Ik denk dat ze bij drie een verbod geven, maar ik daar heb ik maling aan. Ik heb de ovitrelle al in huis dus die zet ik dan gewoon. Ik heb nl een keer een ronde gehad met vijf follikels boven de 10mm en mocht ik ook gewoon door en daar niet zwanger van geworden. Was in een ander zh, hier bij mck zijn ze heel voorzichtig. Maar laten we hopen dat die van 10mm niet verder mee gaat doen en het bij twee blijft.
Zit met mijn man op de spoed, de geopereerde kant is drie x zo dik en hij heeft veel pijn en er komt push uit. Grote kans dat het een grote infectie geworden is en daar zijn ze hier ook bang voor.
Wauw wat een slimme keuze van je! wel beetje slecht van de arts? Hoop dat het goed verloopt! Dit neemt ook alleen maar stress met zich mee
Nou het ging al mis op woensdag dat ze zeiden ga maar door op 100, ik had eigenlijk zelf naar 75 moeten gaan toen en vrijdag zag ik mijn eigen arts en die zei gelijk je bent niet omlaag gegaan..... maar gisteren had ik zelf ineens die 100 gaat nog wel ff doorwerken bij mij. Bij mij komt die mokerslag ineens lijkt wel en dan schieten ze door dus vandaar dat ik zoiets had van ik ga maar 50 doen. Nu echt echt echt fingers crossed dat het dinsdag allemaal er goed uitziet
Goed van je! Ik weet niet of ik zo had gehandeld. Je kent jezelf heel goed! Fingers crossed! Wij duimen mee
Snap ik! Maar ben al vanaf juli bezig en weet hoe het wel en niet moet voelen dus durf wel wat te proberen.
Als bij mij kijkt is het ook van bijna niks naar veel Geschoten dag 10 waren er twee van 10. Drie dagen later zaten er 5 en uit eindelijk 4 waar van een niet mee zal springen. Die dag 10 waren ze aan het operen meer te laten spuiten.
Ja het soms heel lastig hoe het zal gaan. Bij mij zal het waarschijnlijk iedere keer weer anders zijn. Voor mijn eerste kindje heb ik zelfs 150 eenheden gespoten en daar kwam pas laat reactie op.
Bij pcos wat ik heb, heb ik heel veel eiblaasjes zitten rond mijn eierstokken. Die zijn allemaal onder de 10mm. Als je hormonen gaat gebruiken gaan ze groeien, vanaf 10mm worden ze dominant en is de kans groot dat ze doorgroeien. Het bms loopt trouwens altijd voor op de groei vd follikels dus dat wordt altijd eerst dikker en dan gaat er een follikel groeien. Als ze 17mm a 18mm zijn dan mag je de ovitrelle of pregnyl zetten die geeft een laatste groeispurt en zorgt dat hij springt. Dus als je meerdere follikels hebt zitten die richting de 17 gaan dus vanaf 14 dan krijg je meestal verbod omdat die meespringen door de laatste spurt vd ovitrelle of pregnyl.
Haha nee! Wat vervelend! Ik ben juist bijna 6 kilo afgevallen her afgelopen jaar door stress! Niet alleen zwangerschaps stress hoor