Welk schema is een aanrader? Ik liep hard voor mijn tweede zwangerschap, dus ik hoop weer redelijk snel wat conditie op te pakken, maar nu heb ik inderdaad ook conditie visstick...
Ik ben afgelopen zondag begonnen met Evy. Ook heb ik een run app op mijn telefoon gezet om bij te houden hoeveel ik loop. Evy is echt ideaal en bouwt rustig op (en nog dacht ik dat ik dood ging hahahaha). Ik heb mijn hardloopbroek van marktplaats, voor 5 euro klaar. Schoenen had ik nog omdat ik vroeger veel gesport heb en verder heb ik gewoon een oud t-shirt aan met een oud trainingsvest. We gaan niet voor de mooiheidsprijs maar voor de vermindering van kg Helaas trok mijn bekken het niet en vond mijn fysiotherapeut het ook geen goede set van me dus ik heb me op zijn advies ingeschreven op de sportschool maar ik vond het wel heerlijk hoor. Als mijn bekken weer goed is ga ik ook zeker weer rennen. Succes!
Ik heb me al vooringeschreven bij een start to run clubje hier in de stad. Begint pas in september en tot die tijd ga ik het met Evy doen (maar men die muziek...! Kei Bels om het zomaar te zeggen). En lijkt het in september tenminste iets en loop ik hopelijk in het midden ipv achteraan, haha. Vanavond even marktplaats afspeuren voor kleding en voor schoenen op pad Nu Evy nog op mijn iphone zetten (en zo'n handige phone-band aanschaffen) En ik kan gaan..
Ik loop al een jaar of 12 en heb pas dit jaar voor het eerst echte hardloopkleding aangeschaft. Best leuk, maar noodzakelijk is het niet. Ik liep meestal in de kleding die ik ook in de sportschool droeg (en daar liep ik gerust een halve marathon in hoor, niets gek aan). Schoenen ben ik ook wat makkelijker. Ik koop neutrale schoenen en heb zooltjes van de orthopeed en die stop ik er dan in. Doe wel heel rustig aan, ik ben de laatste paar keer weer iets te enthousiast aan een heuveltraining begonnen en zit nu weer met een hardlopersknie.
Ben een paar maanden terug begonnen met Evy en had ook echt de conditie van een doperwt maar merkte al gauw verbetering. Alleen door een behandeling in het ziekenhuis heb ik 4 weken niks kunnen doen en heb ik weer een paar lessen over gedaan en hetzelfde dat ik afgelopen 3 weken met flinke griep heb thuisgezeten en maandag weer ben begonnen en dus weer een paar lessen terug bent gegaan want die griep had me echt goed te pakken en merkte dat ik weinig energie had. En helaas heb ik gekneusde ribben overgehouden aan het enorme hoesten en daar heb ik nog erge last van dus merk dat het met het hardlopen nog niet prettig is. Maar morgen ga ik gewoon weer vol goede moed lopen. Wil het gewoon blijven proberen en merk ik dat het echt nog niet gaat dan wandel ik wel een flink stuk. Maar ik heb wel hardloopschoenen maar verder loop ik in een joggingsbroek met een trui of jasje aan. Wil nog wel gaan kijken voor zo'n trainingsjasje en zo'n legging.
Zou ik toch eens naar goede hardloopschoenen kijken hoor. Juist je knieën hebben veel te verduren (je komt ongeveer 3x zo hard neer als gewoon lopen). Runningschoenen hebben extra demping in de zool om die klappen op te vangen. Gewone schoenen niet. Voor TS: Hou de folder van Kruidvat in de gaten. Hier staat geregeld running kleding van Leontien van Moorsel in. Goed en niet duur!
Net een uurtje terug van Decatlon! Wat een zaak, groot ook! Heb loopschoenen, broek (ook erg leuk voor zo te dragen!), racerback shirt, een vestje, 3 paar loopsokken en een iphone-armband-houder. Schoenen zitten (ondanks dat ze van het "huismerk" zijn, net zoals de rest van de aanschaf) geweldig! En het nog mooiere alles bij elkaar voor maar 100 euro! Ik ben blij.
is heeel goed te doen ben met les 10 bezig heb wel goeie schoenen gekocht en kleding dat kun je morgen kopen en dan morgen avond beginnen er is bij clubs een hardloopgroepje succes