Dan klopt mijn berekening wel volgens mij. 36-40 uur na pregnyl is bij mij 1 dag na de pregnyl. En anders, ach, wat maakt 1 dag nou uit
Uiteindelijk maakt het niks meer uit haha, je bent zwanger dat is al top toch! Al gebeld voor een echo?
Even een ander vraagje.. Wat voor zwangerschapstest gebruiken jullie? Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Ik gebruik van alles en nog wat haha, ik heb een zooi testen gehad van een vriendin die klaar was met de mmm en zelf koop ik nu altijd kruidvat 2 v 5 euro etos heb ik ook gehad. En morgen ga ik de early halen van kruidvat.
Ik gebruik eigenlijk ook altijd de Kruidvat testen. Ik heb net getest, helaas wat mijn gevoel al zei weer negatief de moed zakt weer even in mijn schoenen... zal het dan ooit lukken...
Wat kut is het dan he. Ik gebruik vaak de action testen vind deze heel fijn. Zwanger en kids gebruik ik niet meer na ze valse lijntjes gaven. De kv 2v5 is ook heel Betrouwbaar.
Nee niet echt .. had het dus ook niet verwacht maar stiekem wel gehoopt dat de iui de oplossing zou zijn. Mja.. op naar de volgende ronde..
Precies!! Hoop echt dat jullie allemaal binnenkort ook zwanger zijn! Ik heb 23 januari m'n eerste echo staan.
Wat balen zeg het kan ook zijn dat IUI bij jou wel de oplossing is, maar dat het pas de tweede of derde maand lukt he.. echt de moed niet opgeven hoor! Al begrijp ik je gevoel goed...
Heb bij mijn eerdere zwangerschappen de Kruidvat early gebruikt, maar was toen al ver overtijd dus een knaltest. Momenteel gebruik ik Action, lekker goedkoop.
Dikke knuffel. Ik herken het zo. Op een gegeven moment is de moed en hoop gewoon weg. Mijn eerste IUI vond ik zó spannend. Toen die mislukte, hoopte ik dat het daarna wel zou lukken. En nu gaan we in mn volgende cyclus alweer naar IUI 4. Heb mn hoop eigenlijk al gevestigd op IVF. Zie het echt niet meer gebeuren.