Dames! Ik open hier een nieuw forum bericht over al zijn er al heel wat maar die zijn al wat ouder en ven benieuwd of er meiden zijn die tegelijk met mij gaan oplopen. Al een hele tijd bezig met kinderwens. Tot op heden niks. Loop al een tijdje bij de gyn. Pco geconstateerd. Heb wel veel bloedingen maar dat zijn waarsch doorbraakbloedingen. Vanmorgen terug naar de gyn. Vandaag beginnen met 10 dgn provera en daarna clomid 50 mg. Dit weekend moet ik het mijn bazin gaan vertellen ivm dat ik toch een aantal keren later op m'n werk zal zijn ivm de echo s die er gemaakt gaan worden. Zie daar erg tegenop, juist ook omdat zij zwanger is en ik nog geen vast contract heb. Ik baal en ben erg bang. Teleurgesteld ook omdat ik echt de hoop had dat het wel spontaan zou gebeuren.. Zou fijn zijn als er meerdere zijn met wie ik hier ervaringen kan uitwisselen.
Hoi meid jammer dat het allemaal niet zo vlot verloopt, maar je bent in goede handen bij je gyn! Succes met provera en clomid... ik heb vijf jaar geleden een tijdje in mmm gezeten maar uiteindelijk nog op natuurlijke manier zwanger geraakt (tijdens pauze van mmm). Succes ook met het vertellen tegen je baas, misschien is ze juist meelevend omdat ze ook zwanger is ?! Voorlopig ben ik nog niet aan de clomid, ik heb na mijn spiraal een eisprong gehad maar helaas niet zwanger (wel cyste)... nu net lutenyl genomen en ongesteld geweest.... maar wie weet kom ik hier later ook terecht! Succes en groetjes