Starten IVF/ICSI Aug/Sept 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gylaine, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meis,

Op mijn verjaardag zijn we naar het ziekenhuis geweest daar kregen we te horen dat er komende maand een plekje voor mij is op voor een cryo terugplaatsing. Heb de recepten gekregen en opgehaald bij de apotheek. Nu is het afwachten waneer ik ongie word zodat ik een afspraak kan maken voor een echo op dag 14 en op dag 2 kan beginnen met de medicatie.

Ik ga voor je duimen maandag dat je goed nieuws krijgt!

Fijn weekend!, die van mij ga ik werkend doorbrengen :(

2. sarah2010

sarah2010 Lid

20 mei 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #162 sarah2010, 9 nov 2012
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
    ha gylaine en ginny!

Ik meld me maar weer eens hier. Gylaine, fijn dat je je cryo terugplaatsing kan doen komende maand. Ik ga ook weer verder deze maand. Ik zit inmiddels op dag 3 van mijn nieuwe cyclus en heb net vanochtend de uitgangsecho gehad. Geen cyste, alles rustig en alvast 7 hele kleine follikels. Hopelijk gaan die allemaal meegroeien... Ik zit deze keer in het 'korte' schema, dus moest op dag 2 (gisteren) beginnen met decapeptyl en vanavond komt daar de Menopur bij. Dus het is weer begonnen voor mij, de dagelijkse injecties...:) Ik moet volgende week vrijdag (16e) terug voor 1e folikelmeting.

Ginny, hoe is je gesprek verlopen afgelopen maandag?! Blijf je in dat ziekenhuis of ga je naar Dusseldorf?
    Groetjes!!!
    Sarah-2010.

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hoi hoi,

Sarah Oh spannend, jij bent alweer begonnen! Succes deze ronde, hopelijk een mooi aantal eitjes, veel embryo's en een mooie plakbeeb!

Wij hebben maandag een intakegesprek in Dusseldorf. Was iemand uitgevallen, dus we kunnen heel snel terecht. Fijn hoor! Ikzelf ben al zo goed als om, ik wil naar DD. Maar vriendlief staat er nog niet helemaal achter. Nou ja, eerst maar eens het gesprek van maandag afwachten.

Groetjes!

4. sarah2010

sarah2010 Lid

20 mei 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Ginny,

Oeps, ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat je vorige maandag al was geweest. Maar je bent dus gisteren in DD geweest, hoe ging 't?

Groetjes,
    Sarah2010

5. sarah2010

sarah2010 Lid

20 mei 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #165 sarah2010, 6 dec 2012
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
    Dag dames,

Het is een poosje geleden dat ik inlogde hier, het is stil hier zie ik. Jullie zullen wel allemaal op andere topics zitten nu. Toch nog even een update van mij. Mijn 2e IVF poging is omgezet in een escape IUI omdat er na een week hormonen spuiten maar 2 grote folikels zaten. Teleurstelling maar 2 weken later had ik een positieve zwangerschapstest in m'n handen. Ik was ZWANGER. Helaas duurde het niet lang, ik begon al snel wat bloedverlies te krijgen en vandaag zet het flink door.

Jammer, even slikken, en in Januari gewoon weer verder.

Succes allemaal!
    Groetjes, Sarah2010

6. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden,

Ik meld me hier ook weer, a.s maandag heb ik echo nummer 3 om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies dikker is dan 8 mm. Afgelopen maandag bij echo nummer 2 keren we te horen dat mijn baarmoederslijmvlies 7 mm was dus te dun, Mijn medicatie progynova 2 mg is nu verhoogd naar 2x dgs 2 tabletten i.p.v 2x dgs 1 talb. Nu fingers crossed dat ik a.s maandag te horen krijg dat ik op 17 dec een cryo terugplaatsing kan krijgen!

Hoe gaat het met jullie allemaal?? Het is inderdaad rustig hier of het forum!

@ sarah2010 : Meis wat verschrikkelijk, heel veel sterkte! Dikke knuffel!

7. sarah2010

sarah2010 Lid

20 mei 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes maandag Gylaine, ik duim voor je dat je de 17e een cryo terug kunt plaatsen!!!!!

Groetjes, Sarah2010

8. sarah2010

sarah2010 Lid

20 mei 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Nou, een kleine update van mij maar weer. Het is toch nog niet helemaal over bij mij. Ik ben nog steeds 'zwanger'. Hcg stijgt nog steeds gewoon en het bloeden is net op tijd gestopt doordat ik een ander soort progesteron heb gekregen (progesteron-in-olie, dagelijkse injecties in m'n bil ipv de utrogestan).

Ik heb deze week een echo gekregen (6 weken) en daar zagen we een vruchtzakje en een dooierzakje, nog geen baby/vruchtje, maar dat was ook te vroeg zei de dokter. De dooierzak was wel wat aan de grote kant, wat er op kan wijzen dat er toch iets niet helemaal goed zit, dat schijn je vaak te zien bij zwangerschappen die in een miskraam eindigen of chromosomale afwijkingen hebben.

