Ik heb alle spenen van mijn zoontje tot nu toe bewaard. Het zijn er heel wat en ook verschillende. Ik heb ze bewaard omdat ik dacht er iets leuks mee te doen, uiteindelijk. Maar wat? Iemand een idee? Enige wat ik kan bedenken is ze in een wekpot te doen.
ik weet niet hoeveel het er zijn maar mischien allemaal in zo,n klein schilderrijtje van de ikea waar ruimte tussen het glas en achterkant zit
Onze oppas die inmiddels 19 is, heeft haar spenen van vroeger in een grote glazen pot op haar kamer staan. Misschien een idee?
MissyMaaike. Ik heb het eens geprobeerd toen ik zijn geboortekaartje in ging lijsten met de i love mama spaan maar dat paste toen niet. Misschien inderdaad een idee om het opnieuw te proberen en gewoon pletten Speen verzilveren? Leuk! Ga eens kijken op internet!
Ik zou een houten plankje verven of er een leuk behangetje op doen. Vervolgens koop je wat leuke haakjes/knoppen en die maak je erop vast en daar hang je dan de spenen aan En anders zou je zo'n klein letterbakje kunnen kopen, die zelf verven of ook oppimpen met een leuk behangetje en daar de spenen in doen. Je hebt ze tegenwoordig in allerlei vormen erg leuk.
bij een horeca groothandel zo'n grote theedoos halen, met van die vakjes. Volgens mij past daar wel een speen per vakje in? Kan ook nog, een haakje op de achterkant en ophangen maar
Ik zie nu ook in de wibra folder een houten doos staan speciaal om spulletjes van je kindje in te bewaren