Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

truusjee Niet meer actief

Herkenbaar wat jij zegt! Als er niks mis is waarom lukt het dan niet! en elke maand weer zelf proberen als t al maanden niet lukt, waarom zou het de volgende maand wel lukken?? Heel herkenbaar! Daarom ben ik er nu ook klaar mee!
    Vanavond krijg ik mijn nieuwe rooster voor het nieuwe jaar en morgen of dondersg even t ziekenhuis bellen. Ik ben benieuwd of ze een afspraak willen maken.

Ik ben sinds gister ongesteld. Tenminste oud bloed. Het zal dus een deze dagen doorzetten. Hoop het anders maak ik me daar weer druk om! Pfff echt een rollercoaster!

2. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hoi!

@truusjee welkom hier. Wat jammer dat jullie ook al zo lang wachten. Herkenbaar hoor, je wilt vanalles proberen. De wanhoop is gewoon verschrikkelijk. Ik heb afgelopen ronde met IUI 2 constant mijn voeten warm gehouden. Je probeert toch van alles. Hopelijk zet je menstruatie snel door, dan kun je verder..

@Juf89 hè wat rot. Ja het went echt hè.. heel apart. Al begint de wanhoop echt toe te slaan nu.

Mijn menstruatie is vandaag begonnen. Heb morgenochtend een echo in de kliniek bij de fertiliteitsarts. Als ik geen cysten heb mag ik weer gonal-f gaan spuiten , op naar de 3e IUI. :) 3 maal is scheepsrecht, toch... ? :$

truusjee vindt dit leuk.
  3. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    @truusjee, niet leuk natuurlijk, dat we allebei in dezelfde vervelende situatie zitten. Maar toch fijn om er hier over te kunnen praten! Ik hoop dat ze een afspraak willen maken! Wie weet kunnen we wel tegelijk beginnen met IUI :)

4. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    @Memmiee, ik hoop voor je dat 3 keert scheepsrecht is!! Ga voor je duimen!

Ik probeer m'n voeten ook de hele tijd warm te houden ja. Lekker dikke sokken aan enzo :Ddoen jullie nog meer wat zou kunnen helpen?
    Ik probeer gezond te eten en goed voor mezelf te zorgen. Voor m'n eisprong doe ik ook fertiliteitsmassage, nu sinds 3 maanden. Dat schijnt ook te helpen.

5. truusjee

Ik doe eigenlijk vrij weinig, omdat ik het niet trek en mezelf alleen maar gek maak ermee! Heb al zovaak wat geprobeerd , me eten, geen drank, etc.
    Ik doe het niet meer! Als ik nog zo 2 jaar hiermee bezig ben dan kan ik ook niet meer genieten en dat veroorzaakt weer veel stress. Het moet ook zonder al die dingen werken denk ik dan? :oops:

@Juf89 Ja dat zou leuk zijn samen beginnen! Ben inderdaad blij dat we elkaar hebben !

Mijn menstruatie is nog niet helemaal doorgezet beetje balen!! Laat t dan maar meteen gebeuren! Maargoed

Succes morgen @Memmiee hopelijk mag je weer beginnen

6. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    @Memmiee, hoop dat je echo straks goed is. Hoop dat je wat nieuwe moed kan verzamelen voor een volgende ronde!

@truusjee, ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik heb een tijdje geleden ook alles gedaan om maar 'sneller zwanger te worden', sloeg er wel een beetje in door denk ik :oops: en heeft niet geholpen dus... nu probeer ik alleen de dingen te doen die me makkelijk af gaan.

7. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb ook wel eens granaatappelsap gedronken, je probeert de gekste dingen soms. Blijf ook altijd even liggen na seks. Maargoed volgens mij draait het echt om puur geluk hebben.

Heb helaas weer erg veel pijn, maar heb ook goed nieuws: we mogen weer starten :) vanavond weer beginnen met gonal en volgende week woensdagochtend op cd 9 follikelmeting. Op naar IUI 3 ...

truusjee vindt dit leuk.
  8. truusjee

Fijn @Memmiee !! Heel herkenbaar blijven liggen na de seks! Maar werkt niet :roflmao:

9. truusjee

Haha ik probeer vooral Te genieten!

10. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Hahahaha, hier ook ja :D

11. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Fijn @Memmiee, dat je weer mag beginnen! Heb je zo'n last van je menstruatie? Vervelend joh!!

@truusjee, je hebt groot gelijk, lekker genieten, en goed voor jezelf zorgen! Probeer ik ook :)

Hier aan het wachten op m'n menstruatie. Hopelijk morgen, maar denk vrijdag pas. Hoe eerder hoe beter, dan kan ik weer door!

truusjee vindt dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hoihoi, mag ik met jullie mee kletsen. Wij zijn december 2015 gestart met het proberen te krijgen van een broertje of zusje december 2016 diagnose onbegrepen verminderd vruchtbaar. En eind deze maand begin december starten we met iui in gestumuleerde cyclus.

truusjee vindt dit leuk.
  13. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Welkom!! Tuurlijk mag je meekletsen. Jullie zijn ook al een tijd bezig. Spannend je 1e IUI! Wij zitten nu in de 3e ronde IUI, nu dag cd 3 met gonal f. Welke hormonen ga je spuiten?

Maan14 vindt dit leuk.
  14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

We hebben 1 iui in natuurlijke cyclus gehad. Maar dat is al een halfjaar geleden hier na gingen we verhuizen. En nu gekozen voor een ziekenhuis dichter bij huis ik krijg deze hormonen.

Bijgevoegde bestanden:

Snoepjes vindt dit leuk.
  15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Spannend. :)
    Wij hebben zelf ook onlangs de overstap gemaakt maar dan naar een kliniek. Duimen maar dat het voor ons allen snel raak mag zijn!

Maan14 vindt dit leuk.
  16. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja heb helaas veel pijn. Heb endometriose dus de eerste dagen zijn altijd ellende :$:( Is je menstruatie al begonnen? Of toch nog een testje geprobeerd?

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat vervelend, mag ik vragen waarom je iui doet met endometriosis? Of zijn je eileiders niet verkleefd?

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik hoop het ook voor iedereen.

Is jullie eerste kindje ook via iui gelukt of spontaan?

19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Mijn eerste is helemaal spontaan, wel uit een eerdere relatie. Mijn man heeft nog geen kinderen zelf. Nee heb gelukkig geen verkleefde eileiders en het zaad is ook heel erg goed, maar we hopen dat IUI het laatste zetje gaat zijn.. het is bij ons eigenlijk onverklaarbaar.

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ooh oké, mijn man en ik hebben al een zoontje van 4 jaar oud werd toen zwanger in de 3de maand al dus heel wat anders als die drie jaar die we nu bezig zijn. We hopen dat het bij ons ook net geeft wat nodig is om toch zwanger te raken.

Snoepjes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina