Starten met de behandeling voor IVF/ICSI eind oktober.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miepje1985, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    werkzaam in de gehandicaptenzorg
    omgv Rotterdam
    Hoi lady's...:)

Sammy88... ook ik duim voor je...:D

Hier even een udate van mij... Klopt M-I-L ;) vandaag zijn we begonnen.... Moesten eerst om 11 uur in t ziekenhis zijn voor een FM waarbij een computer dan gaat uitrekenen hoeveel Gonal-f ik moet gaan spuiten. Ik had rechts 14 follikels en links 9.
    De computer berekende dat ik 100 eenheden Gonal-f moet gaan spuiten.. (doen ze ivm de optimist studie waaraan ik mee doe)
    Vanavond 23:00 uur heeft vriendlief de eerste spuit erin gezet...ohhhhhh wat vonden we het spannend haha...maar is helemaal goed gegaan...:D

13 nov moeten we terug voor onze eerste FM... spannend hoor allemaal..
    Hoop dat ik niet al teveel last ga krijgen van de hormonen.. :-0
    Hebben jullie veel bij werkingen gehad vd hormonen en zo ja wat zoal?

Liefs Shady

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    meiden heb pas zondag de tp gehad dus nu pas 4 dagen later haha deed een testje modale k nieuwsgierig was of ovitrelle ook zo lang nog in je lichaam zit hihi.. officieel mag ik pas 17 nov testen! hihi O MY GOD OCTO MOM hahahahaha daar word je inderdaad nie happy van. krijg er wel liever 2 of 3 ipv géén natuurlijk? maar 8 gaat wel beetje ver he haha

Shady Ik heb van de hormonen altijd koppijn en kort lontje hihi!
    maar ik spoot decapeptyl en puregon. Ik heb geen ervaring met gonal-f.
    Spannend he meis! Heel veel succes!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jull hoe gaat het wanneer mag je testen?

4. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hallo lady's

Hier wel een beetje wat vaag in mijn hoofd door de decapeptyl verder nog geen bijwerkingen maar dit is ook pas de 4 e dag van het spuiten.
    Voor de meiden op het wachtbankje ik duim voor jullie.
    De andere meiden natuurlijk veel suc6.

Groetjes miepje

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Shady wat spannend zeg. Nu is het echt begonnen.

Sammy hahaha ja octo mom. Zal je even schrikken dan. Normaliter hoort ovitrelle eniet te reageren op een test maar veel meiden hebben de 1e 10 dagen toch een licht streepje en op 13 dagen een negatieve test. Mijn duimen draaien.

Miepje rot he die bijwerkingen.

Hier tot nu toe alleen wat opvliegere oh ja en 2 kilo aangekomen. Maarja is voor t goede doel :)
    Zo meteen een deel van mijn examen op werk. Hopelijk gaat het goed.

6. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Shady, dus jij bent begonnen met spuiten, wil je het straks ook alleen proberen of doen jullie het samen?
    Ik had eigenlijk geen last van bijwerkingen, alleen op het laatst een dik opgezette buik en die heb ik nog steeds. Heb de broek met de rits en knoop open en daaroverheen een tuniek, had eerst een legging met jurkje maar daar kwam mijn buik doorheen. Zit nu niet te wachten op vragen van anderen met: Ben je zwanger? Want zo lijkt het echt!!! Ben nu wel meer moe, komt denk ik door die bolletjes. Verder voel ik me goed.

Sammy, ik mag volgens berekening 20 nov testen das dus 3 dagen later dan jou terwijl er tussen onze terugplaatsing maar een dag zat.
    Misschien ga ik 18 nov wel testen, das zondag, voor het gevoel voelt dat fijner omdat dat een vrije dag is.

Liefs Jull

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Oh oke Jul.. Ik heb van het ziekenhuis de datum 17 nov gekregen.. Maar word altijd 9 dagen na tp ongi... dus dat zou dan 13 nov zijn.. dus ik test 14 nov.. Hahaha ik heb nooit zoveel geduld.... Pffff hoop zo dat ik nou zwanger ben haha

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Meiden ik hoop t zo voor jullie.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend meiden! Mijn duimen draaien!!

10. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hoe gaat het hier met iedereen?

11. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.564
    2.031
    113
    Goedemorgen.
    Hier gaat alles goed.

Hoe gaat het op het wachtbankje?

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Goeiemorgen, hier gaat ook alles goed! Wil testen haha maar ik heb snel geplast zodat ik niet test hahaha echt erg hoor ik ga echt wachten tot donderdag! nou meiden allemaal hele fijne dag vandaag x

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    :D Goed bezig! Ik ben daar altijd weer te zwak voor :)

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahahaik normaal ook maar ik weet toch dat et nu nog geen zin heeft zit pas 6 dagen na tp hihi

15. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.564
    2.031
    113
    Sammy heel verstandig maar ook heel herkenbaar.
    Succes de laatst zware wachtweek. Ik duim nog steeds.

16. shady1980

shady1980 Actief lid

15 aug 2012
    101
    0
    0
    werkzaam in de gehandicaptenzorg
    omgv Rotterdam
    Hoihoi...:)
    @ jull...laat mijn vriend de prikken zetten.....durf t zelf denk ook wel maar vind t fijn als hij t doet haha.... hier ging t gister even niet zo lekker.
    Mijn vriend heeft gister om 23 uur de derde spuit gonal gezet en zijn daarna film gaan kijken....om half 2 ging me hart een partij tekeer en dacht oh mijn god diestaat stil....waardoor ik dus denk in een paniekaanval ging.... moest echt door t huis lopen en me benen waren slap... hart tekeer en zo vreselijk trillen ineens...
    Nu schreef jij kiekies dat je last van opvliegers had....is dat te vergelijken met wat ik gister had??? Of had ik gewoon echt een paniekaanval....? En kan dat al zo snel na 3 spuiten te hebben gezet? Voel me vandaag ook zo onrustigvanbinnen.....
    Liefs shady

17. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Shady, denk echt dat je een paniek aanval hebt gehad :( Opvliegers zijn dat je het ineens heeeel warm krijgt. Zo stond ik vannacht in mn pyjama op de galerij haha, had het te warm! Hormonen doen van alles met je lichaam. Probeer wat afleiding te vinden met iets wat je leuk vindt.

Sammy wat knap van je. Zou mijzelf niet kunnen bedwingen. Heb wel al testen in huis maar mijn vriend heeft ze verstopt jammer genoeg.
    Nu heb ik ze ook nog niet nodig..

Krabje is je hoofdpijn al beetje afgezakt?

Wish meissie hoe is het?

MIL hoe gaat het met je?

Hier gaan we gewoon door... Maandag weer FM hopelijk zijn ze dan wel wat gegroeid. Heb dan 4 dagen 200IE gespoten.

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahahahha Kiekies Ik heb toch al een test gedaan om te kijken of de ovitrelle positieve test zou geven maar dat was nie zo... heb hier een pak met 12 van die goedkope sensitestjes... 3 supergevoelige casettes.. en 3 super gevoelige midstream... hahahahha dus ik ga zowiezo wel eerder testen denk ik hooor hahhaha maar is moeilijk nu want man is elke dag eerder wakker testen liggen in de woonkamer en hij wil nog nie dat ik test hahahhahaha.. dus moet nog ff geduld hebben..

19. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hier gaat het wel goed, mijn buik wordt weer wat dunner.
    Wel heb ik sinds gisteren af en toe wat een ongesteldheidsgevoel.
    En mijn borsten zijn hard, als ik tegen mijn man sta, lijkt het net kogelstoten, haha.
    Krijg steeds meer het gevoel dat het niet raak is.

Liefs jull

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey Jul, Ik heb dat ook haha en ik heb juist heel erg et gevoel dat et wel raak is! Hoop et echt! dan lopen we gelijk is wel leuk!:D

Deel Deze Pagina