hallo, ik ben gisteren bij de gynicoloog geweest hij heeft pco vastgesteld. hij zag wel dat ik een eisprong heb gehad deze maand dus zou mijn regels binnen 2 weken moeten hebben en als ik ze dan niet heb moet ik een test doen en ben dan waarschijnlijk zwanger?als mijn regels toch doorkomen dan moet ik starten met clomid op dag 3 tot dag 7 van mijn cyclus. we zijn al 17 maand aan het proberen om terug zwanger te worden van een 3de. hier heb ik een paar vraagjes over heb 3 jaar geleden een longembolie gehad kan het dan geen kwaad om clomid te nemen? ik heb alleen clomid gekregen en dus geen spuiten pregnyl is dit normaal dat je alleen clomid neemt? en de gynicoloog heeft ook niet gezegt of ik terug op controle moest gaan of niet? ik heb ook een heel onregelmatige cyclus soms wel 52 dagen en als ik clomid gebruik heb ik dan terug een normale cyclus?
hoi ik snap je vragen, maar hiermee moet je toch echt terug naar je arts, wij mogen dit medicijn niet voorschrijven en hebben er ook niet veel verstand van, helaas! Dus bel even op of maak een nieuwe afspraak om deze vragen te stellen. Mirjam