Hallo Lady's, Morgen 1 fm hoop dat er wat te zien is. Shady hoop voor jou op een heel uniek en onbetaalbaar cadeautje voor Sinterklaas. Mijn duimen draaien. Christina hoe verliep jou fm? Groetjes
Wie is wie Christina90: 22 jaar, 1e kindje, 1e icsi. Jane1981: 31 jaar, dochter* (overleden na geboorte) en Noah (7 wkn bbz) IVF 1 Jull: 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI Kiekies: 24 jaar, 1e kindje, 5 jaar mmm. 2x overstimulatie bij icsi, leo laparoscopie, opnieuw icsi. Krabje: 36 jaar, 2e kindje, 9x iui en 3 icsi's gestart waarvan 1 poging afgebroken, nu de allerlaatste icsi Mama-in-love: 30 jaar, 2e kindje, 1e cryo terugplaatsing na bevalling (van ICSI behandeling) Miepje 1985: 27 jaar 1e kindje in de mmm sinds april 2012 Sammy88: 24 jaar, 1e kindje, 3e ICSI sinds 2010 mmm. Sjenaica: 31 jaar, zoon van 10 via natuurlijke weg. 6x icsi natuurlijke cyclus met 4 tp en geen zwangerschap Wishfullthinking: 33 jaar , 1e beeb 6x icsi eigen cyclus waarvan 2x een tp zonder zwangerschap Shady1980: 32 jaar, 1ste kindje, 1ste icsi Tat76 35 jaar, 1e kindje, 2e ICSI Echo's / FM: 19 november: tat76 22 november: Christina90 1e FM 23 november: Miepje1985 1e FM Punctie: Tat76: 23 november Terugplaatsing: 20 november: Mama-in-love 20 november: Shady1980 Testen: 17 november: Jull 5 december : Shady1980 Niet zwanger : Jane1981 Sjenaica ♥Zwanger♥ Sammy88 (uitgerekend op 27 juli '13) ik reageer zo ff uitgebreid, ga nu naar huis en ff relaxen voor morgen! Tot zo!
Wie is wie Christina90: 22 jaar, 1e kindje, 1e icsi. Jane1981: 31 jaar, dochter* (overleden na geboorte) en Noah (7 wkn bbz) IVF 1 Jull: 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI Kiekies: 24 jaar, 1e kindje, 5 jaar mmm. 2x overstimulatie bij icsi, leo laparoscopie, opnieuw icsi. Krabje: 36 jaar, 2e kindje, 9x iui en 3 icsi's gestart waarvan 1 poging afgebroken, nu de allerlaatste icsi Mama-in-love: 30 jaar, 2e kindje, 1e cryo terugplaatsing na bevalling (van ICSI behandeling) Miepje 1985: 27 jaar 1e kindje in de mmm sinds april 2012 Sammy88: 24 jaar, 1e kindje, 3e ICSI sinds 2010 mmm. Sjenaica: 31 jaar, zoon van 10 via natuurlijke weg. 6x icsi natuurlijke cyclus met 4 tp en geen zwangerschap Wishfullthinking: 33 jaar , 1e beeb 6x icsi eigen cyclus waarvan 2x een tp zonder zwangerschap Shady1980: 32 jaar, 1ste kindje, 1ste icsi Tat76 35 jaar, 1e kindje, 2e ICSI Echo's / FM: 22 november: Christina90 1e FM 23 november: Miepje1985 1e FM Punctie: Tat76: 23 november Terugplaatsing: Testen: 1 december: Mama-in-love 5 december : Shady1980 Niet zwanger : Jane1981 Sjenaica Jull ♥Zwanger♥ Sammy88 (uitgerekend op 27 juli '13)
zo, ben thuis. Moest ff tijd voor mezelf. Vannacht weinig geslapen. Schrok om half 4 wakker, huilend. Had gedroomd over mn punctie en ik had zo'n pijn! Bedacht me nl dat ik het alleen over dormicum en diazepam heb gehad, maar dat dat geen echte pijnstilling is. Kon daarna niet meer slapen. Ik wil dus straks nog even met het zkh bellen om te vragen of ik ook nog pijnstilling krijg! Miepje, jij morgen eerste fm! Hoop dat er al echt iets te zien is van activiteit en je mooie eitjes mag groeien. Christina, jij vandaag je fm gehad. Hoe ging het? hoe is het met de rest van de dames op de lijst?
Hey dames, Het was de uitgangsecho... Maar ik moest bloedprikken oestradiol?? Mijn baarmoederslijmvlies was nog dik. Eierstokken zagen er wel rustig uit. Moet vanmiddag zh bellen of ik mag beginnen met de gonal-F. Ben echt zenuwachtig :S
Sorry meide ik zonder me af hier... het is alweeer over hier ik trek dit echt gewoon niet meeer wil iemand me aub van de lijst afhalen..
