Klopt. Ondanks de stimulatie maar een ei vorige maand ook maar eentje ondanks de stimulatie maar had ik ook een aantal kleintjes. Nu is de rest gewoon niet gaan groeien.
Oh dat is wel netjes toch? Op dag 10 al een mooi ei. Ik heb met IUI altijd maar 1 eitje gehad. Ga voor je duimen! ❤
Oké! Bijzonder dat t zo verschilt. Hier willen ze juist 1, max 2 eitjes. Ivm kans op meerling zwangerschap met complicaties
Hier zelfs minimaal twee en maximaal 3. Daarom spoot ik eerst 75 nu 50 omdat de eerste keer overstimulatie had. Deze week veel hypos gehad mischien dat die de ei groei stagneren.
Nee wat balen!!! Heb je daar altijd al problemen mee gehad? De kans maakt het wel kleiner maar hee een is genoeg he! Wie weet is het allemaal niet nodig.
Trouwens. Kan het zo zijn dat de medicijnen niet meer aan slaan? Ik merkte dat mijn clomid 1 tablet zijn werking verloor omdat ik langere cyclus en wat onregelmatig weer werd, toen ben ik over gestapt naar twee tabletten.
Neeeeee bij jou? Ik ben echt op van het wachten! Volgens mij als ik ongeteld word is het zo klap in me gezicht!! Ik heb gister die krampen gehad nu niks meer. Maar voel verder ook niks anders. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, helemaal geen symptomen. Dus ben bang dat toch foute boel is. Zou zo bizar zijn als raak zou zijn. En ben nog eigenlijk vrij vroeg het is pas zaterdag!
@Blondie685 enige wat ik heb is, geen kou in me lichaam. Wat ik normaal wel altijd heb. Heb het nu de hele dag gewoon normaal en soms ff opvlieger. Maarja of dat nou iets kan betekenen
Hier ook nog niks, en vandaag geen buikpijn meer, wel extreem veel honger en veel plassen en mijn broeken zitten nu al strak en mijn borsten zijn heel gevoelig. Mijn man is zelfs zenuwachtig dat heeft hij nooit.
Ik snap wel dat je hiervan baalt! Je spuit inderdaad niet voor niks, dan hoop je gewoon op twee of drie eitjes. Hoop wel voor je dat dit ene eitje jullie een wondertje haat opleveren, het kan natuurlijk wel!