Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.347
    3.629
    113
    Vrouw
    Klopt! Ik ben januari 2016 gestopt met de pil en vanaf februari 2016 bezig. Dus we zitten aardig gelijk idd!
    Ik stuur je even een pb met geslacht en leeftijd, probeer hier zo anoniem mogelijk te blijven :roflmao:
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  2. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    He meiden,

    Sorry ik heb het zo ontzettend pittig! Ik zit zo met mezelf in de knoop! Dus heb geen puf en energie gehad.

    Morgen heb ik mijn eerste echo. Voor het weekend nog! Omdat mijn menstruatie al vrij snel was begonnen wilt ze het zekere voor het onzekere nemen.

    Hoe is het verder hier?
     
  3. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hey ik kom even inbreken hier ben wat stil geweest omdat mijn ronde weer niet goed loopt. Heb vier follikels dichtbij elkaar 2x 12 en 2x 14 nu sinds gisteren gestopt met stimuleren en zondag nog een keer meting en hopen ze dat die van 14 het op eigen kracht gaan doen maar moet wel rekening houden met wederom afbreken vd ronde. Maar ik ga mij niet aan het seksverbod houden ik ga gewoon die ovitrelle zetten en ga ervoor. Het wordt echt geen vierling een tweeling al a, maar weet niet of ik het eerlijk zal zeggen.
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Je heb groot gelijk.


    Ik heb met die 4 eitjes 3 van 19 en een van 13 gewoon ovitrelle gezet ze zijn gesprongen maar ben niet zwanger geraakt. Eentje is zelfs door gaan groeien en was de cyste geworden.


    Ik duim dat die van 14 toch wel gegroeid zijn en je gewoon een iui krijgt.
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Hier krijg je altijd een uitgangs echo.

    Na elke iui weer.
     
  6. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Precies dat dus, ik doe trouwens ovulatie inductie dus ze moeten ook nog een eind zwemmen. Ik hoop dat die van 14 zondag echt wel richting de 18 gaan maar ze groeien maar 1 mm per dag gaat echt super langzaam
     
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Zo frusterend he, bij mij sinds ik stimuleer te veel of te weinig :|:oops:


    En dan nog dat baggeren zaad kwaliteit.
     
  8. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw

    Hoihoi

    Las toevallig dat jij onderbuikpijn had heb je dit vaker na iui. Ik heb mijn 1e iui behandeling gehad zit nu op dag 13 na inseminatie. Heb vanaf de inseminatie onderbuikpijn en is ook nog niet weggeweest.

    Groetjess
     
  9. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Ja gewoon doen! Ik had hetzelfde gedaan!
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  10. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw

    Zie net dat je geen iui doet :roflmao:
     
  11. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
     
  12. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Vanmorgen echo gehad!
    Baarmoederslijm 7mm.
    Rechts twee van 13 en 15 en links was er Iets vaags te zijn. Hij kon nou niet met zekerheid zeggen of het een eiblaasje was.

    Zondag ovitrelle en dinsdag iui.
    Vind dat er veel dagen tussen zitten, krijg ook geen echo meer. Hij zegt dat goed zit. Moet wel extra seks hebben dit weekend voor het geval ze sneller springen.

    Ik denk dat ik maar vertrouwen moet hebben in de arts.

    Ik heb er in ieder geval weer zin in! Geef je wel energie dat er weer wat gaat gebeuren!
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  13. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja hier hetzelfde vanaf juli bezig en maar twee rondes zijn doorgegaan. Wordt er moedeloos van....
     
  14. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Hey @Ninaatjuh jij bent nieuw!
    Mag ik vragen wat er bij jullie aan de hand is?
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  15. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    hoihoi dat klopt zeker mag dat ben begonnen met clomid en verder op natuurlijke weg proberen zwanger te raken is bij ons 1e kindje namelijk wel zo gelukt. Na een jaar nog niet zwanger zijn we overgegaan op injecties. Dit een tijdje geprobeerd maar helaas geen succes.
    Daarna weer over op nog andere medicatie letrozol. Ook dat mocht niet baten.

    Met als resultaat dat we deze maand gestart zijn met iui.
    Ik heb pcos en heb daardoor dus hormonen nodig om follikelgroei mogelijk te maken.

    Deze maand 1e iui gehad op 6 januari. Vanaf de iui last van lichte buikpijn. Paar dagen erna begon ik last van mijn borsten te krijgen. Beide kwalen zijn gebleven. Zit nu als ik het goed heb op dag 13 na de iui.

    dus wacht nu in spanning af en probeer te achterhalen of er meer dames last hebben van de buikpijn klachten.

    groetjess
     
  16. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Spannend Meis!!! Ik hoop dat het meteen raak is! Wanneer ga je testen?
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  17. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Spannend mooie follikels heb je al wel.
    Hoeveelste iui wordt dit voor jullie.
    Heb je veel last na de iui of verneem je er verder niks van.
    Ik vond het ook best spannend dat er zoveel dagen tussen zaten de meting van de follikel en de werkelijke iui. Was bang dat eitje weg was voor de iui ik had op donderdag meting en zondag pas de iui. Zit nu op het wachtbankje.

    Jij heel veel succes gewenst volgende week.
     
  18. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Ja super spannend daar twijfel ik een beetje aan ben vergeten te vragen in het ziekenhuis wanneer ik mag testen. Nu las ik op de site van het ziekenhuis dat je pas op dag 18 na inseminatie kunt testen. Maar op deze forums lees ik dag 14/15.

    Weet dus niet zo goed zeker welke ik moet aanhouden.
    Welke dag test jij meestal. Heb ook geen idee hoelang de ovitrelle in mijn lichaam zit.
    En vindt de buikpijn zo verraderlijk.

    Groetjes
     
  19. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Ja daar ben ik ook beetje bang voor maar moet maar beetje vertrouwen hebben in het proces.

    Dit dit word onze tweede iui. Maar heb er weinig vertrouwen in. Mentaal zit ik er Beetje doorheen dus dat werkt ook niet mee. Maar je weet het nooit he!
    Eerste iui had ik nergens last van, ik werd alleen heel vroeg ongesteld. Als dat deze maand weer zo is, gaan we verder kijken.
    Ik slik nu twee tabletten clomid.
     
  20. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Ik had getest op dag 15. Maar heb dat nog nooit hoeven doen omdat ik altijd al ongesteld ben.
     

Deel Deze Pagina