We gaan een groter bedje kopen voor de oudste...nu gaan we het bed kopen bij ikea. Maar welk matras is goed? Het wordt dit bed
het matras zou je dan bij ikea moeten kopen denk ik ivm afwijkende maten, ze hebben daar allemaal stukjes matras liggen waar je uit kunt kiezen, wij hebben 1 gekocht van ongev 60,- maar ik weet niet meer waarom nou precies die.
hmmm dat is dan weer minder eigenlijk..maar die matrassen zijn ook gewoon goed natuurlijk...maar welke nu dan he?!
Wij hebben een goedkoper soort matras van de Leenbakker. Als hij wat groter en zwaarder wordt en zindelijk is kijken we wel een keer naar een betere kwaliteit matras. Volgens mij maakt het nu nog niet zoveel uit.
heb het tussenmatras gekocht van de ikea. Niet de duurste en niet de goedkoopste. Besef goed dat er geen molton in de ikea maat is! Alleen de hoeslakens daar te koop zijn want andere passen niet. Omdat het dus een afwijkende maat is. Koop gelijk meerdere hoeslakens stel ze wordt een x ziek...hebben wij dus gehad. 3 x bed moeten verschonen!!! oja ik vond deze mooier als bedje. Vond hem erg tegenvallen met de schaapjes. GULLIVER Bedframe met lattenbodem - IKEA
ik had tegen je voorganger eigenlijk Maar de matrassen hebben wel afneembare hoezen en ik heb van die molton doeken
dus het meegroeibedje? Ik denk dat het ook die gaat worden ik vindt m zo mooi....maar welke matras heb jij dan?