Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
  2. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    @Blondie685, hoe is het met je blauwe plekken? En hoe was je fm meting? Wanneer mag je weer?

    @Memmiee, klinkt niet echt fijn om door te gaan voor IVF nee, hopelijk lukt het inderdaad de komende 3 pogingen!! Ben benieuwd naar dinsdag!

    @Baby1798, wat fijn dat je 2 goede eitjes had! Mooi aantal zaadjes ook! Nu afwachten maar weer...

    @Maan14, hoe reageer je op de utro? Valt het mee of niet? Fijn dat de IUI gewoon goed is gegaan! 1,3 miljoen is beter dan niets in elk geval, er is er maar één nodig tenslotte!

    @truusjee, hoe is het nu met je? Ik snap wel dat je hier iets minder komt, gelijk heb je! Hoop dat je je snel weer iets beter voelt...
     
  3. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ze zijden in het anderen ziekenhuis 'Tilburg' dat 5 tot 10 miljoen idiaal is voor iui. 3x onder de miljoen en we worden door verwezen voor icsi/ivf. Hopen dat de zaadjes zich gaan vernieuwen maar door de zwaren antibiotica die hij nu heeft en daar naast de nieuwe ingreep die over 3 maanden gepland staat zal het niet te verwachten zijn dat het verbeterd.


    Heb sinds gisteren rare uitslag waar we niet van weten hoe het komt. Kan of van de utro of van wenkbrouw verf zijn al heb ik daar eerder nooit op gereageerd.
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Onze eerste iui was 10 miljoen en nu dan net boven die miljoen onder de miljoen worden iuis hier geannuleerd in het ziekenhuis.
     
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Hoe was je follikel meeting
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Wat vervelend voor je zeg, die uitslag. Ik gebruik ook al lang utro maar ken het niet ..
    Heb je er veel last van?
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Nee het waren kleine rode puntbloedinkjes. Ze trekken ook al ver weg. Dus kan best ergens anders van zijn geweest.
     
  8. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Wat apart. Ik heb wel vaak na buikgriep met overgeven van die kleine puntbloedinkjes...
     
  9. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hooii allemaal, ja woensdag was de meting goed. Cyste was bijna weg en 1 follikel van 10mm. Morgen weer terug.
     
    Juf89, Maan14, Snoepjes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Goed nieuws! :)
     
  11. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Helaas was de follikel nauwelijks gegroeid dus ben weer terug gezet naar 100 eenheden. En nu maandag weer terug.
     
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Nu duimen dat dit eitje nu mooi gaat groeien. En er niet meteen te veel opkomen.
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  13. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Blijft altijd een domper hè :(

    Ik moet dinsdag weer.. gok einde van volgende week de IUI
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Spannend.

    Ik las van de endometriose in je onderschrift. Maar zijn jou eileiders dan wel 100 procent doorgankelijk?
     
  15. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Klopt, ik heb endometriose. Maar mijn eileiders zijn goed toegankelijk. Bij mij zit het voornamelijk in en op mijn eierstokken, endometriose cysten. Daarom is er kans met ivf dat die aangeprikt worden, dus kans op infecties.. moet tegen die tijd preventief aan de antibiotica.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Maar komen de eitjes wel goed 'vrij' dan of klink dat stom. En dan bedoel ik het springen zeg maar uit de eierstokken?

    Mijn buurvrouw heeft een zwaar ivf traject gehad en de zelfbetaalde laatste terugplaatsing raakte zij pas zwanger.

    Ik had het laats van je gelezen idd hoop dat je van iui zwanger mag raken.

    Ik heb zelf verklevingen door de kz maar deze moeten geen problemen geven.
     
  17. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja dat wel maar liever zo dan dat er weer teveel zijn. Ben net een week aan het spuiten dus ik ben wel positief hoor.
     
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik merk dat ik het stiekem wel fijn vind Dat mijn cyclus nu veel korter is. Normaal 32/33dagen en vorige ronde was hij 26 dagen scheelt toch 6 a 7 dagen.

    Vanavond al heel de avond buik krampen denk doordat te veel heb gesnoept Vierde vandaag mijn man zijn verjaardag.
     
  19. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ze goed vrijkomen. Helemaal niet stom maar juist wel een slimme vraag! Weet ook niet hoe ze daar achter kunnen komen.. zat ook al te denken of het zou kunnen dat mijn eitjes gewoon erg stug zijn waardoor een zaadcel niet kan binnendringen.. je gaat toch dingen bedenken hè als alles goed lijkt te zijn.. want er moet toch ergens een reden zijn waardoor t niet lukt? Denk ik dan.

    Jij hebt dus ook een ks gehad? Ik ook bij mijn eerste. Litteken blijft altijd wel gevoelig, heb jij dat ook?

    Van harte met je man!! :D En een cyclus die een paar dagen korter is, is altijd fijn :thumup: scheelt toch weer iets!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  20. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Herkenbaar hoor ik ben ook steeds aan het bedenken waar het fout moet gaan, want het zou moeten kunnen maar mijn lichaam lijkt het kunstje wat zwanger raken heet verleerd.


    Mijn kz litteken zit een beetje naar binnen toe een soort kuiltje er in. Volgens de gyn omdat het verkleefd zit. Verder eigenlijk weinig last van.
     

Deel Deze Pagina