Het meis Gefeliciteerd!!! Ik heb voor je geduimd! Geniet ervan! Morgen moet ik naar het zh bloed prikken 'S middags hoor ik meer (hoeveel cryo's we hebben) Gelukkig vloei ik wat minder vandaag, werk geeft gelukkig Afleiding! Zijn bij jou allebei de keren de 1ste terugplaatsing succesvol geweest?
Dank je! Fijn dat je cryo's hebt, die hebben wij nooit gehad. Hopelijk kan er snel 1 terug geplaatst worden! Voor onze zoon zijn we lang bezig geweest: 3x IUI, 1x IVF en 5x ICSI (en een MK bij de 3e ICSI) En nu dus de 1e keer raak, heel onwerkelijk!
Hey meis, Morgen horen wij pas of we cryo's hebben en/of hoeveel. Er waren er na de ivf 11 bevrucht maar dat wil niet zeggen dat we nu er 10 in de vriezer hebben. Kan jij mij vertellen hoe een cryo terugplaatsing in zijn werk gaat?? Wij hebben in deze weg al 6xiui erop zitten en dit is onze 1ste ivf Ik ben heel blij voor je dat het is gelukt!
Oh nou dan duim ik voor je dat je een hoop cryo's hebt! Sorry dat kan ik je helaas niet vertellen, want wij hebben nooit cryo's gehad. Elke poging moesten we helemaal opnieuw doorlopen.
rare vraag maar hebben jullie de 4e en 5e icsi poging zelf betaald? Ik ben zo benieuwd of wij cryo's hebben.....van mij mag het morgenmiddag zijn!
Mijn 3e ICSI eindigde helaas in een MK. Wij hadden alleen het "geluk" dat ik in m'n 13e week zat, en vanaf dan begint de telling weer opnieuw. Wij kregen vanaf dat moment dus weer 3 pogingen vergoed. Ik duim voor je voor morgen!
Hey meis, Ik heb 5 cryo's, op mijn verjaardag moeten we naar het zh voor uitleg over de cryo terugplaatsing. Rond 16 nov zou ik weer ongesteld moeten worden en als er dan plek is in het zh dan gaan we een poging doen. Hoe bedoel je omdat je in je 13e week zat.....& hoe voel je je??
Oh wat fijn dat je cryo's hebt! Misschien een schrale troost, maar je hoeft in elk geval voorlopig niet het hele circus helemaal te doorlopen. De telling van opnieuw 3 pogingen begint zodra een zwangerschap langer als 12 weken duurt. Ik had al 2 echo's gehad waarop een kloppend hartje te zien was, alleen was het vruchtje elke keer te klein voor de zwangerschapsduur. Met 12 weken moest ik voor de nekplooimeting en toen bleek dat het hartje niet meer klopte. Als je dus met je 3e behandeling een MK krijgt vóór de 12 weken, dan heb je pech (grof gezegd) en zou je een nieuwe poging zelf moeten betalen. Ik voel me verder goed! Wat last van steken in m'n borsten en in m'n onderbuik, maar verder voel ik me prima!
Ha Gylaine en Ginny, Jemig wat een nieuws van jullie beiden!!! Gylaine, wat jammer dat het niet gelukt is, maar wat fijn dat je 5 (!!!) cryo's hebt, wat lijkt me dat heerlijk nieuws na die teleurstelling van afgelopen dagen. Ginny, wat lees ik nu, je bent ZWANGER??! Van harte gefeliciteerd!!!!! Weet jij nog hoeveel eenheden menopur jij gespoten hebt in je afgelopen cyclus? Mijn dokter vertelde mij een paar weken terug dat ze mij in November ook alleen Menopur en Decapeptyl wil gaan voorschrijven. Menopur is nieuw voor me, moet je zelf mengen geloof ik. En zat jij in het lange of korte protocol?! Ze wil bij mij het korte protocol gaan doen (dus op dag 2, 3 of 4 van nieuwe cyclus direct met deca en menopur beginnen). Groetjes, Sarah2010.
