Tat dit was inderdaad onze laatste poging.... Meiden zet hem op. Ik duim voor positieve testen en mooie echo's!
Wie is wie Christina90: 22 jaar, 1e kindje, 1e icsi. Jane1981: 31 jaar, dochter* (overleden na geboorte) en Noah (7 wkn bbz) IVF 1 Jull: 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI Kiekies: 24 jaar, 1e kindje, 5 jaar mmm. 2x overstimulatie bij icsi, leo laparoscopie, opnieuw icsi. Krabje: 36 jaar, 2e kindje, 9x iui en 3 icsi's gestart waarvan 1 poging afgebroken, nu de allerlaatste icsi Mama-in-love: 30 jaar, 2e kindje, 1e cryo terugplaatsing na bevalling (van ICSI behandeling) Miepje 1985: 27 jaar 1e kindje in de mmm sinds april 2012 Sammy88: 24 jaar, 1e kindje, 3e ICSI sinds 2010 mmm. Sjenaica: 31 jaar, zoon van 10 via natuurlijke weg. 6x icsi natuurlijke cyclus met 4 tp en geen zwangerschap Wishfullthinking: 33 jaar , 1e beeb 6x icsi eigen cyclus waarvan 2x een tp zonder zwangerschap Shady1980: 32 jaar, 1ste kindje, 1ste icsi Tat76 35 jaar, 1e kindje, 2e ICSI Echo's / FM: 22 november: Christina90 1e FM Punctie: Terugplaatsing: Testen: 10 december: tat76 17 december : miepje85 Niet zwanger : Jane1981 Sjenaica Jull Krabje ♥Zwanger♥ Shady1980 mama-in-love Tat76[/QUOTE] Alhoewel ik nog erg voorzichtig en gereserveerd ben....maaaar zo dichtbij zijn we in al die jaren nog niet geweest! Sh*t Krabje hoe nu verder? Sterkte!! Hoe is het met de rest van de dames??!!
Krabje wat verschrikkelijk meid! Het zijn maar woorden maar toch wil ik je héél veel sterkte wensen. Kan me voorstellen dat je er nu even hélemaal doorheen zit Dikke virtuele knuffel meid. Héél veel kracht toegewenst!!
Néé mil!! Miskraam?! Het zag er zo voorspoedig uit bloeduitslag niet goed geweest dus. Immers m oetans morgen bellen. Zit volop in de twijfelend want predictor test vanmorgen was erg licht.... Sterkte lieverd!
Ohhh krabje en mil wat erg en verdrietig. Dikke knuff voor jullie! Tat heeeeel voorzichtig gefeliciteerd. Heb inmiddels bericht dat ik nog een maand moet wachten omdat ze de eerste week van januari ook dicht zijn. Dan eerst maar van december genieten.
Krab en Mil...... weet gewoon niet wat ik moet zeggen.....vind het onwijs klote voor jullie beide... Dikke knuf voor jullie allebei.... Liefs Shady
Ik voel me verder wel goed. Heb wel gevoelige borsten en s avonds liever een makkelijke broek aan. Maar dat is natuurlijk geen garantie we blijven positief en stoppen niet met hopen op ons bijzondere wonder. Knuff
Oh miepje, nee he getver, dat vlak voor feestdagen ook...knuf! Wel 2 cryo's gelukkig!! Als je er weer klaar voor bent met frisse moed op naar een tp!
Shady, hoe is jouw echo gegaan afgelopen maandag?? Wij zagen wonder boven wonder met 6.3 weken een knipperlichthartje!! Zo bijzonder!
hoi Dames.. Miepje wat balen meis... Weet je al wanneer je een cryo mag terugplaatsen ? @ Tat... De echo was super... Zo ieniemini en idd wij hebben ook het hartje mogen zien kloppen. Zow mooi was dat. Afelopen donderdag heb ik ook een 3d echo gehad (vanwege de predict studie) en dat was ook zo gaaf. Zagen al 4 uitstulpingen van wat de armpjes en beentjes moeten gaan worden. Hersentjes al in aanmaak , hartje weer gezien. Super. Nu 3 jan voor het eerst naar de verloskundige en 10 jan weer een 3d echo.. Wel ontzettend leuk dat je zowieso de eerste 12 weken super veel echo's krijg (ook vanwege de studie) en zo de kleine helemaal kan zien grootworden. Hoe voel je je evrder Tat? Had je ook een prive bricht gestuurd ... had je die nog gelezen? Greetss Shady
helemaal over het hoofd gezien joh! *Schaam* Ga je straks (komt zo eerst visite) ff terug PB-en! Wat gaaf dat je nu al een 3d echo hebt gehad joh!