Kiekies je bent wel aan het gooien En tot nu 7 in de race? Hopen dat er nog meer mee gaan doen. Maar wat vroeg al om te komen voor een fm. Hier doen ze dat normaal pas na 7 dagen. Tenzij je heel snel of langzaam reageerd.
Nou kiekies dat is echt heel mooi! In iedergeval niet teveel en alleen dat is voor jou al super! Dit wordt jou maand! Hier is t nu ff rustig. Vanmorgen duidelijke ongi gevoel. Heb tot 14 uur gewerkt en toen tot t laatste uurtje geen last. Vanaf toen weer echte duidelijke ongi gevoel en dat is nu weer weg. Denk dat t morgen of overmorgen wel door gaat zetten.
Kiekies moooi zeg!!!! Hoop dat ze lekker verder groeien!!!! Sjanaica ongi gevoel kan positief zijn he meid... ik duim nog ff voor je!!!! En M-I-L???? Ongi doorgebroken meidd???
Jull heeeel veel succes morgen met de punctie!!!! Hoop op veeel eitjes en veel mooie bevruchtingen... succes meis!!!
Krabje, ik hou van smijten Ze houden het bij mij altijd goed in de gaten. Vorige jaar reageerde ik niet op 300IE terwijl ik de afgelopen maanden bij 150IE en 100IE overstimulatie had.. Sjenaica, het wordt gewoon onze maand! Geen bloed geeft moed. Jul, succes. Sammy, jij bent al bijna aan de beurt
Dit is nu al de 3de nacht dat ik rond 4 uur klaar wakker ben en niet meer kan slapen. Nu alweer een uur wakker. Baal er zo van, wil gewoon slapen! Nou ja heb net bij t inbrengen van de tutinus t eerste bloed gezien, was geen schok voor me. Heb nu 5 mooie tps gehad van tussen de 4 en 6 cellig (2dg na puntie) en nog nooit een innesteling. Mijn vertrouwen is op! Vandaag afspraak maken met arts om ff te kletsen om toch mijn baarmoeder ff van binnen te bekijken. Heb nog 1 poging en dus misschien ook nog maar 1x tp.
Sjenaica meid geef de moed nog niet op hoor! ik begrijp je wel ik denk ook vaak het zit er voor ons niet in na 6 tp! Maar je weet het nooit! dus kop op je hebt nog 1 poging dat moet em worden meid! Mag je er dan ook 2 terug?
Sjenaica: je nactelijk wakker zijn....Oooh spannend! Dat was bij mij het eerste kwaaltje van de zwangerschap. Ik heb met prinsje ook de hele zwangerschap slecht geslapen. Dus ik duim door! Kiekies: Hoeveel spuit je nu dan? Duim verder voor je. Nu snap ik dat je dan al zo snel voor een fm moet komen. Jull: Succes vandaag! Ik duim voor je. Op naar een goede oogst. Sammy: hoe is het nu? Nog last van je buik? Hier geen nieuws. Raar he? Mijn ongi is bijna voorbij en daar ben ik wel blij om.
Meiden gebruiken jullie ook tarwekiemolie capsules? Die zorgen voor een betere doorbloeding en kunnen helpen bij een betere innesteling.
Hoi krabje, Ja pff vandaag vrij genomen leg nu op de bank en heb et weekend om lekker bij te komen haha. wanneer ga jij weer beginnen dan? dat heb k even gemist
Sammy, fijn weekend. Hoe gaat het nu met je? Krabje, ik gebruik geen tarwekiemolie. Heb het toen een jaar lang gebruikt maar na een jaar dacht ik toedeloe! Ik spuit nu 125IE. Dit is weer de 1e ronde na mijn operatie aan mijn eierstok. Dus als het goed is moet dit nu wel pakken Sjenaica, stiekem hoop ik dat de bloeding niet doorzet. Wat is tutinus als ik vragen mag?
Haha die tutinus was het resultaat van een mobiel getypt bericht. Wordt meestal lutinus genoemd vaginale tabletten. Bloeding is al begonnen en heb al afspraak gemaakt voor woensdag om baarmoeder na te laten kijken.
Sjeniaca: heel veel sterkte meid!!!! Vanmorgen had ik de punctie, pijnlijk maar viel me toch alles mee. Ik had 15 eitjes en het zaad was ook goed. Morgenochtend bellen ze of er bevruchting is opgetreden. Heb verder geen pijn, beetje moe. Liefs Jull
Jull fijn dat het meegevallen is en duim voor je op mooie bevruchtingen ik hoor het ook morgen! lekker rustig aandoen nu meid! knuffel!
Wie is wie Christina90: 22 jaar, 1e kindje, 1e icsi. Jane1981: 31 jaar, dochter* (overleden na geboorte) en Noah (7 wkn bbz) IVF 1 Jull: 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI Kiekies: 24 jaar, 1e kindje, 5 jaar mmm. 2x overstimulatie bij icsi, leo laparoscopie, opnieuw icsi. Krabje: 36 jaar, 2e kindje, 9x iui en 3 icsi's gestart waarvan 1 poging afgebroken, nu de allerlaatste icsi Mama-in-love: 30 jaar, 2e kindje, 1e cryo terugplaatsing na bevalling (van ICSI behandeling) Miepje 1985: 27 jaar 1e kindje in de mmm sinds april 2012 Sammy88: 24 jaar, 1e kindje, 3e ICSI sinds 2010 mmm. Sjenaica: 31 jaar, zoon van 10 via natuurlijke weg. 6x icsi natuurlijke cyclus met 4 tp en geen zwangerschap Wishfullthinking: 33 jaar , 1e beeb 6x icsi eigen cyclus waarvan 2x een tp zonder zwangerschap Shady1980: 32 jaar, 1ste kindje, 1ste icsi Datum starten: 29 september: Sjenaica 10 oktober: Kiekies (verlengd traject) 11 oktober: Jull 18 oktober: Sammy88 19 oktober: Wishfullthinking 26 oktober: K. 11 november: Christina90 5 november: Shady1980 Echo's / FM: 22 oktober: Jull uitgangsecho 24 oktober: Kiekies uitgangsecho 27 oktober: Sammy eerste fm 29 oktober: Wishfullthinking uitgangsecho 29 oktober: Jull 1e FM 30 oktober: Sammy 2e FM 01 november: K. uitgangsecho 01 november: Kiekies 1e FM 05 november: Kiekies 2e FM 16 november: Miepje1985 1e FM 22 november: Christina90 1e FM Punctie: 19 oktober: Jane1981 01 november: Sammy88 02 november: Jull Terugplaatsing: 22 oktober: Jane1981 04 november: Sammy 88 Testen: 4 november: Jane1981 7 november: Sjenaica 17 november: Sammy88 Niet zwanger : ♥Zwanger♥