@shaddixxx Die zijn ook veel verder dan wij.. Wij zitten in de beginfase als het ware.. Bij ons wordt het icsi, wij vonden van 3 beweegbare naar nu 13000 wel al heel prettig maar het wordt toch ICSI. ben jij al wel aan de medicatie?
Ja, ik ben 30 augustus gestart met decapeptyl en vandaag dus met Gonal-F. Ik schat dat mijn punctie zo tussen 14 en 18 september zal zijn. Bij mijn vriend werden er ook steeds maar heel weinig zaadcellen gevonden. Ons maximum is tot nu to slechts 35 stuks van goede kwaliteit.. Ontzettend klote, maar ICSI is nog een goede optie voor ons! We houden hoop!
@Shaddixxx Leuke naam van je zoon! Als wij een jongen mogen krijgen wordt het ook Damian, een meisje vernoem ik naar mijn overleden mama.. maar ja ik moet eerst maar eens zwanger worden! Was jouw eerste ook via ICSI? En zo ja, hoeveel pogingen heb je nodig gehad? 35 stuks goed, maar van de hoeveel? Is het dan geen garantie dat die 13000 beweegbare van mijn vriend die goed zijn? Kan er zo weinig goeds overblijven??? Ben op dit punt echt een beginneling..
Ik weet niet of die 13000 al van goede kwaliteit waren? Want de 3 die je eerst noemde, daar wist je al zeker van dat ze goed waren toch? Bij ons waren het er 35 van de 400000. Nee, mijn eerste is niet door ICSI geboren. Mijn zoon heeft een andere verwekker en is zelfs door de pil heen gekomen, bizar he? Voor mij dus ook de allereerste keer ICSI!
Hallo allemaal, Nou, vandaag vroeg opgestaan en naar het ziekenhuis geweest voor de uitgangsecho. Er zat een kleine cyste van 12mm op m'n linkereierstok, maar die kon geen kwaad zeiden ze. Vanavond m'n eerste gonal-F en de decapeptyl ga ik ook mee door. Over precies een week krijg ik de 2e echo (folikelmeting), spannend.. Succes allemaal!!!!!!! Groetjes, Sarah2010.
Oh spannend, dan loop ik 2 daagjes voor op jou.. Dus ongeveer wel gelijk! Ik moet ook precies na een week (woensdag dus) terugkomen voor een echo!
Ha Shaddixxx, Super leuk dat we zo gelijk lopen! Ik wilde je even succes wensen voor morgen bij je echo! Laat je het weten hoe het ervoor staat?! Ik moet vrijdag, pfff, erg spannend. Groetjes, Sarah2010
Dankjewel, hartstikke lief! Wij gaan over +- anderhalf uur rijden.. We moeten er om 10 over 12 zijn, en het is ongeveer 2 uur rijden, maar dan hebben we een beetje speling Hoe laat moet jij vrijdag? Ik had gister veel last van slijm (sorry, lekker ranzig ) en nu ben ik zoooo bang dat het te hard is gegaan en dat er al eitjes gesprongen zijn.. Vlak voor m'n eisprong had ik hier de afgelopen 2 keren ook ontzettend last van.. Heb er vannacht ook over gedroomd e.d. Nouja, straks weten we het! Hoe reageer jij op Gonal-F? Ik vind het echt helemaaaal niet leuk meer sinds in Gonal-F spuit. Word er echt gruwelijk chagerijnig van en ik ben (misschien dat dat niet alleen door Gonal-F komt maar gewoon door de hele situatie) echt doodmoe..
Oei, dan zal je nu wel ongeveer in de wachtkamer zitten daar. Ik duim voor je dat alles er mooi uit ziet. Ik moet vrijdagochtend vroeg op, ik wil om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn, dan ben ik zeker op tijd. Ik heb gelukkig niet zo last van de gonalF, dat wist ik al van vorige IUI's met gonalF. Ik heb wel last van de decapeptyl, die is nieuw voor me en daar heb ik flink wat hoofdpijn van gehad de tweede week, is nu gelukkig weer weg. Mijn menstruatie duurt ook veel langer. Normaal is het maar iets van 5 a 6 dagen bij mij. Ik zit nu al op dag 10 en het is nog steeds niet helemaal gestopt Heb ik nog nooit gehad. Ik ga dat maar even navragen vrijdag, lijkt me niet goed. Ik zou willen dat ik wat van dat slijm had waar jij het over hebt, lijkt me juist een heel goed teken hoor Sterkte met alles, ik duim voor goed nieuws voor ons alletwee! Groetjes, Sarah2010.
Hmm.. Ben je echt 10 dagen heftig ongesteld? Of in het begin en op het eind een beetje? Ik begon op donderdag met lichtroze, op maandag was dat nog steeds zo.. Toen dacht ik, nou, hier zal het wel bij blijven, maar op dinsdag brak het toen echt door zeg maar. Daarna heb ik op woensdag en donderdag nog heftige dagen gehad, en daarna weer een paar dagen wat lichter. Denk dat ik in totaal dus ook wel op de 10 dagen heb gezeten! Hier een teleurstelling voor mij.. Er zaten maar 5 grote eitjes, en 7 kleine.. Ze hebben de dosering van Gonal-F omhoog gegooid en hopen dat de kleine nu ook nog gaan groeien.. Maandag moet ik weer terug voor een echo..
