Ik was al pessimistisch, had mijn banner al aangepast.. Maar nog geen ongi te zien.... Toch maar weer ff aangepast... Ik weet het niet hoor, als je temp omlaag is zou je wel ongi moeten worden toch?
Ohh Kristel, ik hoop dat je banner onjuist is en je nog een kans hebt... Als je erg twijfelt zou ik inderdaad om een echo vragen de volgende keer! Ik voel m'n eisprong heel duidelijk. Bij de 1e iui was het net voordat we naar de kliniek gingen en bij de 2e was het S avonds na de inseminatie. Beide keren 33 uur na de pregnyl. Dus stabiel maar of het nu verschil maakt? Zaad blijft 48 uur leven en een eitje 12-24 uur. Dus in die zin heb je een ruime marge.
Wel positief blijven hoor! Geen ongi is geen ongi. Krampen kunnen ook een goed teken zijn. Ik las mijn fertiliteitsdagboek van 4 jaar geleden maar toen deed ik na 3 dagen flinke krampen maar een test zo van, nou dan zie je dat ie negatief is dus laat dan die ongi maar.komen! Maar niet dus, super positief.
Ben nu net ongi geworden.... (((( Erg laat op de dag maar toch helaas... ***zooi.... Toch maar weer bellen naar de gynaecoloog en de volgende keer ga ik meer vragen, moeten ze toch doen, wordt nu al de 3e keer!
Ja sjit he... Ja blijft echt heel moeilijk, hier kan je echt niet aan wennen.. Volgende week woensdag weer naar de ziekenhuis... De rest ook nog veel sterkte met wachten!
Hoi Kristel, Wat k*t!! balen zeg, ik weet precies hoe je je nu voelt, helaas. Heel Veel sterkte de komende dagen om deze grote teleurstelling weer te moeten verwerken. Het maakt je geestelijk zo kapot heh. Ik hoop dat je gelijk weer mag beginnen met de behandeling deze maand. Bij ons doen ze ook nooit een echo voor de IUI. Ik ben vanaf afgelopen vrijdag al weer aan het prikken, donderdag voor de echo en savonds de ovitrelle spuiten denk ik, dan Zaterdag 9:30 de inseminatie. Ik hoop dat dit onze laatste iui wordt want ik heb aangegeven niet meer verder te willen met iui maar te willen beginnen met ivf. Wij vragen ons ook telkens af wat er nu fout gaat. Is het de innesteling of is het de bevruchting?? Ik heb het de laatste keer gevraagd. Als antwoord kreeg ik dat ze het zelf ook niet weten. Lastig maakt dat het weer.
@Bri Ja maakt je geestelijk heel moe en ik ben er altijd erg van kapot.. Vandaag in ieder geval.. Morgen gaan we er weer voor, waarschijnlijk mag ik gewoon door voor poging 3. Maar blijft inderdaad moeilijk. IVF is toch nog intensiever he? Ik ben benieuwd hoe lang ze iui bij ons blijven doen... Zal het eens vragen. Sterkte!
Ik dus ook, ik ben dan echt twee dagen erg emotioneel. Ivf is wel intensiever maar ik denk dat telkens de teleurstellingen elke maand geestelijk (voor mij denk ik) een stuk zwaarder zijn dan de behandeling. Met ivf weet je tenminste ook wat er fout gaat en maak je veel meer kans. Ik lees ook wel op internet dat men het uiteindelijk minder zwaar/pijnlijk enz vind dan dat ze van ten voren hadden gedacht. Bij ons zouden ze in principe 3 IUI's doen en dan over op IVF. Ik ben benieuwd hoe lang ze bij jullie dan doorgaan met iui, zelf heb je ook nog wat te zeggen hoor.
Kristel: dat is balen. Ik hoop dat het snel een plekje vindt en dat de volgende ronde succesvol is. Iedere IUI geeft ook een kans van 10%-20% per keer, dus gun het nog een paar rondjes. Helaas is de echo ook niet even hulpzaam in het monitoren van de eisprong. Niet alle artsen zijn even handig in (of hebben het geduld om) de eitjes goed te zoeken. En soms werk je lichaam niet mee, dus kan je de eisprong toch missen.
Echt balen Kristel!! Hoop dat je rustig aan kan doen nu je wel weer aan het werk bent. Hier zijn de zere borsten en buikkramp aanwezig: HELAAS!! Hoop niet dat het donderdag doorzet, dan ben ik van 9 tot 21 in m'n uppie aan het werk en trek ik dat echt niet!
@Annemoon, begrijpelijk. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Ik had gisteren echt flink last van krampen en buikpijn, veel meer dan vorige maand. Nu gaat het wel weer... Ik ga morgen weer werken, wel maar 3x 3uur dus valt mee. En dan het weekend ook wat uurtjes. Ik blijf rustig aan doen, en zorgen dat ik niet weer stress krijg. 3x is scheepsrecht?
Ik hoop dat ronde drie raak mag zijn voor jou Kristel. Ik heb gisteren de gynaecoloog aan de telefoon gehad en de aantal IUI's besproken. Na deze ronde gaan we over op IVF.
@Bri, dat is fijn dat je hierna over mag gaan op ivf. Ik heb wat vragen al opgeschreven die ik wil vragen. Ook wat de bedoeling is als de iui's niet gaan lukken. @expatje heb je de iui al gehad? hoe ging het?
Ja zeker! Ik ben toch wel een beetje opgelucht daardoor. Vanmorgen moest ik voor de echo. In totaal zes follikels. Drie links en drie rechts. Maar er was er helaas maar eentje groot genoeg voor de IUI. Morgen weer terug voor nog een echo. Maandag IUI. Wanneer heb jij een afspraak staan Kristel? En voel je je al weer wat beter?
Hoi Brigitte, ik heb gisteren weer voor het eerst gewerkt en het is me mee gevallen. Ik was wel wat gespannen en vond het even wennen maar wel leuk en een hele goede afleiding. Ik voel me iets beter gelukkig, mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we gewoon dingen gaan doen en kopen wat we willen zonder iedere keer na te denken over, wat als ik dadelijk zwanger ben en de kosten die daarbij komen kijken, we weten niet hoe lang het nog gaat duren duss.... Ik heb woensdag weer een afspraak in het ziekenhuis bij de fertiliteitsverpleegkundige. Dan kan ik alle vragen stellen. Wel fijn dat jij zo veel echo's krijgt, daar ga ik ook om vragen, dan weet ik misschien zeker dat de iui niet te laat is...
bri spannend weer. kristel en annemoon veel succes. Ik ben vandaag weer ong geworden. Nu kan ik zaterdag weer beginnen met spuiten. Heb volgende week vrijdag voor de echo.
De ovulatietesten moesten wij s ochtends en s avonds doen (niet met ochtendurine). Was hij s ochtends positief dan kreeg je de volgende dag iui, was hij s avonds positief dan 2 dagen later IUI. Ben je intussen al ongesteld geworden? Ik hoop het niet!