Sarah Dank je wel! Menopur moet je idd zelf mengen. Ik spoot 187½ eenheden per keer. Misschien een beetje rare hoeveelheid (1 potje/tablet is 75 EH) maar goed, dat schreven ze me voor, dus dan doen we dat haha Ik heb geen idee of ik het lange of korte schema had. Ik begon op CD 21 met decapeptyl, dan werd ik een week later ongesteld. Deca moest ik minimaal 2 weken spuiten, dus de uitgangsecho kreeg ik meestal een week (soms 2 weken) na m'n menstruatie. Na de uitgangsecho Menopur bijspuiten, na een week terug voor een FM en meestal had ik een week later al de punctie. Menopur spoot ik meestal 10/11 dagen.
Ha Ginny, Bedankt voor de info over de menopur. Ik moest inderdaad ook vorige keer op dag 21 beginnen met de decapeptyl, daar moet ik nu dus pas op dag 1 van m'n nieuwe ivf-cyclus mee beginnen en dan een paar dagen later na de uitgangsecho met Menopur starten. Heeeeel veeel succes met je zwangerschap, geniet ervan!!!!! Geeft me moed om te zien dat het soms gewoon wel lukt!!!!! Groetjes, Sarah2010.
Nou we kunnen hier weer verder kletsen hoor...ik heb helaas een MK gehad... Gisterochtend wat roze slijm bij het afvegen en 's middags bloed. Ik vloei nu nog steeds, lijkt wel of ik ongesteld ben. Flink balen dus, maar ja...helaas niks aan te doen...even huilen en weer doorgaan. Heb gisteren het ZH gemaild en zij willen graag dat ik volgende week woensdag nog een keer een test doe, en daarna kan ik bellen om de uitslag door te geven en een afspraak te maken met de arts. Ik wil graag dat ze mijn AMH-waarde gaan meten en als die erg laag blijkt te zijn, wil ik graag het medicijn DHEA gaan slikken. Dat zou er voor moeten zorgen dat de kwaliteit van mijn eicellen verbeterd. Maar aangezien ze er hier in NL niet erg happig op zijn om van het protocol af te wijken, bestaat er ook een kans dat we anders overstappen naar Dusseldorf. Maar goed, dat is voor latere zorg...eerst maar eens kijken of mijn eigen arts mee wil werken. Hoe gaat het verder met jullie?
Neeeeh, Ginny!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, waarom nou.... ! Sorry hoor, ook bij mij even frustraties als ik je berichtje lees. Ik was zo blij dat het bij jou tenminste wel gelukt was. Daar gaat ook een beetje mijn hoop op een goeie afloop, heeft dat hele IVF-gedoe uberhaupt wel zin om te doen, vraag ik me direct af.. pfff....even laten bezinken. Wat goed van je dat je direct aan de volgende poging kunt denken. Ik heb nog nooit gehoord van DHEA, ik zal het eens opzoeken op internet. Hier alles oke bij mij, ik zit natuurlijk nog steeds in m'n 'rustmaand' na m'n 1e mislukte ivf poging. Ik heb net gister weer een positieve ovulatietest gehad, dus alles is weer op gang en werkt weer zoals normaal bij mij. Da's zo'n beetje het enige wat bij mij wel goed gaat, ik heb een mooie regelmatige cyclus. En ook bij m'n man lijkt alles prima in orde. Schijn bedriegt, want zwanger worden we dus maar niet . Dikke knuffel, en sterkte met de teleurstelling, let's keep in touch! Sarah-2010.
Dank je meid! Tja het is een behoorlijke domper! Zó heb je een positieve test en 3 dagen later donder je weer keihard van je roze/blauwe wolk af... Ik snap jouw manier van verwerken wel hoor, dat heb ik zelf ook. Ik wil meteen weer doorgaan, in elk geval dingen/afspraken plannen, anders heb ik het gevoel dat ik stil sta. Ik ga van 't weekend al testen en als die dan al negatief is, ga ik maandag al het ZH bellen. Wanneer ga jij weer aan een nieuwe poging beginnen? Van 't weekend gaan vriendlief en ik even samen een nachtje weg. Morgen gaan we naar m'n schoonmoeder en daar blijven we met z'n drieën slapen. Zaterdagochtend gaan opa en oma met de kleine man naar de Beekse Bergen en gaan wij samen naar Maastricht. Wel weer even lekker om samen weg te gaan, al vind ik het wel heel moeilijk om m'n kleine ventje achter te laten. Maar ik weet zeker dat hij het hartstikke leuk gaat hebben met opa en oma, dat moet ik maar in m'n achterhoofd houden
Ha ginny. ik zat nog wat te wijzigen in m'n eerste berichtje toen jij alweer terug antwoorde Haha, ik ben wat traag met schrijven en blijf maar m'n zinnen wijzigen, moet ik helemaal niet doen... Heb net m'n ovulatie achter de rug, dus waarschijnlijk over 2 weken menstruatie en dan maar hopen dat ik geen cystes heb en kan beginnen, ergens in november wordt het hopelijk onze IVF#2 Fijn weekend in maastricht samen, goed plan! Sarah-2010
Nee meis dat meen je niet!!!!! Wat verschrikkelijk voor jullie! Hoe gaat het vandaag met je? Ik begrijp heel goed dat je gelijk door wilt. Ik wilde ook gelijk door maar ik moet wachten tot mijn volgende cyclus a.s donderdag hoor ik of er plek is voor half november. Ik heb even op internet opgezocht wat amh waarde is ik had er nog nooit van gehoord wel apart dat het in nederland nog niet is opgenomen in de onderzoeken. Ik hoop voor je dat ze mee willen werken! Wat lekker dat jullie met z'n tweetje effe een nachtje weg gaan, geniet ervan! @ sarah : wat fijn om te horen dat alles weer goed werkt en dat je ene eisprong hebt gehad! Op naar jullie 2e ivf poging ik ga duimen dat die gaat lukken! ego : Hier gaat het alles rustig, gelukkig is de rugpijn nu helemaal weg en is het wachten tot we meer horen a.s. donderdag. Volgende week donderdag ben ik jarig en er stond gepland dat is a.s zaterdag mijn verjaardag zou vieren, eigelijk had ik hier helemaal geen zin in. Mijn man heeft me toch overgehaald om mijn verjaardag te vieren en vandaag ga ik de taarten voorbereiden die als ik er nu naar kijk is het toch wel een goede afleiding! Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen! Gylaine heb je een leuke verjaardag gehad? Hopelijk kan je in november weer verder, duim voor je! Sarah Jij ook waarschijnlijk in november weer beginnen, voor jou duim ik ook! Hier een leuk weekendje Maastricht gehad met m'n liefje! Zoontje was bij opa en oma en heeft zich ook prima vermaakt, al heeft hij mama wel gemist! En ik hem ook hoor, vind het helemaal niks om zolang zonder hem te zijn. Ik heb vanmorgen nogmaals getest, en er was nog een heel licht lijntje te zien, maar dan moest ik ook wel heel goed kijken. Dus HCG is duidelijk verminderd, dus MK is nu echt een feit. Heb uiteindelijk maar 2 dagen gevloeid, had gedacht dat het veel meer en langer zou zijn. Volgende week gesprek met m'n arts en hopelijk wil ze meewerken en mijn AMH waarde bepalen en DHEA voorschrijven. Zo niet, dan wil ik overstappen naar Dusseldorf. Dus voorlopig nog even geen nieuwe poging voor mij. DD heeft sowieso een wachtlijst van 3-5 maanden, en dat is alleen voor het intakegesprek. Na het gesprek kan je wel gelijk starten, dus dat is dan wel fijn. Fijne dag!
@ Missgin : Wat fijn om te horen dat jullie een fijn weekend hebben gehad! Ik ga voor je duimen dat de artsen mee willen werken! Afgelopen zaterdag was super gezellig en ben blij dat ik als nog mijn verjaardag heb gevierd. Morgen gaan we samen even lekker ontspannen in de sauna incl een high tea en een 40 minuten massage. Donderdag op mijn verjaardag hebben we 's ochtends een gesprek in het ziekenhuis over hoe en wat verder ben benieuwd....daarna gaan we lekker lunchen samen met mijn moeder!
Gylaine Hoe was je gesprek ik het ZH? Weet je al wanneer je je cryo terug geplaatst krijgt? Hier niks bijzonders te melden...maandagochtend eerst naar de tattooshop op m'n rug af te maken en eind van de middag gesprek met m'n fert.arts, hoop dat dat positief uitpakt! Fijn weekend!