Wish provera heeft volgens mij dezelfde werking als primolut of duphaston. In dat geval had ik ook een kuur van 10 dagen en meestal 2 dagen later kreeg ik een ontrekkings bloeding. Maak je niet teveel druk over de hormonen. Ik ben bijvoorbeeld heel gevoelig ervoor terwijl een vriendin nergens last van had. Begrijp dat je er tegen op zit maar het is iets wat je zelf moet ervaren. Je kan hier altijd je hart luchten! Sjenaica ze doen het idd liever niet in het weekend. Zal denk wel komen doordat ze dan in het weekend moeten werken. Hopelijk wordt het gevoel niet erger. Krabje stomme rot pil! Heerlijk waar ga je naar toe op vakantie?? Hier even een raar iets... 1,5 jaar geleden raakte een erg goede vriendin zwanger. Op werk vertelde ze dat het een ongelukje was maar ik wist het echte verhaal. Met 8 weken was ze volledig in de ziektewet terwijl ik wist dat ze dagelijks wel de hort op was. Heb dit ook tegen haar gezegd en vervolgens voelde zij geen vriendschap meer vanaf mijn kant. Ik ben zo iemand die dan ook eerlijk is en er gelijk een punt achter zet. Waarom nog moeite doen als zij dit zo ervaart. Nu krijg ik net een mailtje. Dat zij nog veel aan me denkt en de laatste tijd erg vaak droomt dat ik zwanger ben of wordt. Zij zei dat ik me niet druk moet maken want onze tijd komt er aan... Er is een bepaalde spanningsveld die is doorbroken of doorbroken gaat worden. Dit is het mailtje samengevat Weet niet echt wat ik er mee moet....
Hey wish had idd ook gonal-f maar moest nu puregon. Weet niet precies wat t verschil is maar komt geloof ik wel beetje overeen met elkaar. De hoeceelheid hangt af van hoeveel er al groeid volgens mij. Als het te snel gaat kan t aan gepast worden. Meende dat 300 max is dus dan is 250 aardig wat. Als alles echt ineens snel gaat kan t best in t weekend, maar met meerdere follikels hebben ze t liever door de weeks, zal wel een grotere risico zijn ofzo...? Kiekies heeft zij vaker voorspellende dromen? Ja ik geloof er wel in! Klinkt wel heel duidelijk en geloofwaardig. Met een spanningsveld doorbreken......ja het zou heel goed kunnen. Nou dat is toch super leuk nieuws! Ga er vanuit dat als zij niet zeker is van wat ze zegt ze je geen valse hoop geeft (hoop ik)
Oh ja en omdat ik/wij dan al zo lang decapeptyl spuiten is de kans erg klein dan t zelf gaat springen en durven ze langer te wachten met de punctie
Wish: Lieverd het traject is ook eng als je gaat starten. Vooral als je voor het eerst zelf moet gaan spuiten. Vorig jaar begonnen wij met onze 1e icsi. De deca heeft 10 minuten naast me gelegen voor ik hem durfde te zetten/ Ik heb gehuild voor die tijd, vond het zo eng. Maar wat was ik ongelooflijk trots opmezelf dat ik het durfde. Maar het gaat je meevallen. De enige tip die ik voor je heb, laat het over je heen komen. Geef aan dat je het eng vind. En ga niet op zoek naar ervaringen. De een heeft nog een erger horrorverhaal dan de ander. Mijn puncties zijn best meegevallen. We krijgen een heerlijk roesje waardoor het best prettig verloopt. Alleen mijn linkereierstok ligt verstopt achter mijn bm daardoor is die soms wat moeilijk te zien. Kiekes: Wij gaan naar duitsland. We gaan naar roompotpark Cochem met de schoonfamilie. We zitten in een 14 persoons villa. Tja en dat verhaal van die vriendin...Hmmm zou niet weten wat je er mee moet doen. Wat zegt je gevoel? Sjenaica: Ik heb de de 2eerste icsi's ook gonal gebruikt. Ik begon met 200/225 en ben bij de laatste gelijk gestart met 300 eenheden. De laatste poging ben ik overgestapt op menopur. Hiervan moet ik ook 300 eenheden spuiten. Das dus 4 ampullen verdeeld over 2 spuiten per dag.... Ik had na de 1e poging mijn opbrengst gefotograveerd... Tis wel veel...