Ha Shaddixxx ! 5 grote en 7 kleinere, goed joh, is toch prima voor een eerste folikelmeting?!! Hopelijk krijgen die wat kleinere met die extra hormonen nog een flinke eindsprint de komende dagen Ik moet morgen, nog even wachten, pfff. Ja, het is vrij licht die menstruatie van mij de laatste dagen, fijn om te horen dat jij in totaal ook wel ongeveer 10 dagen had, geeft me wat hoop dat het misschien toch niet heel abnormaal is, dacht even dat alles mis aan het gaan was. Ik zal het morgen voor de zekerheid nog even navragen. Sterkte met de extra hormonen! Groetjes, Sarah2010.
Hey meiden, Vorige week vrijdag zijn terug gekomen van een heerlijke vakantie we hebben genoten met z'n tweeen en zijn helemaal uitgerust en zijn er helemaal klaar voor. Zaterdag 8 September zijn we begonnen met de decapeptyl. Ik ben heel moe,moet veel plassen, veel hoofdpijn en het lijkt wel of ik aangekomen ben. Ook heb ik het ene moment heen en het andere moment koud. Hebben jullie daar ervaring mee? A.s maandag gaan we voor de uitgangsecho en word er verteld wanneer we met de gonal F moeten beginnen. @ alle nieuwe meiden : WELKOM! @ Shaddixxx : Wat een mooie score voor de 1ste fm!, ik ga voor je duimen dat door de verhoging gonal F de 7 kleintjes gaat laten meegroeien! @ Sarah2010 : Heel veel succes morgen bij je 1ste fm!
Ik dat echt een mooi aantal voor de eerste FM? Het viel mij zó ontzettend tegen! Het warm en koud hebben herken ik wel! Hoofdpijn ook, maar dat had ik voor decapeptyl ook al heel regelmatig, dus kan niet echt zeggen of dat daarvan komt.. Ik ben ook de hele dag doodmoe.. Moet mezelf er echt toe zetten om iets te gaan doen.. Nee, het is allemaal niet leuk, maar laten we hopen dat we allemaal mooie resultaten boeken straks! Jij veel succes morgen Sarah!
Hallo allemaal, Net terug van het ziekenhuis. Ik had 4 grotere follikels en 3 kleintjes. De grootste was pas iets van 11.5mm, niet zoveel en nog erg klein allemaal dus. Ik moet maandag terug voor 2e follikelmeting. Ze verwachten niet dat ik komende week al een punctie zal hebben. Dat wordt voor mij dus waarschijnlijk nog een hele week doorspuiten Gylaine, ik had ook hoofdpijn van de decapeptyl. Zodra ik met Gonal-F begon ging dat over. Fijn weekend allemaal, als ik het goed lees hebben we alledrie op maandag een echo, leuk!!! Groetjes, Sarah2010.
Pff wat een teleurstelling he? Ik heb het er met een paar mensen over gehad en die zeiden dat het toch eigenlijk best een mooie aantal is voor een eerste echo. Nu dacht ik dus ook echt dat je op dag 10 of 11 ofzo een punctie zou hebben, maar in mijn poll (bij het vruchtbaarheidsbehandelingen-onderdeel op dit forum) zijn er ook een hoop meiden die pas op dag 14 of 15 een punctie hadden.. Dat zou voor mij dus inderdaad pas halverwege volgende week zijn, zoals de arts al dacht.. We moeten de moed nog niet opgeven allemaal! Inderdaad, alle 3 maandag een echo! Hoe laat moeten jullie? Wij om 15:00.
Nouja, dan heb je in ieder geval duidelijkheid! Ik heb het ook graag smorgens, maar wij hebben maandag om 11 uur de oplevering van onze oude woning.. Dan komt de opzichter kijken of alles er netjes uit ziet.. Ben ik ook bloednerveus voor.. We hebben een voorinspectie gehad en toen rekenden ze 975 euro voor dingen die nog moesten gebeuren.. Nu hebben we alles wel gedaan hoor, wat zij vonden dat er moest gebeuren, maar als zij iets afkeuren kun je daar weinig tegenin brengen natuurlijk Na onze verhuizing zitten we enigszins krap wat geld betreft, dus ik hoop zoooo dat we op 0 uitkomen!
Hey meiden, Apart dat we alledrie op maandag de echo gepland hebben staan! Ik moet vanmiddag om 15.00 ben heel benieuwd wanneer we mogen gaan starten met de gonal F. @ sarah2010 : Hoe is je echo gegaan vanochtend?? @ Shaddixxxx : Ik ga voor je duimen dat jullie op nul uitkomen, Succes bij de echo vanmiddag!
Hallo allemaal, Nou, ik heb de 2e echo inmiddels achter de rug. Ik heb nu 5 follikels tussen de 13-15mm, eentje meer dan vorige keer. En verder een aantal kleintjes, maar die gaan het waarschijnlijk niet redden om op tijd door te groeien. Het blijft dus spannend en gewoon doorspuiten voor mij de komende dagen. Ik moet woensdagochtend weer terugkomen voor een echo. Hoe is het jullie vergaan vandaag???!! Gylaine hopelijk mag je vandaag starten!! Shaddixxx ging de oplevering van je huis goed vanochtend? En hoe was jouw echo?! Groetjes, Sarah2010.
Bij de oplevering zijn we op 0 uitgekomen! Had ik echt niet verwacht want de vorige keer liepen ze echt om de kleinste dingetjes te zeiken.. Maar is wel een opluchting dat we geen geld hoeven te betalen! Ik heb net weer een echo gehad.. De arts vond het aantal erg teleurstellend, bij iemand van mijn leeftijd had ze er véél meer verwacht 'Maar het gaat om de kwaliteit', zei ze, dus er is nog goede hoop. Mijn punctie staat gepland voor donderdag om 9:45. De arts dacht dat ze er 6 zouden kunnen vinden.. We zullen het zien.. Hopelijk komen er bij jou nog een paar bij Sarah! En weet jij al meer Gylain?