Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Snap ik het is mentaal ook gewoon ontzettend zwaar. Wanneer je iets zo graag wil en het
    gewoonweg niet lukt zo oneerlijk soms ook he

    Hoop echt voor je dat tweede keer gewoon raak is en dat je snel mag gaan genieten
    van een prachtige zwangerschap ga voor je duimen :)
     
    truusjee vindt dit leuk.
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ik weet niet of je utro gebruik? Ik had na iui veel buikpijn wat door de vloeistof komt wat ze in spuiten en het zaad in zit. Daar na kreeg ik buikpijn van de utro
    Ik denk zelf dat Mijn menstruatie. Op 13 a 14 dpo wel door breekt utro of niet.
     
  3. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hoi nee geen utro alleen letrozol
    en ovitrelle als rijpingspuit.
    Dan denk ik dat ik ook gewoon wat feller reageer op de vloeistof.
    Bedankt voor je reactie
     
  4. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    @Blondie685 wat rot steeds.. snap wel dat je er moedeloos van wordt en gewoon toch ervoor gaat. Had ik ook gedaan, sterker nog heb dat ook wel eens gedaan met 5 follikels.

    @Ninaatjuh welkom hier!

    @truusjee spannend weer! Fijn dat er weer wat gebeurd. Maar wel apart dat je niet meer terug hoeft te komen. Ik ga weer duimen voor je. Dat mentale heb ik ook, zijn nu 3 jaar bezig en dat sloopt.. ben het zo zat.

    Vanmorgen mijn 4e IUI gehad. Zaadscore was weer goed, en vandaag dus mijn eisprong. Afwachten maar. Morgen start ik weer met Utrogestan en ik mag testen op 3 februari. Eerder doe ik ook niet, wil echt wachten op mijn officiële testdag.
     
    Maan14, truusjee, Blondie685 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hoi memmiee dankjewel spannend zeg heel veel succes en hopelijk mag je in februari positief testen
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Vandaag 13 dagen na ovitrelle weer een streepje, wel nog super licht maar donkerder als de afgelopen dagen. Duimen draaien dat ze blijven oplopen.
     
    Juf89 vindt dit leuk.
  7. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Wow, wat gaaf! Hoop zo voor je dat ze blijven oplopen! Heb je er een foto van?
     
  8. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Snap wel dat je vindt dat er veel dagen tussen zitten. Maar wat je zegt, ik zou de arts wel vertrouwen! Hij zal het vast wel weten.

    En mooi dat er twee eitjes zitten, heb je toch meer kans! Ik duim weer voor je hoor!! Fijn dat jij er ook weer zin in hebt :thumup:
     
    truusjee vindt dit leuk.
  9. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Hè, wat balen zeg! Het zit jou ook niet mee... ben wel benieuwd wat er zondag te zien is. Hopelijk zijn er gewoon 1 of 2 mooi doorgegroeid, en heb je gewoon een goede kans deze maand! En anders idd niet aan het seks verbod houden, een vierling zal het vast niet worden, groot gelijk!
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  10. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    In het echt is het streepje nu veel duidelijker.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    truusjee, Juf89 en Ninaatjuh vinden dit leuk.
  11. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Dat ziet er goed uit hoor!! Zoiets had ik ook, 13 dagen na de pregnyl! Zou echt bijzonder zijn als het gelukt is, hoop het zo!!
     
  12. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Ik hoop met je mee @Maan14! Duimen draaien!

    Ik trek me de komende tijd eventjes terug.. gun het iedereen ontzettend maar voel me momenteel niet goed en vind alles even te confronterend. Heb ook het gevoel dat deze 4e iui te vroeg is geweest. Ben het gewoon even zat en heb geen vertrouwen meer, huil veel. Heb er de afgelopen tijd vrij positief ingestaan maar ik begin deze periode steeds meer te twijfelen en weet niet hoelang ik het allemaal nog volhoud voordat ik ermee wil stoppen. Voel me boos, gefrustreerd, onmacht.. Ik trek me dus even terug in mijn schulpje.
     
  13. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Spannend zeg duim voor je mee dat het hopelijk gelukt is :thumup:
     
  14. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Ik zit nu op dpo 14 nog geen spoor van menstruatie wel heel klein beetje sorry voor vieze praat dik slijm echt klein beetje weet niet of dat betekent dat menstruatie door gaat breken of dat dit een andere reden heeft. Ga vanmiddag denk ik test van Action halen dan heb ik die iig in huis weet niet wanneer ik hem ga doen ben bang dat ik morgen alsnog ongesteld wordt.
    Of dinsdag de dag van mijn 'normale cyclus' zonder iui:oops:zenuwslopend dit!
     
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Helaas mocht het niet zo zijn.

    Test vandaag VS gisteren

    Op naar de volgende ronde
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Wat jammer zeg
    Hopelijk lukt het de volgende ronde
     
  17. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ahh nee ik had nog goede hoop voor je :(
     
  18. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nou er is een wonder gebeurd bij mij :eek: er was er vanochtend 1 van 18mm en de andere twee zijn blijven steken op de 12mm en waar de vierde is gebleven weet ik niet maar dat boeit mij niet!!! Vanavond de ovitrelle en dan mag ik weer op het wachtbankje plaatsnemen :thumup:
     
    truusjee, Maan14, Juf89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Wat super fijn nieuws!
    Heel veel succes op het wachtbankje ga voor je duimen:D:thumup:
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  20. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Ach lieverd... Hopelijk helpt het je wat, je ff terug trekken... Misschien is even een pauze geen slecht idee? Hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je dat ook helemaal niet wil!

    Mag ik vragen waarom je denkt dat de IUI te vroeg is geweest?
     

Deel Deze Pagina