Boerenkool met ruim 11 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door sweetchocolate, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hallo,

Ik las laatst dat zuurkool kan met 7 maanden en was eigenlijk benieuwd hoe dat zit met boerenkool?

Zuurkool heeft mijn zoon nog nooit gehad. Wel spruiten (wat ook gasvormend schijnt te zijn?) en reageert daar niet op.

Wij zijn echte stampot liefhebbers, het liefst eten wij het, bij wijze van, wekenlijks.

Er ligt weer boerenkool in de vriezer, maar mag zoonlief dat al? Hij is ruim 11 maanden.

Alvast bedankt!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als spruiten goed gaan dan zou ik met boerenkool (lekker he die uit de diepvries?) niet veel problemen verwachten.

3. sweetchocolate

Dank je. Dan ga ik het gewoon proberen. Nee wij hebben het vers vanuit koelvak dit keer. Vorige keren kregen wij van mijn opa en oma vers van het land. Daarna nog ingevroren. Dat laatste vind ik de lekkerste boerenkool:) Oma kan echt goed koken.

Ben benieuwd hoe zoonlief het vindt.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker eten! Met die leeftijd kan al heel veel. Vanaf toen is dochterlief eigenlijk volledig met ons mee gaan eten. (wel zoutloos en ui en prei nog wel even mee gewacht voor de zekerheid)

Eet smakelijk!

5. sweetchocolate

Dank je, gaat goed komen:) Scheelt, wij zijn niet echt hele bergen zouteters dus veel aanpassen hoeven wij niet. In de boerenkool doen wij trouwens nooit zout, doen er wel vleesjus over;)

6. sweetchocolate

Hij heeft heerlijk gegeten ervan. Het smaakte hem eeg goed en heeft gegeten alsof hij nooit wat krijgt. Haha.

Deel Deze Pagina