Gister krampen en beetje bloed verloren. Dus ik ga niet meer testen. Afwachten tot het door zet jij???
Ik ben behoorlijk erdoor van slag! Waarom mag het nou niet lukken? Wat doen we verkeerd Gaat het überhaupt wel lukken? Moedeloos word ik ervan blehh
Knuffel meis! ❤ Voel met je mee. Hier ook ongesteld geworden. Morgen bellen voor startecho en verder richt ik me op IVF.
Ach meis wat balen zeg. Tja ik heb getest maar weet niet wat ik ervan moet vinden omdat ik twee keer ovitrelle heb gespoten
Dankje lief! Heb jij dat ook? Dat je echt aan alles weer begint te twijfelen?! Of het niet aan het ziekenhuis ligt? Dat het een innesteling probleem is? Dat de artsen niet juist handelen? Eet ik wel gezond? Het is pas poging 2 maar ik vertrouw het allemaal niet! Er is iets! Maar ze zeggen van niet en ik moet het de Tijd geven.
Ja sowieso morgen en dinsdag nog maar een keer testen. Nee geen krampen wel dat mijn darmen van slag zijn maar kan ook door de zenuwen komen al had ik dat ook bij mijn dochter. Beetje buikpijn maar had ik met mijn dochter ook
Ook voor jou balen ook een dikke knuffel voor jou! Goed dat je je op IVF richt, daarbij is de kans zoveel groter dat het lukt lijkt mij
Wauw, dat is wel een duidelijke streep hoor! Ben heel benieuwd naar je testjes van morgen en overmorgen!
Ja hoor, herken dat ook. Je twijfelt op een gegeven moment zelfs aan de artsen. Ik heb uit wanhoop deze maand ook granaatappelsap gedronken, een maansteen armband gedragen.. helpt allemaal niks. Ik denk soms dat het misschien wel ligt aan mijn eitjes, dat de schil te taai is ofzo, waardoor een geen zaadcel doorheen komt. Maarja daar komen ze pas achter bij ivf. Wij gaan nu naar IUI 5 en wil dus vragen of ik na deze poging vast aan de pil mag. Liever even rust en dan starten met ivf. Heb ook veel buikpijn, dus ben er wel een beetje klaar mee.
Heb ik ook gedaan granaatappelsap. Cranberrysap, wel alchohol helemaal geen alcohol. Ik denk dat er bij mij ook iets aan de hand is met het nestelen. Maargoed ik dacht voorheen ook dat mijn baarmoederslijm vijandig zou zijn. En met iui wel raak zou zijn. Misschien is het nu ook wel het verkeerde moment om dit soort dingen nu te bedenken Morgen ziekenhuis bellen. Heb sowieso geen medicijnen in huis meer. En we zijn ook pas bij iui 2. Maar die buikpijn is dat ook niet door de endometriose? Is het niet mogelijk dat dat terug gegroeid is?
En even onder elkaar onder is van vanochtend. Morgen 14dpo en dan ga ik er nog 1 doen Oh ze zijn gedraaid rechter is de recente
Ja klopt, endometriose kan teruggroeien en er zit sowieso nog wat in mijn buik, op mijn beide eierstokken. Ik ga straks ook bellen. Werd wakker en alles zat onder het bloed. Had 2 maandverbandjes achter elkaar gedaan en alles zat vol. Pyjamabroek zat onder.. Echt niet normaal
Wanneer heb je de laatste ovitrelle gespoten? Ik heb 9 dagen na ovitrelle nog een duidelijk streepje helemaal op gevoelige testen zoals. Action 2v5. Je kunt ook de ha bellen om bloed te laten prikken en dan 2 dagen later nogmaals dan kunnen ze zien of het oploopt of gelijk blijft.
Vorige week zaterdag heb ik nog extra ovitrelle gespoten. Maar pregnyl en ovitrelle waren er meestal op 5dpo/6dpo eruit. Ik blijf de komende dagen gewoon testen en kijk of ze oplopen. Bij mijn dochter had ik op 14dpo echt een knaltest dus misschien morgen ook.