Wie is wie Christina90: 22 jaar, 1e kindje, 1e icsi. Jane1981: 31 jaar, dochter* (overleden na geboorte) en Noah (7 wkn bbz) IVF 1 Jull: 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI Kiekies: 24 jaar, 1e kindje, 5 jaar mmm. 2x overstimulatie bij icsi, leo laparoscopie, opnieuw icsi. Krabje: 36 jaar, 2e kindje, 9x iui en 3 icsi's gestart waarvan 1 poging afgebroken, nu de allerlaatste icsi Mama-in-love: 30 jaar, 2e kindje, 1e cryo terugplaatsing na bevalling (van ICSI behandeling) Miepje 1985: 27 jaar 1e kindje in de mmm sinds april 2012 Sammy88: 24 jaar, 1e kindje, 3e ICSI sinds 2010 mmm. Sjenaica: 31 jaar, zoon van 10 via natuurlijke weg. 6x icsi natuurlijke cyclus met 4 tp en geen zwangerschap Wishfullthinking: 33 jaar , 1e beeb 6x icsi eigen cyclus waarvan 2x een tp zonder zwangerschap Shady1980: 32 jaar, 1ste kindje, 1ste icsi Tat76 35 jaar, 1e kindje, 2e ICSI Echo's / FM: 22 november: Christina90 1e FM 23 november: Miepje1985 1e FM Punctie: Tat76: 23 november Terugplaatsing: Testen: 1 december: Mama-in-love 5 december : Shady1980 Niet zwanger : Jane1981 Sjenaica Jull ♥Zwanger♥ Oh meid wat verschrikkelijk!!!! Bahbahbah Héél veel sterkte meis!
neeeee sammy....dit meen je niet.... Heb er gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst meissie.... dikke knuf.... Liefs Shady
Ook hier een dikke knuf voor jou....het is zo vreselijk oneerlijk!!!! Heeft te maken met je hormoonhuishouding Christina, dit omdat je cyclus met hormonen extra gestimuleerd: NVKC - Informatie over Oestradiol Wat meer informatie Ik heb gebeld met het zkh, krijg ook fortral als extra pijnstilling. Stelt me iets geruster
Zoals gemeld ook al in het andere clubje, was het wederom hels! Echt nooit meer!! Ze zeggen me een flinke dosis pijnbestrijding te hebben gegeven, maar heb ALLES gevoeld! Geen roesje, geen slaperig of dronken gevoel en was in staat naar huis te rijden, zo nuchter was ik. Hun opmerking: tja, dan had je toch veel adrealine in lijf en dan werkt het soms niet.... Hoe vaak moet je aangeven dat je superangstig ben???!!! "volgende keer moeten we toch iets anders doen bij je" zei de verpleegster..... Nou,.die komt er niet, nooit niet. Wil dit NOOIT meer meemaken Terug op de zaal kreeg ik pas een zetpil, dus heb een goed half uur nog met vreselijke pijn gelegen en toen de pijn eindelijk zakte was ik gewoon helemaal helder en in staat auto te rijden. Sterker, ik moet bekennen dat ik wel eens dronkener achter het stuur heb gezeten vroeger (nooit mee daarna overigens hoor!) Oogst 18 eitjes en hoop van harte dat daar ons/onze wondertje (s) bij zitten, want ik kan dit echt niet nog eens opbrengen... Ben zo verdrietig en boos, bah!!
Hey Tat..... Sjees wat klote dat jou punctie nou zo heeft moeten verlopen meis.... Wat had je allemaal gekregen dan als pijnstilling?? Ik alleen 2 paracetamol en tijdens punctie zelf wat morfine dmv infuus...was wel goed bij en voelde me ook niet echt dronken...maar waarschijnlijk helpt die morfine dan toch wel beter dan al die pijnstillers die jij heb gekregen... pffff welontzettend klote dat t zo moest gaan meis....MAAAAAAAAR super vel eitjes joh..... helemaal goed....nu hopen dat er maar heel veel bevrucht worden en idd je wondertje ertussen zit meid.... Doe lekker rustig aan en op naar de terugplaatsing.. @ krabje...spannenddd... Liefs
he Shady, hier gaat het zo zo. Ik slaap ontzettend slecht, word vaak huilend en onrustig wakker. Wel gebeld door ziekenhuis, morgen tp. Eerst benieuwd hoe alles eruit ziet. Heb nog pijn en moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat iemand me nog moet aanraken daar... Ze hebben me dormicum en fortral gegeven blijkbaar maar dit heeft totaal geen effect gehad op mij. Ik wou dat ze vooraf al serieuzer hadden genomen of dat ik duidelijker was geweest over mijn angsten. Hoop morgen erop met ze te kunnen praten. Ben ook 2kg aangekomen al sinds vrijdag maar dit kon geen kwaad volgens ze... Moeten meer nieuws. Hoe voel jij je? En de rest van de dames?
Hier gaat het zijn gangetje... Lijkt een beetje of ik ziek wordt. Koud en moe.... Ook beetje last van mijn buik ik duik voor de mensen op het wachtbankje. Sammy hoe is het met jou ? Denk aan je. Dikke knuff.
Tat ik zou toch maar contact opnemen met je ziekenhuis. 2 kg bijkomen en buikpijn lijkt op overstimulatie. Je kan zelf al veel gaan drinken en goed rusten Succes