MMM zwanger worden NOD lijst Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde ? NOD 10-12, Ronde 5 clomid Juf89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 27 NOD 04-01 eerste maand IUI (met hormonen) Maan14, 25 jaar, 2de kindje, ronde 36 iui met hormoon stimulatie. Blondie685 33 jaar 2e kindje ronde 6 Gonal f en Menopur combi Memmiee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 32 IUI 3 met hormonen Afspraken December: 2:maan14 starten met spuiten ovaleap 75E 7:folikel meeting maan14 13: starten met clomid 2 tabletten (truusjee?) 14: Juf89, eerste follikelmeting
Wilde nog even zeggen @Memmiee @Blondie685 @Juf89 @Maan14 dat ik dit echt een leuk knus groepje vindt! Jullie zijn zo lief !! en zo fijn wat ik allemaal van jullie leer. We slepen elkaar erdoorheen en begrijpen elkaar! Dacht dat mag ook weleens gezegd worden! ❤️ Hoop dat jullie dit ook zo ervaren ?
Wat lief van je!! Merk dat zelf nu best warrig en bezig ben met alles. Mijn man zijn cholesteatoom word weer verwijderd. Dit is al eerder gedaan zonder resultaat aangezien het terug gegroeid is. Zijn middenoor en mastoid cellen zijn weg gegeten door de cholesteatoom.
Zou het ook uit kunnen maken dat @Maan14 en ik, en misschien anderen al wel meer rondes hebben gehad zegmaar? Bij ons is het misschien meer nodig om de kans wat groter te maken met 2 of 3 follikels. Ik zelf denk, als het al zolang niet lukt om zwanger te worden, zal ik ook niet zo snel zwanger worden van een tweeling (of drieling) lijkt mij. Ben me overigens helemaal bewust van het feit dat de kans wel aanwezig is hoor! Hoop dat je snapt wat ik bedoel... er zijn natuurlijk ook gewoon veel verschillen per ziekenhuis...
Ahh ja super lief! Ja ik ben ook blij met dit groepje. Op mijn eigen topic zijn er al best veel zwanger geworden super fijn natuurlijk maar dan heb je gelijk al weer minder aansluiting ook al blijven ze wel mee schrijven maar het is toch anders. En we gaan elkaar door dit moeilijke traject heen slepen!
Ja zou goed kunnen hoor. Ik zou zelf eigenlijk wel willen dat ze iets minder voorzichtig zijn. Ik had in de eerste ronde ooit 5 follikels die redelijk dominant waren maar de grootste was 17mm en ik mocht de pregnyl zetten (was ander zh) en hier bij MCK hebben ze gezegd dat ik dat bij hun niet had gemogen. Maar ben toen niet eens zwanger geraakt. Maar ja ik hoop dat deze ronde er gewoon maar 1 gaat groeien en niet weer 11 tegelijk .
Geef niks ! begrijp heel goed dat je met je hoofd ergens anders zit. het is ook een hele drukke maand voor jullie! mag ik vrage wat het precies inhoudt wat je man heeft??
Ja ik ben daarom ook over gestapt, mijn vriendin heeft daar ook twee keer gelopen. Maar helaas hebben ze wel een fout bij mij gemaakt de laatste keer door mij nog twee dgn 100 te laten spuiten toen zaten er gelijk al vier van 10mm en twee dgn later waren ze 12/14 zoiets en 17mm en nog een dag later waren het er 11 in totaal. Dus mijn behandelend arts heeft nu gezegd dat ik er zelf bovenop moet zitten en bij 8,5 mm naar beneden moet. Normaal zijn follikels dominant bij 10mm en bij mij dus al vanaf 8,5 a 9 mm
dat is minder goed nieuws inderdaad! wat vervelend! het is ook een bizar aantal!! goed in de gaten houden hoop dat het nu beter gaat?
Wat vervelend hier gaven ze vandaag zelfs aan het met 4 eitjes door te laten gaan. als er drie boven de 16 zijn en eentje onder de 16 laten ze het ook nog door gaan. In ons geval zij de gyn dat de kans zo vele male groter was zwanger te worden. Ik hoop dat maandag mijn eitjes 17 mm zijn dan kunnen we de iui voor donderdag doen.
Het is naar binnengroeiend huid in de middenoor. Dit zorg steeds meer voor ontstekingen en bacterie die het weg bijten en dan een weg week maken en kapot maken zeg maar. Doordat de laatste keer een stukje achter gebleven is is het terug gegroeid hij is aan dit oor ook doof.
Wauw, met 4 zou ik zelf ook wel even goed moeten nadenken wat ik zou willen. Ik hoop ook voor je dat je eitjes maandag 17 mm zijn, ben benieuwd! Wanneer heb jij je eerste follikelmeting @Blondie685?
Ik moet maandag voor het eerst. Ik vind het heel spannend om zoveel dagen 100 te spuiten want ben zo bang dat er maandag alweer teveel zitten. Wordt ook een race ochtend want ik moet om 9.10 voor de meting en om 10.30 moet ik met mijn dochter naar de oogarts in een ander zh. En mijn man is naar spanje voor een zakenreis dus ik hoop dat ze niet uitlopen. Ik ga het wel gelijk aangeven als ik daar kom dat ik op tijd weer weg moet.