Toch weer klachten die lijken op KMA of toch iets anders????

Discussie in 'Voeding' gestart door sannie1981, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Onze dochter van 1 jaar is getest om te kijken of ze nog koemelk allergie heeft. Ze heeft een blinde test gehad. Na twee weken kregen we de uitslag van de test. Bij beide keren hebben wij geen bijzondere dingen gemerkt aan onze dochter en dus konden we concluderen dat ze hoogst waarschijnlijk over de koemelk heen gegroeid is. We mochten dus langzaam koemelk producten gaan introduceren. Dit ging heel goed.sinds afgelopen maandag zit ze volledig op koemelk en krijg ze ook andere producten waar gewoon koemelk in zit. En nu is het zo dat ze juist sinds dat moment elke avond niet wil gaan slapen. Of ze valt wel in slaap en wordt na eventjes krijsend wakker.
    De ene keer is ze wel te troosten,maar de andere keer ook echt niet en krijst ze alles bij elkaar. Ze laat dan ook veel windjes en een paar grote boeren. Je ziet dan aan haar dat dat op lucht.
    Nu ga ik och weer sterk twijfelen of ze toch niet nog gewoon koemelk allergie heeft.
    Of kan het ook zo zijn dat haar darmpjes gewoon weer moeten wennen?
    Ik vind het zo raar dat ze het alleen s avonds heeft. Overdag is er niks aan aan de hand en gaat ze zonder problemen slapen.
    Ze is destijds op koemelk vrije voeding gegaan omdat ze werkelijk 20 uur per dag huilde.en altijd kramp had. Mee dat ze op de nutramigen ging was dit helemaal over.
    Ik weet niet goed wat nu te doen????

Jullie tips? Wat denken jullie??

Liefs sannie

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier een dochter met KMA en dat uit zich idd alleen nog s avonds/s nachts en dan veel scheetjes laten.

3. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.wat doen jullie nu? Geven jullie dus geen koemelk?
    Ik heb morgen contact met de kinderarts,want ik vind het toch allemaal lastig. Het lijkt mij zo raar dat het zich alleen in de avond uit. Nu ligt ze bijvoorbeeld gewoon te slapen en waarschijnlijk wordt ze zo wakker en dan is het krijsen. Kan ze dan ineens last krijgen????
    Hie inderdaad ook scheetjes laten en boeren.

Liefs sannie

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Kan zijn dat ze toch reageert. Kinderarts legde ons uit dat sommige kindjes op de test niet reageren maar als ze dan langdurig weer meer koemelk krijgen ze toch gaan reageren. Als dat zo is bij ons dan moeten we voor advies naar de dietiste.
    Wij moeten over 4 weken en wij denken ook dat ze op die ene dag niet reageert maar wel daarna. Omdat ze op alle voedingen tot nu toe pas na 4 tot 6 weken begon te reageren en na provocatie thuis van Pepti naar standaard pas echt duidelijk bij dag 3 van de 4 toen we bijna helemaal op de standaard over waren.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sannie, ze krijgt hier idd geen koemelk. Ze reageert dus al op kleine beetjes. Van de week heeft ze een wit bolletje gehad s avonds en de volgende dag een vieze poepluier en rode billen. Laatst lag ze s nachts tussen ons in en was ze flink scheetjes aan het laten, toen had ze ook iets gehad.
    Maar reactie op koemelk is hier al een tijdje dat het zich alleen uit in de avond, heel soms overdag buikpijn maar dat geeft ze nu dus zelf aan, eerder merkte ik dat niet zo. En vieze poepluiers met knalrode billen tot gevolg.

Deel Deze Pagina