Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde! Twijfel over testen op 11, 12 of 13 dpo. Wat doen jullie meestal? Ik test soms op 12 dpo, en als hij dan negatief is, ga ik er ook echt van uit dat ik niet zwanger ben. Maar nu komt maandag, 11 dpo, wel handig uit om te testen. Maar is het dan betrouwbaar, wat denken jullie?

2. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Wat balen zeg :cry: ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Dikke knuffel voor jou!!

3. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Toch wel spannend hoor!!

4. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja je kan het doen, en mocht hij dan negatief zijn dan afwachten of de menstruatie doorbreekt of anders op 14dpo testen. Bij mijn dochter heb ik eerst de pregnyl eruit getest en toen op 12dpo getest omdat ik een feest had en die was licht positief dus die avond geen alcohol gedronken en op 14dpo was het echt een knaller.

5. truusjee

truusjee Niet meer actief

Oh wauw! Ik zou helemaal door het dolle zijn ahahah !! Zou wel super leuk zijn ! Ben benieuwd!

6. truusjee

Ik test eigenlijk nooit! Mijn menstruatie zegt vaak wel genoeg. En begint altijd eerder dan mijn NOD. Dus vaak geen zin!

Je moet doen waar je goed bij voelt :) en hoe ga jedaarna ermee om.
    Is het negatief of juist positief kan je daarna nog normaal doorgaan met je dagelijkse bezigheid? Hihi ik ben vaak ffies van slag en komt er weinig uit me handen.

Maan14 vindt dit leuk.
  7. truusjee

Hebben jullie het ook altijd zo koud.
    Van die rillingen in je lijf! Ook al staat de kachel op standje cremeren.

Vaak zijn dat bij mij slechte tekenen. probeer er niet zoveel mee bezig te zijn maar die kou kan ik niet uitzetten! :confused:

8. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja is zelfbescherming hoor ik durf echt nergens op te hopen. Maar heb al vanaf vannacht dat ik een weeïg gevoel heb, en geen zin om te eten.

truusjee vindt dit leuk.
  9. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nee ik heb daar eigenlijk niet zo’n last van.

10. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Dan snap ik dat je niet test ja! Ik word juist laat ongesteld, en vind het daarom wel fijn om al eerder te weten of het wel/niet gelukt is.
    Ik zie wel, als ik morgen testdrang heb, test ik gewoon. Anders woensdag. Heb toch goedkope testen. :p Verwacht er trouwens niks van, dus ben ook niet erg teleurgesteld of van slag als het deze maand niet is gelukt.

Ik heb het ook zo koud ja! Dikke sokken aan, onder een dekentje, en nog steeds koud!! Normaal nooit trouwens, dus snap er weinig van.

11. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    @Maan14, heb je al geprikt vandaag? Lijkt me spannend hoor, de eerste keer! Zo niet, dan succes nog!

Maan14 vindt dit leuk.
  12. truusjee

Ja begrijp het wel. Kan je alvast voorbereiden voor je andere menstruatie! Brrr.. het is ook wel rot weer ook vandaag :confused:

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jaa vanochtend ga het altijd smorgens doen omdst elke dag 7 uur wakker ben en dan meteen prikken is het fijnst. Voelde er echt helemaal niks van.

truusjee vindt dit leuk.
  14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jaa ik eigenlijk altijd wel. Uit mijn laatste bloed onderzoek blijft mijn HB wel te laag en ferritine weer maar 12. Dus denk dat als ik een ijzerinfuse krijgt het wel minder word.

15. truusjee

Wat is HB en Ferritine? o_O

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Bloedarmoede, heb dit vaker en krijg dan een ijzer infuse.

Even stukje van Google gepikt

:Ferritine is een eiwit dat de binding van ijzer bij de opslag in de lever en het beenmerg verzorgt'

Zowel mijn ijzer als ijzer opslag is tekort als je snap wat ik bedoel. Dus er zijn ook geen reserves.

truusjee vindt dit leuk.
  17. truusjee

Ohhhh jeetje! Ik snap je! Dat moet je wel goed in de gaten houden.

Maan14 vindt dit leuk.
  18. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    @Maan14, wat fijn dat je er niks van voelde! Hopelijk blijft dat zo! Wel heftig van je ijzertekort! Kunnen ze je niet gewoon 1x in de zoveel tijd zo'n ijzer infuse geven, om dit te voorkomen?

@Blondie685, heb jij nog getest vanmorgen?

@Memmiee, is je menstruatie al doorgezet?

Hier vanmorgen (11 dpo) negatief getest. Had ik wel verwacht, maar toch wel jammer dat het spontaan zwanger worden nu definitief niet gelukt is.
    Vanmorgen bij de osteopaat geweest. M'n darmen, en ook m'n baarmoeder zitten 'vast' aan elkaar, en zijn beide ook erg gevoelig. Dat hoort allebei niet. Zit niet helemaal goed dus. Ik moet nog wel een aantal keer terugkomen om dit helemaal te kunnen verhelpen. Ze is het aan het los en zacht maken. Dan zijn de omstandigheden in elk geval zo optimaal mogelijk, om zwanger te kunnen worden.

truusjee vindt dit leuk.
  19. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nee niet getest wacht sowieso tot woensdag, wel wat bruinverlies maar ja dat zegt bij mij nooit wat, dat had ik ook toen ik zwanger was op 12dpo en toen ik vijf weken zwanger was begon het bloedverlies bijna iedere dag tot ongeveer 15 weken is dat wel geweest. Dus we wachten maar af, wel wat krampen ook maar dat had ik toen ook. We gaan het wel zien en anders maar weer spuiten met minder gonal en meer menopur

20. truusjee

Wat fijn dat er iets is uitgekomen bij de osteopaat. Hopen dat het werkt.

Jammer dat je negatief testen. Ik snap je gevoel! Voor ons is het ook de laatste maand kans op natuurlijke manier. Liever toch anders gehad natuurlijk!

Juf89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina