He dames, hoe is het op het wachtbankje? Ik duim voor jullie!! Jane ik zie in het lijstje staan dat je meisje een engeltje is. Wil je er iets meer over vertellen? Dikke knuff
Jull succes vandaag. Ik ben beniuwd hoe het ervoor staat bij je. Ik hoop dat je geen overstimulatie hebt. Zoals al gezegd is, heel veel drinken.
Aan de ene kant als ik alle actie zo zie bij jullie, dan vind ik het wel heel spannend hoor. Aan de ene kant baal ik ervan dat we het weer uitstellen maar aan de andere kant, ik weet dat het beter is. Ik blijf echt wel met jullie meelezen en schrijven.
Hey lieve dames, Wat geweldig om te lezen hoe jullie aan me denken! Dat doet me heel goed!!!!!!!!!!! Nou het was vandaag een spannende dag. Op de echo waren veel eitjes te zien, waarvan al zo'n 16 grote! Omdat ze het niet helemaal vertrouwden moest ik bloed prikken om mijn waardes te checken, aan de hand van die uitslag werd er weer een behandelplan uitgezet: punctie, medicatie voor stabiliseren, of afbreken. Om half vier vandaag konden we bellen voor de uitslag, wat een spanning. Ik had wel een goed gevoel er over en mijn gevoel werd bevestigd: Joepie de poepie: Vrijdag om half tien is de punctie! Ben helemaal blij!!!!!!!!!! Na de punctie houden ze me ook nog in de gaten omdat er dan nog steeds overstimulatie kan optreden omdat in de hoeveelheid blaasjes zich kunnen opvullen met vocht na de punctie. Dat zien we dan wel weer, mijn eitjes gaan ze in iedergeval halen. Liefs Jull
Wow Jull wat mooi nieuws!!! Vrijdag al de punctie, top! Alleen de laatste blz nu gelezen, jullie zijn wel actief hoor kan jullie niet bijhouden Zal komend weekend even uitgebreid achter de computer kruipen en bijlezen/schrijven. Liefs Joontje
K. succes vandaag! Ik ga zo naar de gyn voor de 1e FM, daarna rijd ik door met een vriendin naar de KreaDoe. Kom vanavond verslag uitbrengen
Hoi dames hoe is het? Jul morgen punctie spannend succes ik heb vanochtend om half 9 de punctie gehad.. het viel op zich allemaal wel mee maar ben gewoon altijd zo zenuwachtig!! Zaad was voor het eerst 4.7 MILJOEN!!!! er waren 8 eitjes. zaterdag word k gebeld en zondag de tp van 2 emmys die hopelijk blijven plakken!
Sammy mooie score zeg. Nu maar hopen en duimen dat je goed bericht krijgt. Viel het mee vandaag? Nu lekker relaxen meis.
Hoi meiden! Hier lijkt de ongie te beginnen met wat bruinverlies. Hopen dat het vandaag dan ook doorzet want dan kan ik morgen starten met medicatie en het ziekenhuis bellen voor 1e echo over 14 dagen. Het gaat beginnen! Spannend
sammy topper.. 8 stuks goed zo!! nu ff rustig aan doen en je lekker laten vertroetelen en dan op naar mooie bevruchtingen en een TP.. 4,7 miljoen voor icsi.. das niet verkeerd.. dan moet het goed komen met die 8 stuks!! toi toi toi mijn duimen draaien.. jull morgen de punctie en 16 grote folli's las ik?? pfieuwwwwwwwwwww niet mis meid!! daar moeten toch mooie emmy's uit komen s6 alvast.. zet um op.. je kunt ut kiekies voor de 1e fm.. ben zeeeeeeeeeer nieuwsgierig hoeveel je er al hebt!!.. have fun bij de Kreadoe laat die crea bea zich maar ff uiten sjenaica hoe is het??? gaat alles goed?? en jane hoe gaat het met jou??? alweer getest?? @ mama in love.. hahaha .. normaal wil je de duivels niet.. maar idd nu mag het dan wel doorbreken.. want dan kun je eindelijk verder .. ik hoop het voor je!! hier gaat ut een beetje beter hoor sinds ik de puregon erbij spuit.. god zij dank.. have merci .. vanmorg nog ff weer naar ut ziekenhuis geweest voor weer een semen analyse..(in juni nl zaad heeeeeeeeeeel slecht) we zullen de uitslag volgende week wel horen bij de fm metingen!! verder geen nieuws dames.. XXX XX
Sjenaiva, nee! Dat is niet het bericht wat wij willen horen. Ik gooi nog wat hoefijzers naar je! Sammy, wow wat goed. Duimen op mooie emmy's. Wish, wat spannend de uitslag volgende week. Mama in love, laat de duiveltjes maar komen dan! Hier lag mn ene eierstok verscholen. Tot nu toe was de grootste op rechts 6.7 mm en zagen ze er 4 maar was niet goed te zien. Links tot nu toe 7 en grootste 7.6 mm. Dit is na 5 dagen puregon, hoewel eigenlijk 4 dagen want die van deze ochtend tellen ze niet mee. Maandag weer terug