Hey Ginny, Vandaag mijn 8ste dag na de terugplaatsing ingegaan ben super zenuwachtig..... Naast mijn pijn in mijn rug heb ik nu ook af en toe krampen in mijn buik heb jij daar ervaring mee & hadden die meiden dat ook in die combinatie, word er zo onzeker van? Hoe gaat het met jou? @ Jane : Ik haalde net als Ginny het een half uur van te voren uit de koelkast & het klinkt raar maar ik stopte het wel eens tussen mijn bh om het wat om te warmen hihi. Ik kreeg decapeptyl om mijn eisprong tegen te houden en dat was ook zo'n vreselijke vloeistof! Heel veel succes!
Gylaine Oeh spannend hoor, jouw testdag komt steeds dichterbij! Waar precies heb je krampen? Want ik weet van mezelf dat ik, toen ik zwanger was, steken/krampen echt helemaal onderin m'n buik had, ter hoogte van m'n schaambot. Weet je al of je donderdag gaat testen? Of wacht je echt tot de 22e? Hier gaat het allemaal prima, vandaag dag 5 met embryo Ik moet zeggen dat ik nog steeds vrij rustig eronder ben, ik heb er nog steeds een goed gevoel over, dus hopelijk heb ik gelijk! Over een weekje weet ik het! En zeg nou zelf...wat is nou een week?
@ ginny: ja helemaal onderin heb ik af & toe soms wat vaker krampen. Ik weet nog niet of ik het durf om donderdag te testen maar misschien kan ik mezelf ook niet weer houden om toch te testen Hihi Goed dat je zo positief blijft! Ik ga voor je duimen! Nog 1 week te gaan tot maandag.... Gelukkig is deze maandag alweer door de helft!
Heb je ook last van je borsten? Van alle hormonen heb ik sowieso zere borsten, maar toen ik zwanger was, deden ze anders zeer...vanuit m'n oksels naar m'n borsten en dan van die gemene steken oeffff Wij gaan zelfs nog een dagje eerder testen, zondag de 21e!
Ik heb absoluut last van mijn borsten & je ziet Ook duidelijk blauwe aderen erop lopen verder nog geen steken. Spannend zondag testen..... Heb je zelf nog nergens last van?
Pfff hier even een dipje... Sinds vandaag doen m'n borsten haast geen pijn meer. Hoewel ik daar een hele logische verklaring voor heb (Ovitrelle is ongeveer na 10 dagen uit je lichaam, vandaag is dus dag 10) Dus eigenlijk niet zo heel vreemd dat ik momenteel geen kwalen of rare dingen voel, omdat alle gespoten hormonen nu wel mijn lichaam uit zijn. Stel dat ik zwanger zou zijn, zouden de kwaaltjes pas aankomende week moeten komen, aangezien ik vandaag technisch gezien pas 3 weken zwanger ben. Maar goed...met m'n hoofd weet ik het allemaal heel goed, alleen gaat nu m'n gevoel met me op de loop... Ben ik al die tijd onwijs positief geweest, nu krijg ik even een dip! Wat nou als het niet lukt? Tranen lopen over m'n wangen terwijl ik dit typ, want het idee dat ik niet zwanger wordt/ben, maakt me wel heel erg verdrietig...
Nou na mijn dipdagje van gisteren, nu gelukkig weer een stuk beter. Na mijn berichtje van gisteren, gingen mijn borsten weer pijn doen en kreeg ik ook weer allerlei steken in m'n buik/zij. Hopelijk zijn het nu symptomen van een zwangerschap!
@ Ginny : Goed om te horen dat je dipdag voorbij is! Begrijp heel goed hoe je voelt! Ik heb zelf ook soms een dipdag dat ik denk het is vast niet gelukt! Mijn borsten doen vandaag minder pijn maar mijn rugpijn is heel erg aanwezig zeker als ik ook meer dingen ga ondernemen, af en toe heb ik ook nog krampen in mijn onderbuik. Ik ben eigelijk heel bang om donderdag te testen en te zien dat de test misschien wel negatief is! Als je ongesteld zou worden kan dat ook als je de balletjes nog gebruikt?
Ik werd altijd pas ongesteld ná m'n testdatum en dan was ik dus al gestopt met de balletjes. Bij mij geeft het juist rust als ik getest heb. Natuurlijk ben ik heel verdrietig als de test negatief is, maar dan heb ik wel duidelijkheid. Ik kan niet tegen die onzekerheid van wel/niet zwanger, ik moet het gewoon weten
Hallo allemaal, Ik dacht ik laat toch maar even van me horen, het is alweer een poosje geleden. Alles oke hier, ik heb gewoon niet zoveel te vertellen omdat ik nu in m'n rustmaand zit voor ik met m'n 2e ivf poging kan beginnen, vandaar wat weinig berichten hier van mij. Maar ik blijf jullie volgen hoor, ik lees jullie berichtjes regelmatig. Ik zit voor jullie te duimen. Gylaine en Ginny, succes met die laatste wachtweek!!!! En Jane, succes met je punctie! Groetjes, Sarah2010.
Goedemorgen! Hoe gaat het vandaag? Gylaine durf je het aan om morgen te testen? Pffff het kan mij niet snel genoeg zondag zijn hoor! Ik wil weten waar ik aan toe ben!
hey meis, Hier sinds gister heel erg pijn in mijn rug. Vanochtend was het zo erg dat ik ook niet naar mijn werk ben gegaan. Kreeg vanochtend bruin verlies en test was negatief. De wereld is even onder mijn voeten weggetrokken! het enigste wat ik nu kan is huilen....
Oh nee wat ongelooflijk rot voor je!!!! Kan me voorstellen dat je even helemaal lamgeslagen bent... Doe rustig aan en neem je tijd om dit te verwerken en een plekje te geven. Dikke knuf
Hey meis, Ik schrik te boven kan ik niet echt zeggen. Ik had super pijn in mijn rug en gister werd het steed erger en erger. UIteindelijk ben ik gisteravond de embryo verloren waarna de rugpijn direct bijna helemaal weg was. Ik heb denk nog nooit zoveel gehuild als gister en vandaag kan ik niet echt vertellen hoe ik me voel, ben een beetje doodgeslagen en voel me leeg.... Hoe gaat het met jou??? Heb je al klachten en ga je het uithouden tot zondag??...
Ik snap echt helemaal hoe je je voelt... Kan helaas niks anders zeggen als doe rustig aan en neem je tijd om dit een plekje te geven. Hier weet ik het niet...ene moment denk/hoop ik dat ik zwanger ben, en het andere moment denk ik van niet. Ik wacht wel tot zondag om te testen, eerder heeft toch geen zin. Maar van mij mag het heel snel zondag zijn, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!
Hey meis, Hoe gaat het met je?....morgen is het zondag! Ik ga voor je duimen! Hier is het vallen & opstaan het ene moment gaat het Gied en het andere moment weer helemaal niet. Ben ook super moe & het lijkt wel of er een kraan is opgezet in mijn buik bleh....
Hey Gylaine! Ja het kan goed dat je menstruatie nu heftiger is als normaal. Heb je het ZH al gebeld? Ga je meteen verder of neem je even rust? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier goed nieuws!!!! Vanmorgen 2 positieve testen...ik ben zwanger!