Ik snap je heel goed. Heb hetzelfde gevoel, had ook graag een klein leeftijdsverschil tussen de kids gehad. Als het nu mag lukken, beleven onze kinderen het wel veel meer dan jongere kinderen. En ik denk dat het verschil vooral in het begin heel groot is, maar later maakt het steeds minder uit vind ik.
Bedoel het echt niet lullig maar jou kindje is uit 2016 wat ik zie Die van ons uit 2014 dat is twee jaar verschil nog als je snap wat ik bedoel als jij nu zwanger bent 'wat aan je test te zien denk ik van wel is' Scheel dat dus een stuk minder. Mijn man en zijn broer schelen 5 jaar en hebben totaal niks met elkaar.
Het komt niet zo aardig over eigenlijk... Stel dat ik nu zwanger zou zijn, schelen ze ook bijna 4 jaar. Wilde alleen zeggen dat ik je begrijp...
Je ziet inderdaad wel een streepje!!!! Maar ik ben altijd heel erg voorzichtig ik test ook nooit eerder. Bang voor teleurstellingen.
Ik heb op 31 december een HSG onderzoek gepland staan. Ik zie er zo tegenop als ik de verhalen lees Is het wel verstandig om dit op deze dag te laten gebeuren? Blijft het na het onderzoek ook pijnlijk? Het onderzoek kan helaas niet op een andere dag worden uitgevoerd. Tenzij het de volgende cyclus is, maar dat wil ik liever ook niet..Maar zou ook wel een gezellige oudejaarsavond hebben met manlief! Moeilijk....
P. 's het is trouwens een luxeprobleem leeftijd verschillen dat weet ik. We moeten blij zijn dat we überhaupt een kindje hebben.
Bedoel het niet onaardig, daarom zette ik dat er al bij. Het zijn vast de hormonen van mij die zo een kreng van mijn maken.
Dat klopt ja, had je er bij gezet. Maar je bent dan nog niet direct een kreng hoor!! Ik begrijp je echt wel
Ik had erna helemaal geen last van de HSG. Ik had gewoon oud en nieuw kunnen vieren die avond. Tijdens wel!! Maar dat verschilt echt per persoon! Als je eventjes rust neemt erna komt het goed.
@Ilona0 het was trouwens te vergelijken met hele zware menstruactie kramp. Maar voor 10sec! Je komt er wel doorheen! Hebben ze bij jullie geen schuimecho’s in het ziekenhuis? en wat is precies je achtergrond? Ik weet het ff niet meer (nieuwsgierig)
Bedankt voor je interesse! Ik ben in het topic gevallen d.m.v. een zoekfunctie (HSG). Ik zal een iets over mezelf schrijven. We zijn in september 2015 ongepland (maar wel zeer gewenst) trotse ouders geworden van ons zoontje. Nu zijn we sinds januari bezig voor een tweede (voor mijn partner zijn 4e). Omdat ik 36 ben (en partner 47), hebben we al wat onderzoekjes gehad. Alles is tot nu toe goed. De HSG staat voor aanstaande maandag gepland. Na dit onderzoek wilt de gynaecoloog het nog een half jaar aankijken en mocht daar geen zwangerschap uit zijn gekomen dan wordt het IUI traject opgestart. Erg spannend dus!
Wat leuk dat julli nog voor een tweede / vierde willen gaan! Gelukkig is alles goed! Als je mee wilt kletsen mag dat altijd hoor! Tenminste van mij wel Succes maandag! Laat het even weten hoe het ging?
Ik snap je! Ik zou het liefste ook het leeftijdsverschil zo klein mogelijk houden. Ik scheel ook 4 jaar met mijn zus en we hebben verschillende periodes gehad dat we niks aan elkaar hadden maar ook genoeg wel. En mijn neefje en nichtje schelen vijf jaar met elkaar omdat mijn zus ook moeite had met zwanger raken en clomid deed bij haar wel het juiste alleen kreeg ze steeds een miskraam en mijn nichtje is spontaan dus door alle ellende dus ook vijf jaar ertussen maar dat gaat hartstikke goed. Hij is een lieve grote broer en voor mijn meisje is hij helemaal lief en mijn meisje is helemaal weg van haar grote neef.
Voorzichtige felicitatie @Juf89. Spannend hoor @truusjee!! Ik probeer er momenteel niet teveel mee bezig te zijn en vind het momenteel best lastig op zp om posi testen te zien, dus vandaar dat ik niet zoveel online ben. Kan er gewoon heel moeilijk mee omgaan dat we 3 jaar verder zijn, en zelfs 3 IUI's nog niks hebben gebracht.. terwijl we allebei volgens de artsen zulke hoge kansen hebben. Het doet pijn dat er geen verklaring voor is. Ik wil gewoon ook eens aan de beurt zijn.. Wbt leeftijdsverschil.. Ik heb een kind uit een vorige relatie die al een stuk ouder is. Vind het wel jammer, mja hij kan straks wel echt alles meemaken, mocht er ooit nog een kindje komen.
Ik heb het met je te doen! Snap die frustratie heel goed! Waarom wij niet en de rest wel? Luister goed naar jezelf!
Ik ga morgen testen. Morgen was de iui 2 weken geleden.. Ik verwacht er niks van gezien ik verder ook geen klachten of iets heb. Als ik morgen negatief test stop ik met de utro en gaan we een nieuwe ronde in. Nog even spannend dus..
Ah, dankje! Ik wacht morgen/overmorgen nog even af voor ik echt blij ben. Zit nu op 12 dpo, 13 dagen na pregnyl.