Starten met IUI eind 2018

Discussion in 'MMM clubs' started by Juf89, Oct 31, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juf89

Juf89 Actief lid

Oct 27, 2018
    355
    178
    43
    Female
    Oh, dat klinkt makkelijk, die gonal f pen! Ja joh, dat je 2 spuiten per dag moet zetten, heftig! Hoeveel dagen prik je nu al?

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Opbrengst voor vandaag is 2x 15 mm 1 x 14 mm en 2 onder de 13 dus voor nu gaat de iui gewoon door woensdag terug komen en warschijnlek vrijdag of zaterdag de iui.

3. Juf89

Juf89 Actief lid

Oct 27, 2018
    355
    178
    43
    Female
    Ik snap je ja... Het is een soort acceptatie hè, het is niet anders, dus we moeten het er maar mee doen. Hoop dat je snel ongesteld wordt, als het toch niet gelukt is dan. Kun je ook eindelijk beginnen!

Hier goed hoor! Gister voor het eerst geprikt ja, merk nog niks van de hormonen.

truusjee likes this.
  4. Juf89

Juf89 Actief lid

Oct 27, 2018
    355
    178
    43
    Female
    Spannend zeg! Gaat dat wel lukken, zo vlak na de operatie van je man? En als die 2 van onder de 13 ook nog door gaan groeien? Of kan dat niet?

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik hoop van wel.. En ik weet het niet... Ze keek het na en voor nu mochten we gewoon door gaan.

6. Juf89

Juf89 Actief lid

Oct 27, 2018
    355
    178
    43
    Female
    Ok, allebei toch even afwachten dus! Hopelijk gaat het allemaal goed deze ronde voor je!

Maan14 likes this.
  7. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Wat fijn dat het nu minder pijnlijk is en dat ze het nog wat losser heeft kunnen maken.

Ik had eigenlijk geen verwachtingen bij mij is het zo anders iedere keer. We gaan het woensdag wel zien. Het kan namelijk ineens hard gaan.

Juf89 likes this.
  8. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Ik zit nu op vier dagen prikken. En daar komen nu twee bij dus vier spuiten

9. Juf89

Juf89 Actief lid

Oct 27, 2018
    355
    178
    43
    Female
    Hopelijk kun je na woensdag verder met 75 menopur! Ook fijn dat je elke keer een arts hebt!

Blondie685 likes this.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

War frusterend dan he als alles in de soep loopt. Hoop dat je eitje mooi ga groeien.

Blondie685 likes this.
  11. truusjee

truusjee Niet meer actief

Ah dat is fijn dat je nog weinig merkt.
    Mijn menstruatie is nog niet doorgebroken. Dus ik wacht nog netjes af!!

Kan niet wachten ! Is dat heel raar als ik dat zeg? :roflmao:

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Pfffff ik ben nu zoo bang dat mijn iui niet door gaat als die anderen twee ook gaan groeien.

13. truusjee

Ach Jja, snap ik wel!
    je kan er ook zo weinig tegen doen. Je lichaam moet het werk doen.
    Misschien heb ik het al eens eerder gevraagd maar is je medicatie hier niet op aan te passen?

Ik ga voor je duimen Meis! Wanneer moet je weer terug?

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nee ze gaven aan dat ik gewoon door moest gaan met spuiten. Al ben ik super bang dat die anderen t dan te groot worden... We zullen zien ze xifjrn dat ze bij iedereen met het zelfde beginnen. Kwa dosering.

15. truusjee

Ahh ik zie het al! Laten we hopen dat ze niet ineens allemaal te actief worden en beginnen te groeien. 2 is voldoende :thumup:

Maan14 likes this.
  16. truusjee

Ja ze zullen er vast en zeker wel verstand van hebben. Maar begrijp je gevoel! Je kan het ook niet onder controle hebben.

Maan14 likes this.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Afgelopen vrijdag waren er maar twee eitjes eentje van 11 eentje van 10 en nu dit in 3 dagen tijd.

18. truusjee

Iemand een idee als je een inseminatie heb gehad of je erna nog mag / kan werken??

19. Juf89

Juf89 Actief lid

Oct 27, 2018
    355
    178
    43
    Female
    Haha, nee hoor, heel herkenbaar!! Mijn arts zei trouwens dat ik na de inseminatie direct mag opstaan en gelijk alles weer kan doen.

20. Juf89

Juf89 Actief lid

Oct 27, 2018
    355
    178
    43
    Female
    Ik snap je gevoel wel ja. Zou me er ook zorgen om maken denk ik ja... Misschien morgen het ziekenhuis even bellen? Misschien kunnen ze je gerust stellen... Zij hebben er verstand van tenslotte. Ik duim voor je dat er woensdag gewoon 2, of evt. 3 eitjes zijn doorgegroeid, en de rest nog te klein is.

Maan14 likes this.

Share This Page