Ik moet volgende week woensdag, de 26e december terug voor een 7 weken echo. Realistisch gezien is de kans erg klein dat het goed zit met al dat bloedverlies in het begin en die afwijking in de 6 weken echo, maar ik hou stiekum nog een heel klein beetje hoop..

Hoe is het met jou, Gylaine?!
    Groetjes, Sarah-2010.

9. Sarah hoe gaat het nu? Morgen weer een echo.. Ik hoop dat alles goed zit en dat je gewoon hartstikke zwanger bent, en dat dat hartje mooi blijft kloppen!

10. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden,

Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen WIJ ZIJN ZWANGER!!!
    Het is eigelijk een heel raar verhaal, 2 weken geleden ben ik licht ongesteld geweest en weer begonnen met de progynova in de hoop dat er een cryo teruggeplaatst kan worden. Vanochtend om 11.10 hadden we een afspraak voor een echo op dag 14 om te kijken hoe dik mijn baarmoederslijmvlies was. De ass gynaecologie viel bijna van haar stoel af, ze zag een vruchtzakje met daarin een knipperend lichtje. Na veel overleg ook met de professor die er ook niks van begreep kwam de blije boodschap : Jullie zijn zwanger! Wel wilde ze nog even een urinetest doen maar die was ook heel duidelijk. Volgens de gynaecoloog zijn we 6 weken zwanger! Op 16 januari staat onze volgende echo gepland en hoor ik ook precies wanneer ik uitgerekend ben. Ik heb me net gelijk opgegeven voor moeders voor moeders!

De beste wensen voor 2013, dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen!!! Ik ga duimen voor iedereen die nog niet zwanger is!

11. Wat bijzonder.. Gefeliciteerd!

12. sarah2010

sarah2010 Lid

20 mei 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #172 sarah2010, 4 jan 2013
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
    Wow, Gylaine, wat geweldig nieuws. Zomaar onverwachts zwanger, op de natuurlijke manier?! En nu al 6 weken, wat ongelofelijk! Echt super, van harte gefeliciteerd!!!!!

Ik heb vandaag weer een echo gehad. Er klopt nog steeds een hartje, maar het loopt inmiddels wel ongeveer een weekje achter in groei als ik terug reken naar wanneer we de IUI hebben gehad. Ik zou 8 weken en 4 dagen moeten zijn en de meting van vandaag was 7 weken en 5 dagen. Wel een prima hartslag van 140. Ik ben erg opgelucht dat het nog niet over is natuurlijk, maar nog steeds wel wat bezorgd. Misschien dat het allemaal wat achterloopt vanwege het bloedverlies in de eerste weken. Het zijn slopende weken voor me. Ik ben erg onzeker en het afwachten van echo naar echo valt me zwaar, zo bang voor een slecht nieuws bericht. Ik zet ook elke dag nog een progesteron-injectie in m'n bil, dat zou ik tot 12 weken moeten volhouden. Ik hoop maar dat het alllemaal niet voor niks is en dat alles goed komt.

Shaddixx, alles goed met jou?! Leuk dat je weer even hebt ingelogd hier!

Groetjes, Sarah2010.

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wauw Gylaine, wat een geweldig nieuws zeg!!!
    Spontaan zwanger...een heel groot wonder! Gefeliciteerd!

En Sarah, wat spannend bij jou!
    Ik heb het zelf ook meegemaakt na een ICSI-poging, dat de embryo achterbleef in groei, en helaas liep het bij mij niet goed af....tijdens de 12-wekenecho bleek het hartje niet meer te kloppen en de meting kwam uit op ruim 9 weken.
    Ik hoop echt voor jou dat het goed zit en je kleintje mooi door blijft groeien en je over 7 maanden een prachtig gezond kindje op de wereld zet!

Ik heb hier al heel lang niet geschreven, omdat ik weinig te melden had.
    In oktober de MK gehad, in november gesprek in Dusseldorf, in december gesprek met m'n eigen arts in Zwijndrecht en aankomende maandag hebben we nog een gesprek in het KinderwensCentrum in Leiderdorp.
    Na dat gesprek gaan we beslissen waar we onze volgende poging gaan doen...Leiderdorp of Dusseldorf.
    In DD heb ik wel alvast een afspraak staan voor een uitgangsecho, op donderdag 17 januari. Maar als we besluiten om naar Leiderdorp te gaan, kan ik die natuurlijk altijd afzeggen.

Er komen in elk geval weer spannende weken aan voor ons!

14. sarah2010

sarah2010 Lid

20 mei 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Nou, vandaag toch het gevreesde slechte nieuws gekregen. Er is geen hartactie meer en het is gestopt met groeien. Ik mag stoppen met de progesteron en nu is het maar afwachten wanneer het los gaat komen. Als het lang duurt krijg ik een curettage woensdag/donderdag volgende week.

Jammer, even slikken en maar weer doorgaan met plannen maken voor de volgende iui/ivf poging. Hopelijk kunnen we snel weer verder.

Ginny, succes met alles, heb je al besloten inmiddels of je DD of Leiderdorp gaat doen?!

Groetjes, Sarah-2010

15. Wat verschrikkelijk Sarah.. Hoe is het gegaan vandaag? :(

Deel Deze Pagina