkomt dat je last krijgt van de overstimulatie als de eitjes springen.

4. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Fijn dat het goed gegaan is Annemoon! Heel veel succes weer en welkom op het wachtbankje ;)

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt goed!

Bedankt voor de tip! Ik vond het de vorige keer met 3 eitjes al geen pretje!

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Succes weer meiden met wachten.

Aaahhh kristel balen joh, had het zo gehoopt voor je.
    Net wat annemoon zegt, geen jaloerse gevoelens maar de hoop groeit juist van een nieuwe zwangere dame in ons midden. Maar goed op naar de volgende ronde.

Ik ben vanmorgen weer in het zkh geweest, er was mij beloofd bij geen eitjes zouden we met de gyn mijn behandelplan bij gaan stellen, nog steeds geen eitjes maar ook WEER geem gyn gesproken. Maandag weer terug voor echo en dan s middags belafspraak. Maar heb besloten om weg te gaan uit dit zkh, heb 20 aug afspraak in een fertiliteitskliniek centrum kinderwens iemand ervaring mee????

Heb geen goed gevoel meer bij dit zkh, hoop dat ik in de kliniek beter geholpen wordt.

7. Bella1984

Bella1984 Lid

2 jul 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo wies,

Ik hoor erg goede verhalen over het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam. Zij hebben een hele goede vruchtbaarheidspoli.
    Ik sta daar ook onder behandeling. Tot nu toe ben ik erg te spreken over dit ziekenhuis.

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wiessss, wat erg meis! :(

Dat zit in Leiden toch? Een vriendin van mij had het erover, want zij had weer hele goede verhalen gehoord van een vriendin van haar.

Ik zit zelf in het diakonesse in Utrecht. Ben ik super tevreden over! Ik weet nu al wat er gaat gebeuren als deze ronde zou mislukken en ze nemen echt de tijd voor je! Maar waarschijnlijk is Utrecht te ver voor je...

Ik wens je super veel succes in de kliniek! Wordt nu wel eens tijd DAF je voor je gevoel ook echt wordt geholpen!

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja zit in leiderdorp, en dat is voor mij 85 km rijden. Je moet er wat voorover hebben he. Erasmus is dichterbij voor ons, maar ik dacht ik kan niet blijven wisselen natuurlijk, dus laat ik nu meteen ergens voor kiezen waar ik achter sta en goede verhalen over heb gehoord. En iedereen raad natuurlijk een ander zkh aan het is ook maar net waar die vrouwen natuurlijk zwanger zijn geworden.

10. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Je hebt helemaal gelijk wies! Het is allemaal al moeilijk genoeg..

Hier nog steeds geen bloed te zien... Ben benieuwd wat mijn temp. morgenvroeg is....

*hoopvol*

11. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    @Annemoon en Amy, fijn dat de IUI weer achter de rug is, nu veel succes op het wachtbankje!

@Kristel voor jou blijft het dus nog spannend! Ik blijf je hier volgen en hoop binnenkort op goed nieuws...

Hier hebben we gisteren de eerste echo gehad. Het is 1 vruchtje, dus geen meerling... Daar zijn we hartstikke blij mee, al was een meerling ook meer dan welkom geweest.
    Geef de moed nog niet op meiden, ik heb er alle vertrouwen in dat het bij jullie ook gaat lukken!

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    succes op t wachtbankje amy en annemoon!

kristel ik duim!!!

purplebee jammer dat t geen meerling is maar met 1 ben je al super blij dus dan maakt het al niet meer uit. fijn dat alles ook goed was.

hier aant balen van de vooruitzichten van volgende week :( hele week stond er op vrijdag droog en nu staat er regen :( zin nu dus druk aant zoeken naar een binnenlocatie om fotoos te maken. (lizet en mariska misschien een idee ;))

13. Ann30

Ann30 Lid

22 jan 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd purplebee!!

Ik heb net weer een echo gehad. Ik heb nu al 9 dagen bruin bloedverlies. Gisteren was de dag dat ik mocht testen en de zw.test van gisteren en van vanmorgen waren negatief. In het ziekenhuis vonden ze het ook vreemd. De echo liet nog steeds een dik bms van meer dan 7 mm zien en verder geen bijzonderheden. Ik moet dus nog gewoon afwachten en als ik volgende week nog steeds niet goed ongesteld ben geworden, terugkomen.

Heel vervelend dit.... ik wil gewoon met een nieuwe ronde beginnen of zwanger zijn... pff...

Hoe is het bij jou Kristel?

De rest van de dames die op het wachtbankje zitten of aan het prikken zijn succes!

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ann dat is idd wel heel vervelend zeg! wat raar ook!!!

15. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Mijn ongi is gisterenavond door gekomen... Had het wel verwacht, jammer weer... Kan ik zaterdagavond wel lekker aan de wijn!
    Ik ga zo het ziekenhuis bellen.
    Dan zal over 2 weken wel iui 6 zijn... We blijven hopen!

Fijn Purplebee, 1 babytje is ook goed :) Ben blij voor je.
    @denanja, het weer zegt nu nog niks, wacht ff af! En ik ben ok fotograaf, en vaak zit het wel een uurtje of 2 mee hoor als je foto's wilt maken!

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    balen kristel!!! op naar iui 6 en idd lekker wijntje drinken :)

ja hopen t zo!!

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Purplebee!!

Ahhhh Kristel, dikke digi knuffel!!!!

Oh nee, denanja, wat balen zeg! Hopelijk trekt het nog weer bij. Er kan een hoop veranderen in een week!

Ann, wat vreemd!!! Snap het goed dat je gewoon duidelijkheid wilt!

@annemoon, ook zo'n last van je eisprong? Ik ben maar weer thuis aan het werk en vanmiddag vrij. Lekker rustig aan!

18. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    #1498 Leentje1982, 4 jul 2014
    Laatst bewerkt: 4 jul 2014
    Jammer Kristel, had het gehoopt voor je!
    Proficiat Purplebee, een mooi vruchtje is fantastisch. Geniet ervan!
    Denanja, wellicht verandert het weer nog, zou mooi zijn op jullie dag!!
    Wiessss, ongelooflijk zeg hoe dat daar dan eraan toe gaat. Goed dat jullie daar weggaan! Het duurt nog even, maar ben benieuwd hoe je afspraak op 20-8 zal zijn!
    Ann, wat gek zeg! Ik hoop voor je dat het goed door gaat zetten, dan kun je tenminste verder he.

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    he balen kristel, had het zo gehoopt voor je.

aahh super purplebee, gefeliciteerd.

Misschien trekt het nog bij denanja, wij zijn p 10 juli getrouwd, heel de ochtend regen, en tegen de tijd dat mn man mij op kwam halen was het droog, alleen was mn jurk wel meteen vies omdat het nog nat was buiten. Ik hoop dat het weer nog bijdraait

Ja dat is niet leuk ann, nu heb je echo en nog geen uitsluitsel.

Meiden ik ga weekendje weg, fijn weekend iedereen en tot maandag.

20. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    Gefeliciteerd purplebee.

Kristel balen zeg. Sterkte en succes met iui.

Denanja hoop voor jullie dat het weer nog beter wordt. Zal mijn gedachten nog eens overlaten gaan voor een binnen locatie.

Ann heel veel succes

Deel Deze Pagina