sjenaica ik weet niet of dit nou de korte versie is of de lange?? ik slik iig 10 dgn die provera en dan gaat alles net zoals bij jou?? 13 okt start provera tot en met 23 okt 19 okt start decapeptyl 29 okt uitgangsecho.. het enige wat ik dus minder doe is die pil?? als ik jouw onderschrift bekijk .. 29-09 begonnen deca.. 09-10 begonnen puregon daar zit 10 dgn tussen .. en bij mij 19-10 en 29-10 uitgangsecho (zal ik wel moeten starten met puregon) zit ook 10 dagen.. noemen ze het dan de korte ivm de lengte van het pil gebruik?? pfff ben ook zon leek hierin kiekies bedankt voor je reactie.. sinds ik de spiraal heb laten verwijderen heb ik al ontzettend last van de hormonen die vrijkomen "voor de eisprong en na de eisprong" ik heb hier gewoon lichamelijke klachten van en voel me er zeeeeeeeeeeeer slecht onder!!..(vandaar hormmonster ) als ik een punctie gehad had in MNC cyclus was het beter te dealen met de schommeling van de hormonen..net of het ene hormoon dan meer weg valt en de andere gewoon rustig door sluimert..ik voelde mij dan gek genoeg beter dan als we een maand rust hadden (geen poging deden) ivm vakantie of andere redenen!! vandaar dat ik er een beetje tegenop zie .. nog meer hormonen in me lijf en ik voel me al zo slecht :x wat betreft je "vriendin".. tja wat sjenaica zegt heeft/had ze vaker zulke dromen/voorspellingen?? zelf ben ik een heel nuchter typjuh wat betreft dromen enz.. maar er kan een kern van waarheid in zitten?? is er mss al een spanningsveld wat al doorbroken is als je bij jezelf te rade gaat??(moeilijke keuze gemaakt??) of heb je enig idee waar ze op doelt?? ik begrijp dat je je nu afvraagt wat je hier nou mee moet en dat je het moeilijk vind .. je hebt toen niet voor niets de banden verbroken qua vriendschap.. ik zou het even de tijd geven.. en ik hoop inderdaad ook voor je... dat ze wel beseft wat ze zegt en ook nagedacht heeft voordat ze dit naar je verzond!! moeilijk dit!! Gr
Hallo dames... Ik zou graag met jullie mee willen kletsen.. Zal me eerst even voorstellen... Ik ben 32 jaar en nu 2 jaar bezig met vriend voor een klein hummeltje... Helaas gaat dat niet via de natuurlijke weg en zijn we via de dokter doorgestuurd naar t erasmusziekenhuis. Na wat onderzoeken/echo's/bloedafname enz zijn we aangemeld voor ivf/icsi. Verleden week de info avond gehad en afgelopen vrijdag ons intake gesprek plus prikinstructie gekregen. Kregen gelijk de spuiten mee ook... Nu moet ik helaas nog wachten tot mijn volgende menstruatie..(rond 5 nov) en dan beginnen we (na een echo) met spuiten. Ben er zooooo zenuwachtig voor haha... vind t heel eng/spannend maar ook wel weer blij dat we kunnen beginnen..zo dubbel allemaal...Hadden/hebben jullie dat ook ? Groetjes Shady
Hoi shady welkom hier! Ik heb al 6 pogingen in natuurlijke cyclus gedaan dus t spuiten is niet nieuw voor mij. Wel was ik de eerste x zooooo zenuwachtig, kon er niet van slapen. Helemaal lijkbleek wachten op eerste echo en toe kreeg ik te horen dat mijn follikel al te groot was en kon ik die maand niet beginnen. Pfffff wat was ik opgelucht dat ik niet hoefte te spuiten haha. Maar meid t stelt niet veel voor, gaat helemaal goed komen maar weet hoe t is om te moeten beginnen.
haha denk ook niet dat ik de eerste ben die er zo zenuwachtig voor is en ook vast niet de laatste.... Op zich ben ik niet zo bang voor de spuiten maar meer dat alles dan ECHT gaat beginnen....(punctie is echt waar ik em nu al voor knijp haha) En dan ben ik nog niet eens begonnen kun je nagaan
Nee ik ben ook totaal niet bang voor spuiten.....tot ik t bij mezelf moet doen Ik heb al 4 punctie's gehad maar in eigen cyclus is toch iets anders dus hoe t zal zijn......? In natuurlijke cyclus krijg je geen verdoving en was te doen. T blijft spannend hoor!
Welkom shady! Ze heeft wel vaker levensechte dromen gehad.. Maar vond het vreemd dat ik na al die maanden zo'n mailtje kreeg. Heb wel 1 terug gestuurd om te bedanken. Ze wilt me nu weer toevoegen op msn, goh dat dat nog bestaat haha! Dus zo maar weer eens aanzetten en kijken wat zij te melden heeft..
Hier op de echo, Rechts: 7 follikels tussen 14 en 21 mm en 3 tussen 11 en 14 mm Links: 4 follikels tussen 14 en 19 mm Wel appart vind ik wat links in mijn dominante kan. Morgen weer meten en dan kijken of ze de punctie in kunnen plannen. Wel was er mogelijk een poliep te zien in de baarmoeder dat gaan we nu ff in de gaten houden.
welkom shady!!! punctie zie ik ook tegen op hoor.. vond punctie van 1 ei wel te doen .. maar ben zeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe ik dit ga ervaren sjenaica you go girll!! 11 stuks.. nu hopen dat de kleinere morgen wat groter zijn.. en dat de punctie ingepland kan worden!! zie je er tegen op?? tegen de punctie?? @ krabje .. heerlijk hoor er ff tussenuit!! geniet ervan!! hoe is het met de andere meiden???
Ja zou mooi zijn als de kleintjes nog groter worden maar ze worden zowiezo aangeprikt. Ben niet bang voor de punctie, laat t op me af komen.
Spannend hier meiden! Zet em op! Wij hebben het startgesprek gehad en mogen de aankomende cyclus starten met de tp van 2 cryo's. Half november zal ws de tp zijn. Spannend!
Mama-in-love wat spannend!! Sjenaica zo zie je maar dat het vrouwenlichaam constant veranderd, mijn duimen draaien. Hier ben ik gister per direct moeten stoppen met metformine. Kreeg er hartkloppingen van
Hoi meiden, mag ik mee praten? Ik ben 31, zijn gestart met IVF poging 1. Reden van IVF is een slechte overgebleven eileider, de andere is verwijderd in februari na een bbz. Hier inmiddels klaar met spuiten, krijg zo om 09:30 de punctie. Dinsdag 15 goede follikels en 3 kleintjes, dus spannend.
Jane welkom hier! Dus zo de punctie, suc 6! Jou rede van ivf is dezelfde als mijn rede en ook 1 eilijder kwijt door bbz ben ook 31 jr
Welkom jane, het is bijna half 10, denk aan je/jullie. Hoe heb je de punctie ervaren en zijn ze tevreden met de eicellen? Kiekes: hartkloppingen, pff. En nu? Fijn weekend allemaal. Liefs Jull