hej hallo allemaal, eigenlijk zegt de tittel het al, wanneer hadden jullie de babykamer gekocht? klaar is hij natuurlijk was aan het einde, maar wanneer zijn jullie "echt" begonnen? groetjes
Mijn man is drie weken geleden begonnen en het was in een week klaar. Nu nog de aankleding verder afmaken.
Onze babykamer is net gestuct en nu wachten we tot het wordt behangen en geschilderd. Ik hoop dat de meubels begin mei kunnen komen, dan ben ik 30 of 31 weken en heb ik (hopelijk) tijd genoeg om aan te rommelen met de aankleding en details!
bij de eerste met 36 weken, helemaal af, want er moest nog een nieuw kozijn in en konden niet verder met behangen. Bij de tweede met een week of 27 Bij de derde met 30 weken en nu is het een kwestie van een wandje behangen en voor de rest is de kamer vanonze jongste wit en dat laten we zo en omdat hij nu 20 maanden is hoeft er verder niet echt wat aan gedaan. Maar moet wel zeggen dat ik nog best wel wat spulletjes moet kopen, omdat ik al veel weggedaan had en dat ik voor de rest de spullen allemaal dus nog klaar moet zetten. Maar heb nog 12 weken tot aan de bevalling en een wieg staat er.
Wij zijn sinds vorige week klaar was toen dus ongeveer 22 weken. Wil alleen nog een tekst op de muur maar verder is alles gereed. We zijn lekker op tijd zal ik maar zeggen
Bij de eerste met 15/16 weken begonnen en de meubels besteld. Bij weet 33 was het redelijk af, enkel de commode moest voor de derde keer (deze en de kast waren zo krom getrokken dat de klussers van de winkel die niet in elkaar konden zetten). Met 34+6 plotseling bevallen en de volgende dag is de commode gekomen. Stiefvader en schoonbroer hebben deze nog geschilderd. Inrichting en de kleertjes wassen heeft de kraamhulp mee geholpen. Maar de afkleding kwam pas veel later toen hij een half jaar was. Nu 21 weken zwanger en het begint te kriebelen. De grote broer kamer heb ik afgelopen week grotendeels leeggemaakt en wil ik af hebben in week 30 en dan de babykamer enkel schoonmaken, inrichten en opleuken.
Hier bij de 1e vrij vroeg. Volgens mij rond de 28 weken. Nu willen we verhuizen dus zullen pas een beetje aan t eind gaan beginnen als we zeker weten dat we niet voor de bevalling nog verhuizen.
Met 16 weken besteld, met 24 weken geleverd en helemaal af was het kamertje met 34 weken. Al blijf je er tot de laatste dag in frummelen
Bij de eerste rond de 25 weken. En nu waren we afgelopen weekend begonnen (24 weken) Muren zijn behangen en de meubeltjes staan klaar. Nu het aller leukste, de kleertjes 10.000 keer opvouwen en opnieuw in de kast leggen en de aankleding
bij de eerste zwangerschap konde we een complete kamer over kopen voor een mooi prijsje en dat was voor de 20 weken echo dus hebben we de kamer ook al vrij snal klaar.. We hadden alles mint groen met winnie de poeh... Nu wachten we op de 20 weken echo en de pretecho zodat ik 2 goeie geslachtsuitslagen heb die ook het zelfde zijn want ze willen nog wel eens een foutje maken.. en daarna gaan we met de kamer beginnen
In eerste instantie 2 maanden voor de geboorte. Maar...toen kregen we plotseling tot een nieuwe woning aangeboden gekregen en zat precies 1,5 week voor zijn geboorte behang op de muur. Een week voor de geboorte was alles echt af. Ach ja, het was op tijd
Hier over een week of 3 kamer van mn dochter klaar. Dan bezig met babykamer maar daar hoeft niet veel aan te gebeuren.
Hier is de kamer bijna klaar. Er moet nog een lamp opgehangen worden en nog wat kleine 'aankledingsdingetjes' Maar goed ook dat we zo vroeg waren begonnen, mag nu niets meer doen ivm extreme harde buiken.
Hier gaan we deze week echt beginnen! Vloer ligt er al in en de muren die wit blijven zijn al behangen en geschilderd (we zijn net verhuisd dus hebben we meteen meegenomen met de rest). Meubeltjes heb ik wel allemaal al bij elkaar gesprokkeld via marktplaats. Maar we gaan de komende weken echt aan de slag. Ik wil met 30-32 weken de grote lijnen af hebben, daarna ga ik lekker aan de frutsel met de aankleding
Wij beginnen dit weekend met schilderen, ik ben nu 25 wk. Ik ben de eerste week van mei vrij, dus kan ik dan zelf ook het een en ander doen (meubels schilderen, inrichten etc.) We hadden t gepland om al eerder te beginnen, maar er kwam iets tussendoor. Ach, ik denk dat we nu ook wel op tijd klaar zijn, rond wk 30
Ik ben waarschijnlijk belachelijk vroeg maar zodra ik wist dat ik zwanger was ging ik als een dolle dingetjes aanschaffen. Met een week of 15 had ik de garderobekast al. Sinds 2 weken het bedje en de verschoonkast/commode. Decoratie komt nog en de muur moet eigenlijk nog gewit worden.