welk matras

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Alita, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

We gaan een groter bedje kopen voor de oudste...nu gaan we het bed kopen bij ikea.
    Maar welk matras is goed?

Het wordt dit bed

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    het matras zou je dan bij ikea moeten kopen denk ik ivm afwijkende maten, ze hebben daar allemaal stukjes matras liggen waar je uit kunt kiezen, wij hebben 1 gekocht van ongev 60,- maar ik weet niet meer waarom nou precies die.

3. Alita

Alita Niet meer actief

hmmm dat is dan weer minder eigenlijk..maar die matrassen zijn ook gewoon goed natuurlijk...maar welke nu dan he?!

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben een goedkoper soort matras van de Leenbakker. Als hij wat groter en zwaarder wordt en zindelijk is kijken we wel een keer naar een betere kwaliteit matras. Volgens mij maakt het nu nog niet zoveel uit.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb het tussenmatras gekocht van de ikea. Niet de duurste en niet de goedkoopste.
    Besef goed dat er geen molton in de ikea maat is! Alleen de hoeslakens daar te koop zijn want andere passen niet. Omdat het dus een afwijkende maat is.
    Koop gelijk meerdere hoeslakens stel ze wordt een x ziek...hebben wij dus gehad. 3 x bed moeten verschonen!!!

oja ik vond deze mooier als bedje.
    Vond hem erg tegenvallen met de schaapjes.

GULLIVER Bedframe met lattenbodem - IKEA

6. Alita

Alita Niet meer actief

Zindelijk is ze hier al;)

Ja ik twijfel ook nog of het niet deze wordt

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik dacht ook aan het tussenmatras en ik weet dat het afwijkende maten zijn idd...

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nee bedoel als ze moet spugen :-s

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Grappig, ik twijfelde ook tussen die bedjes, maar het is toch dit bedje geworden (de Minne).

10. Alita

Alita Niet meer actief

ik had tegen je voorganger eigenlijk;)
    Maar de matrassen hebben wel afneembare hoezen en ik heb van die molton doeken;)

11. Alita

Alita Niet meer actief

dus het meegroeibedje?

Ik denk dat het ook die gaat worden ik vindt m zo mooi....maar welke matras heb jij dan?

Deel Deze Pagina