Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Okee het is hier losgebarsten met buikkrampen en stolsels pff lijkt wel een mini bevalling, nog nooit zo heftig gehad. Hopelijk betekent dit morgen goed nieuws.

2. truusjee

truusjee Niet meer actief

Goed! Gebeurd nog weinig ik verwacht eigenlijk ook gewoon mijn menstruatie. We gaan straks ook naar de psycholoog.

Ik wacht gewoon netjes mijn nod af, en als het niet komt ga ik testen. Heb weinig last van testdrang :roflmao:

Mijn valkuil is dat ik niet positief kan denken! :mad:

Blondie685 vindt dit leuk.
  3. truusjee

Succes straks!!

4. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Vanochtend dikke paniek, ik had ineens super veel pijn aan mijn eierstok ik denk die is om zijn as gedraaid door de cyste. Ik zweten joh, ik dacht nee he niet dit ook nog eens. Maar gelukkig trok de pijn weg na een uurtje.

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Mischien cyste gesprongen??

Hier was het weer tegen te veel aan twijfel zelf al minder te gaan spuiten vandaag. Zondag terug.

6. truusjee

Jeetje zit niet mee zeg!!! :(

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Eentje 14 eentje 16 twee van 11/12 ga vanavond gewoon al 37.5 spuiten wat volgende ronde ook zou moeten zoals ze vandaag zijden.

8. truusjee

Ze groeien gelukkig wel!

9. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Wat vervelend zeg!! Hopelijk is de cyste inderdaad nu ook geslonken of weg. Weet je daar al iets van?

10. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Groot gelijk hoor! Straks groeien die van 11/12 ook allebei ineens mee, en dat zit je weer op te veel... Hopelijk heb je nu gewoon 2 of 3 mooie eitjes die mee gaan doen deze ronde!

Maan14 vindt dit leuk.
  11. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Ben je al bij de psycholoog geweest? Hoe was dat? Wat bijzonder dat je geen testdrang hebt! Wanneer is je NOD ook alweer, 9 januari ofzo?

Ik herken wel wat je zegt, dacht ook nooit echt positief... Maar dat is ook niet zo gek hè, als je al zo lang op een zwangerschap hoopt!!

12. truusjee

gesprek ging goed!!! vervolgafapraken gemaakt. Ben blij dat ik ben geweest!

Ik ging net naar de wc had ik bloed bij me afscheiding!! :eek:
    Heb wel Afentoe zeurend gevoel maar verder helemaal niks!

Zou het???

13. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Yesss ik mag starten hij was gelukkig kleiner geworden! Maar wat een gedoe bij de apotheek hadden ze geen menopur 75 alleen 150 dus ze wilde dat eerst meegeven maar ze ging de kliniek toch bellen en van hun mocht dat niet dus nu heb ik meriofert meegekregen. Schijnt hetzelfde te zijn als menopur. En ik ga geen duphaston meer gebruiken maar twee keer ovitrelle dat schijnt ook goed te werken tegen bloedingen. Dus dan moet ik ovitrelle spuiten en dan gezellig doen en dan na vijf dagen weer ovitrelle. Wel een beetje balen want dan kan ik echt niet eerder testen want dan zit die ovitrelle er zeker nog in. Dus ik ga zeker niet eerder testen dan nod haha.

Juf89 en Maan14 vinden dit leuk.
  14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wat een gedoe zeg! Gelukkig dat je mag starten. Dat is wel heel fijn natuurlijk.

15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Het zou raak kunnen zijn, spannend voor je. Al heb ik ook wel vaker wat bloed bij de afscheiding gehad maar helaas niet zwanger. Kon volgens mijn arts ook door de hormoonschommelingen komen, zoals van Pregnyl.

16. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik ben zelf ook heel negatief hoor over het zwanger worden. Het voelt alsof het iedereen lukt en ik steeds overblijft. Dat is natuurlijk niet zo, maar zo voelt het wel. Heb vanavond voor t laatst getest en is negatief, dus ik stop lekker met die Utro. Laat de boel maar doorbreken, kunnen we door.

17. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ahh balen zeg! Maar kop op hoor! Je bent zeker niet de enige, al voel ik hetzelfde hoor. Met de kerstborrel maakte mijn collega dus bekend dat ze haar tweede kindje verwacht, nu zijn er dus twee collega’s zwanger bij ons en wij waren in 2016 alledrie zwanger van onze eerste. Dus ik voel me daar ook ongelukkig bij. Maar we moeten moed houden! Het komt echt goed!

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Super goed nieuws dat je mag gaan starten!!

Is utrogestan geen optie? Zijn vaginale tabletjes.

Ik zit hier weer tegen te veel eitjes aan. Maar heb gisteren minder gespoten, 37. 50 de dosering die ik volgende maand mag gaan spuiten.

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Herkenbaar ik ben ook zo negatief. Ik heb prachtige eitjes en zwanger worden ho maar of mijn lijf na ons zoontje denkt zoek het lekker uit.

20. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Spannend hoor! Ben heel benieuwd! Wanneer is je NOD ook alweer?

Fijn dat je blij bent dat je bij de psycholoog bent geweest!

Deel Deze Pagina