Ik heb ook 4 dec pas de bloedtest hoor! Doen ze hier mega lang over maar kan nooit zolang wachten Bij de verse tp van mijn zoontje ging het hcg van de pregnyl over in hcg van mezelf. De testen werden eerst steeds lichter en op dag 7 ineens donkerder! Nooit wit geweest
Oh das wel heel vroeg zeg.. Dat je dat durft... De laatste keer heb ik 11 dagen na tp getest en dat alleen omdat ik sliertje bloed zag bij inbrengen van utro. NA de iui, waarvan ik toen zwanger raakte van prinsje, heb ik voor het eerst getest toen ik 2 dagen overtijd was. en dat ook op aandringen van manlief, ik durfde toen ook nog niet hahahaha. BEn benieuwd hoe het gaat bij onze laatste poging of ik dan eerder durf te testen...
Ja, ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Kan best tegen een tegenslag maar vind onzekerheid killing!
Das een ding wat zeker is. Maar ik vind het ook zo, zolang er nog onzekerheid is, is er ook nog hoop. aangezien wij onze laatste icsi gaan hebben...
Voorzichtige felicitatie lieve schat! WAT GEWELDIG GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Ben zo blij voor je, echt te gek!!
Hallo dames, Hoe is het met iedereen? Hier aan het bijkomen van de punctie. 11 eitjes gevonden. Nu afwachten tot morgen hoeveel er zijn bevrucht en zich hebben gedeeld uiteraard is 1 genoeg. Knuff
Hoihoi..... Miepje wat mooi 11 eitjes.... idd hopen op mooie bevruchtingen meis..... Mama in love...... wat goeddddd.... en wat knap dat je al zo vroeg durfde te testen.... wel raar eigenlijk dat we dezelfde dag de tp hebben gehad en ik pas 4 dec mag testen.... wil al zo graag testen haha..... maar super iig dat er bij jou 2 streepjes te zien waren. Miepje hoe ging je punctie? Viel t allemaal een beetje mee met de pijn?
Mooie score Miepje! Viel de punctie mee? Nu duimen voor een mooi aantal bevruchtingen!! Rustig aan doen en hou ons op de hoogte! Shady, jij nog niet durven testen? Ik zei gister tegen vriendlief....wij hebben niet eens testen in huis die moet vandaag ff halen! Huis gaat het met de rest van de dames?? Zal het lijstje zo weer even boven halen en bijwerken!
Wie is wie[/SIZE][/B][/FONT] Christina90: 22 jaar, 1e kindje, 1e icsi. Jane1981: 31 jaar, dochter* (overleden na geboorte) en Noah (7 wkn bbz) IVF 1 Jull: 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI Kiekies: 24 jaar, 1e kindje, 5 jaar mmm. 2x overstimulatie bij icsi, leo laparoscopie, opnieuw icsi. Krabje: 36 jaar, 2e kindje, 9x iui en 3 icsi's gestart waarvan 1 poging afgebroken, nu de allerlaatste icsi Mama-in-love: 30 jaar, 2e kindje, 1e cryo terugplaatsing na bevalling (van ICSI behandeling) Miepje 1985: 27 jaar 1e kindje in de mmm sinds april 2012 Sammy88: 24 jaar, 1e kindje, 3e ICSI sinds 2010 mmm. Sjenaica: 31 jaar, zoon van 10 via natuurlijke weg. 6x icsi natuurlijke cyclus met 4 tp en geen zwangerschap Wishfullthinking:[/B] 33 jaar , 1e beeb 6x icsi eigen cyclus waarvan 2x een tp zonder zwangerschap Shady1980: 32 jaar, 1ste kindje, 1ste icsi Tat76 35 jaar, 1e kindje, 2e ICSI Echo's / FM: 22 november: Christina90 1e FM Punctie: Tat76: 23 november. Miepje85:27 november Terugplaatsing: Testen: 1 december: Mama-in-love 5 december : Shady1980 10 december: tat76 Niet zwanger : Jane1981 [FONT=Century Gothic]Sjenaica[/FONT] Jull ♥Zwanger♥ Zooo daar istie weer
De 10e volgens het ziekenhuis, maar dat zijn ongeveer 4 slagen om de arm die zij nemen ik wacht even af hoe ik me de komende week zal voelen. Ik heb nooit echt testdrang ontwikkeld omdat mn lijf me altijd voor was helaas Hoe voel jij je verder?? Kwaaltjes, aanwijzingen?
Wie is wie Christina90: 22 jaar, 1e kindje, 1e icsi. Jane1981: 31 jaar, dochter* (overleden na geboorte) en Noah (7 wkn bbz) IVF 1 Jull: 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI Kiekies: 24 jaar, 1e kindje, 5 jaar mmm. 2x overstimulatie bij icsi, leo laparoscopie, opnieuw icsi. Krabje: 36 jaar, 2e kindje, 9x iui en 3 icsi's gestart waarvan 1 poging afgebroken, nu de allerlaatste icsi Mama-in-love: 30 jaar, 2e kindje, 1e cryo terugplaatsing na bevalling (van ICSI behandeling) Miepje 1985: 27 jaar 1e kindje in de mmm sinds april 2012 Sammy88: 24 jaar, 1e kindje, 3e ICSI sinds 2010 mmm. Sjenaica: 31 jaar, zoon van 10 via natuurlijke weg. 6x icsi natuurlijke cyclus met 4 tp en geen zwangerschap Wishfullthinking: 33 jaar , 1e beeb 6x icsi eigen cyclus waarvan 2x een tp zonder zwangerschap Shady1980: 32 jaar, 1ste kindje, 1ste icsi Tat76 35 jaar, 1e kindje, 2e ICSI Echo's / FM: 22 november: Christina90 1e FM Punctie: Miepje85:27 november Terugplaatsing: Testen: 5 december : Shady1980 10 december: tat76 Niet zwanger : Jane1981 Sjenaica Jull ♥Zwanger♥ Mama-in-love
MIL heb je al een foto van de test? HEt wordt echt tijd voor een babyboom hier! Zou mooi zijn. Mijn duimpjes draaien voor alle meiden op het wachtbankje.