Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jij ook alvast prettige feestdagen. Nu ons zoontje 4 is komen er geen vragen meer omdat iedereen denk dat we het er maar bij eentje houden.

2. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop het ook voor je!
    Was het zaad van je man al van verminderde kwaliteit?
    Bij ons heeft ze dat ook gezegd dat als het minder wordt, maar dit keer was het 4,6 miljoen dus geen verkeerde score..

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja hij zit steeds op het randje een heel slecht semen twee net goede semen. Vooral goed bewegelijk is iets waar lag op gescoord word.

4. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Ook van mij alvast fijne feestdagen gewenst! Dat we volgend jaar met kerst maar allemaal met een lief klein baby'tje mogen zitten, dat hoop ik zo!!

Wat jij zegt idd, dat is waar ik me het meest aan erger. 'Als je er ff niet mee bezig bent is het vast raak' en 'op vakantie lukt het vast wel'. Echt zooo naief!!
    Wat ik ook irritant vind, is als mensen zeggen; 'Ik weet wat je meemaakt hoor, ik heb er ook lang op moeten wachten, wel 6 maanden.' Echt niet normaal... Net alsof 6 maanden lang is :confused:

Ik hoop echt voor je dat het deze maand lukt @Memmiee! Zou heel bijzonder zijn!

5. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Hopelijk is het deze maand gewoon raak!! Zou toch moeten lukken zou je zeggen, met 3 eitjes!!
    Wat de ingreep doet met het zaad weet ik niet, maar koorts had mijn man ook gehad, en hij had alsnog een mooie score. Dus dat kan dan blijkbaar ook meevallen...

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Helaas reageer mijn man zijn zaad heel erg op narcose en koorts :confused: Daarom hebben ze zelfs ooit geopperd zaad op een goed moment in te vriezen. Echter doen ze dan liever gewoon iui.

7. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Dat wist ik niet :( dat is mooi balen dan... heeft IUI dan dus nog wel zin, bij zaad dat niet zo goed is?

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja zolang het maar boven een x aantal zijn wel.

Juf89 vindt dit leuk.
  9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

En het is bij mijn man alleen slecht als het ontstoken is en of ingreep aan gedaan is. Verder is het zaad wel goed.

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Pff morgen belasting bellen. Voorlopige aanslag is binnen die zeg dat we een x bedrag terug krijgen maar dit klopt niet dit is gebaseerd over het oude huis. Nu gewijzigd zeg hij dat we bedrag x terug moeten betalen echter is dit natuurlijk helemaal nog niet uit betaald. Ik zelf denk dat dit dan berekent word met die 'voorlopige' en dat het uit eindelijk op 0 komt te staan dan.... Heb onze rente exspres op minder ingezet zodat we volgend jaar meer terug krijgen..

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Nou dit inderdaad. Erger me soms ook groen en geel aan bepaalde figuren. Doen zo dramatisch, terwijl ze nog maar zo kort bezig zijn. Ik hou dan maar altijd wijs mijn mond :|

Maan14 vindt dit leuk.
  12. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Oh de belastingdienst.. zitten altijd vol verassingen die gasten :confused:

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Zoo frusterend inderdaad!
    Of. De topper

Wees blij dat je al een kind heb. Meestal mama's die al 2 of 3 kindjes hebben.

14. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Moet eerlijk zeggen dat het bij mij andersom is. Ik zeg wel vaak dat ik heel blij ben dat ik al een kindje heb. En dan zeggen anderen, maar dan kun je nog wel een grote wens voor een tweede hebben. Wat natuurlijk ook zo is! Die wens is niet minder groot, maar ik ben wel blij dat ik al moeder mag zijn :)

Kan me overigens goed voorstellen dat als iemand dat zegt, je daar pissig om wordt hoor. Vind het ook een rare opmerking... Net alsof met 1 kindje je kinderwens helemaal vervuld is ofzo.

15. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Oh bah, wat een gedoe zeg... Zit jou niet mee zeg de laatste tijd... hoop dat het toch nog op 0 komt ja!

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik zeg het ook altijd zelf. Gelukkig hebben we onze draak al. Maar willen niet leven met de vraag hadden we maar wel voor de MMM gekozen.

Ik merk altijd dat je vooral van mensen bijwie het 'wel' vanzelf sprekend is de stomste reacties krijgt. Maar is een gevalletje ze weten niet waar ze het over hebben.

17. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik kan er opzich best inkomen dat mensen die echt nog geen kinderen hebben, zullen denken van wees blij dat je er 1 hebt. Maarja je kan situaties gewoon niet vergelijken. Ons verdriet mag er ook zijn. Wat wij allemaal moeten doorstaan is ook gewoon lood en loodzwaar. En ook voor het kindje dat we al hebben is het leuk als hij of zij niet alleen blijft.

Ik wil zelf gewoon heel graag een baby samen met mijn huidige man. Mijn eerste is niet van hem, hij heeft zelf geen kinderen, en lijkt me gewoon heel leuk om samen nog een kindje te krijgen. Daarna is het wel klaar zover we nu denken. Dan zijn we met zn viertjes en dat voelt compleet :)

Maan14 en Juf89 vinden dit leuk.
  18. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik gun iedereen een kindje.. alleen stiekem diegene die in de MMM zitten meer, en of dat dan voor je eerste je tweede of je derde kindje is dat maakt niet uit. Sommige mensen zouden is moeten weten wat wij allemaal doormaken. Niet alleen wat het lichamelijk met je doet maar ook nog is geestelijk. Ja.. wij verdienen het dan toch ietsje meer!:rolleyes:

truusjee, Snoepjes, Maan14 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja mensen weten echt echt niet wat wij doormaken en ze snappen ook niet dat we er zoveel moeite voor doen. Ik gun iedereen een kindje maar degene die in de mmm meer. Iedereen denkt altijd maar dat kinderen krijgen iedereen wel in 1 a twee keer oefenen lukt. Mijn werkgever is nu zwanger vd tweede heeft ze op kerstborrel aan ons verteld. Heeft een miskraam voor deze zwangerschap gehad en gelijk daarna weer zwanger maar zei wel tegen mij ik prijs mezelf echt heel gelukkig dat het zo snel weer is gegaan omdat ik weet hoe moeilijk het soms kan gaan om zwanger te worden en ik gun het jouw ook zo. Die snapt het tenminste wel. Maar ben wel blij dat mensen wel durven te zeggen tegen mij dat ze zwanger zijn want dat wil ik ook. Ook al vond ik het heel kut omdat zij wel het blijde nieuws kan vertellen en ik dus niet. Maar denk dan wel weer van zij is nu zwanger en zal ook de laatste keer zijn bij haar en ik mag het hopelijk nog gaan meemaken

Baby1798, Snoepjes, Maan14 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    En dat vind ik hier zo fijn!! We staan er allemaal ongeveer hetzelfde in, en begrijpen elkaar. Ben echt blij met jullie! :)

Deel Deze Pagina