Zo hehe, ik ben eindelijk thuis! We waren al vroeg op pad vanmorgen...om 7.00 uur hebben we ons zoontje bij m'n vriendin gebracht en toen zijn we naar Zwijndrecht gereden. We waren mooi optijd en de punctie is erg vlot verlopen. Linkerkant was wel een stuk gevoeliger en net toen ik dacht "pfff nu mag je wel stoppen" toen was ze klaar. Ze had ongeveer 13 eiblaasjes aangeprikt. Nog even in het kamertje ernaast bijkomen met een kopje thee en kletsen met degene die vlak voor mij een punctie had gehad en even later kwam er nog 1 binnen, zij had dus na mij de punctie gehad. Was een gezellig theekransje haha Rond 9.30 uur in de auto naar Tilburg waar vriendlief een potje moest vullen en na een half uurtje kregen we de voorlopige uitslag....9 eitjes gevonden en het zaad was goed (68 miljoen) Mocht er nou iets niet goed zijn/gaan, dan worden we woensdagochtend vóór 12 uur gebeld. En als alles gewoon goed gaat, dan hebben we donderdag om 11.45 uur de terugplaatsing! Verder gaat het wel aardig, heb nu best wel last van een gevoelige buik, dus nu lekker relaxen op de bank en rustig aan doen de aankomende 2 dagen. Onofficieel ben ik vandaag 2 weken zwanger...hopelijk over 2 weken officieel 4 weken! Op maandag 22 oktober mag ik testen!
Gylaine Zo meid, dat is zeker goed nieuws voor jou! Dan mogen we dus op dezelfde dag testen, spannend!!!! Alleen jij dus een bloedtest 2 weken na TP. En ik mag 2 weken na punctie zelf thuis een test doen. Ach maakt ook niet uit...als het bij ons allebei maar positief is!!!
Ha Ginny, Fijn dat de punctie erop zit bij je !!! Goed gedaan hoor, 9 eitjes Spannend!!!!! Groetjes, Sarah2010
Hoe gaat het hier met iedereen? Vandaag toch een spannende dag voor ons...als we vóór 12.00 uur gebeld worden, is het slecht nieuws (bijv. geen bevruchting) Nu ga ik daar natuurlijk niet van uit, want we hebben tot nu met elke ICSI wel embryo's gehad, maar spannend blijft het natuurlijk wel! Nu maar hopen dat er niemand belt deze ochtend, want elke keer als m'n telefoon zou gaan, schrik ik me rot!
@ ginny : wat super 9 eitjes! Ga voor je duimen vandaag! Wat fijn dat de punctie meegevallen is! Begrijp je heel goed dat je schrikt van elk telefoontje, nog 1 uurtje te gaan..... In het amc is het de procedure dat er bloedgepeikt word & eerlijk gezegt vind ik het ook wel heel fijn! Hoop echt dat wij samen positief gaan testen....spannend! Van mij mag de tijd vliegen!!! @ Sarah : hoe gaat het met kou meis, heb veel aan je gedacht!
Gisteren geen telefoontje gehad, dus straks om 11.45 uur heb ik de TP. Ben heel benieuwd hoeveel embryo's er zijn ontstaan!
De TP is goed gegaan...er is een 9-cellige topper teruggeplaatst! Helaas was dat ook de enige embryo, dus we hebben geen keus...dit moet 'm worden haha! Hoe voel jij je verder Gylaine? En volgens mij was er nog 1 die een TP heeft gehad...Elize?
@ Ginny : Wat een goed nieuws een 9 cellige topper! I ga duimen dat die blijft plakken! Jammer dat jullie verder geen embryo's hebben Is er een rede dat jullie 22 oktober mogen testen? Bij ons moesten er echt 15 dagen tussen zitten
Maar er zijn idd meerdere ziekenhuizen die 2 weken na TP hanteren als testdatum. Stel dat je zwanger bent, dan ben jij op jouw testdatum 4w3d zwanger. Ik mag testen 2 weken na punctie, en als ik zwanger ben, dan ben ik op mijn testdatum precies 4 wkn zwanger.
@ Ginny : Sinds vanochtend heb ik echt enorm last van mijn onderrug heb jij daar ervaring mee?? Donderdag 18 oktober zou voor mij 2 weken na mijn punctie zijn... misschien ga ik er dan een test op wagen als ik nog niet ongesteld ben....
Ik persoonlijk heb daar geen ervaring mee, maar ik ken wel 2 meiden die daar ook last van hadden, en die waren zwanger. Weliswaar niet met een behandeling (gewoon op de natuurlijke manier) maar goed, dat maakt verder geen verschil. Ik heb met de zwangerschap van m'n zoontje zelfs nog een dag eerder getest, en toen was 'ie ook al positief!
Dames mag ik wat vragen? Ik spuit nu de olgutran erbij, maar damm wat prikt dat spul, hebben jullie tips om dit te verminderen?
Jane Ik heb het nooit gespoten, heb er zelfs nog nooit van gehoord! Dus ik kan je helaas niet helpen, sorry! Maar misschien eerder uit de koelkast halen (als het al in de koelkast bewaard moet worden) of nog even tussen je handen rollen om het warmer te maken. Succes!
Ik haal zelf altijd de spullen minimaal een half uur van te voren uit de koelkast. Misschien toch even proberen?