Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.640
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend rot zeg. Ik zou dan inderdaad even stoppen met de kinderwens en om tafel gaan met je vriend. Zeggen wat je voelt, en vragen hoe hij erover denkt. Maar als jij echt niet verder wil, is dat jouw eigen keuze. Is relatie therapie niet iets? Weet wel dat de MMM ontzettend veel vraagt van een stel. Het zet je hele leven op zn kop en ook je relatie. Dikke knuffel, en heel veel wijsheid gewenst!
     
    Maan14 en truusjee vinden dit leuk.
  2. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Jeetje meis dat is heel rot. Ik zou idd even de kinderwens on hold zetten en wel eerlijk zijn tegen je vriend uiteindelijk zal dit wel opluchten en het is anders niet fair tegenover hem om dit gevoel voor je te houden. Veel sterkte!
     
    truusjee vindt dit leuk.
  3. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Dankjewel meiden!

    Onze relatie is over. Het is op. Teveel gebeurd.

    Ik hoop voor jullie dat jullie mooi en gezond kindje mogen krijgen! Heel veel succes!

    Wie weet tot snel!
     
  4. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Heel veel sterkte de komende tijd en rustig aan! Probeer het een plekje te geven meis...
     
    truusjee vindt dit leuk.
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat jammer en dat na zo lang een relatie gehad te hebben. Was het al langer niet zoals het hoort te gaan? De reden dat ik dit vraag is omdat ik zelf door de hormonen heel labiel word ook 't. O. V mijn man maar ik gelukkig weet dat dit puur hormoon technies is. De MMM gaat je niet in de koude kleren zitten.
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.640
    113
    Vrouw
    @truusjee sterkte hoor! En wie weet tot over een tijdje. Als je er echt achter staat, is het een verstandige keuze voordat er straks wel een kleintje op komst zou zijn geweest. Dikke knuffel nogmaals!

    Ik ben ongesteld geworden en heb vanmorgen de eerste decapeptyl 3,75 (werking voor 4 wk) in mn bil gehad. De aanloopfase IVF is dus gestart.
     
    truusjee en Blondie685 vinden dit leuk.
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat spannend. Hier net te horen gehad dat iui hem niet meer gaat worden. Nog geen miljoen zaadjes. En dus icsi kwaliteit. Nu een afspraak over hoe nu verder.
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  8. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.640
    113
    Vrouw
    Wat rot zeg! Dus IUI 4 is gestaakt? Of nog wel doorgegaan?

    Ik krijg morgen mijn hele medicatiepakket binnen. Kanonnen, kunnen wel een nieuwe koelkast aanschaffen. :roflmao:
     
  9. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Heel veel succes in het verder en traject. Wij stoppen er mee we zijn heel dankbaar dat onze zoon zijn vroeg geboorte overleefd heb. En door icsi te moeten gaan doen voeld het voor ons te veel iets afdwingen wat mischien niet zo moet zijn. Stel je voor dat zwanger raak en het kindje nog vroeger komt zullen we ons eigen dat nooit vergeven.
     
  10. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Jeetje wat heftig maar moedig besluit! Heel veel sterkte komende tijd om dit een plaatsje te geven.
     
  11. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ojeee succes ermee! Wanneer ga je precies starten?
     
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wat een treurige berichten lees ik hier..
    @truusjee heel veel sterkte met dit besluit. De MMM vraagt idd veel van je maar als het op is is het op..
    @Maan14 wat een naar bericht.. is de kwaliteit van het zaad al vaker onder het miljoen geweest? Kan het niet eenmalig zijn dat het zaad slechter is?

    Hier gisteren follikelmeting gehad, 2 eicellen.. eentje van 15 mm en eentje van 18 mm. Morgen iui nr 4. We gaan er weer voor!
     
  13. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Helaas is het al veel vaker geweest dat het zaad zo slecht was.
     
  14. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Balen zeg.. hopelijk gebeurt er voor jullie toch ooit een wonder.. sterkte in ieder geval!
     
  15. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Hier vandaag iui nr. 4 gehad. Dit keer 7 milj. zaadcellen ( vorige keer 1,3 milj.).
    Blij met de goede score, nu weer 2 weken op het wachtbankje..
    We blijven hoop houden..
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  16. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.640
    113
    Vrouw
    Nu eerst de cyclus stilleggen en in mei de punctie en hopelijk terugplaatsing. :)
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  17. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.640
    113
    Vrouw
    Jeetje meissie, wat een heftig besluit. Misschien er eerst even goed over nadenken? De stap naar IVF/ICSI is ook heel groot. En heel heftig. Of staat jullie besluit echt vast?
    Dikke knuffel!
     
  18. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Wat spannend meis! Ik hoop het zo voor je dat ivf het is voor jullie
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  19. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Ging al langer niet goed! Was mezelf niet meer bij hem en hij kon me niet geven wat ik wilde.
    En dan zo’n tegenslag met zwanger worden.

    Zie dat jullie gestopt zijn? Gaat het een beetje? Wat een Zware beslissing
     
  20. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Lieve meiden,

    Wat een verdrietige berichten lees ik hier zeg :cry:
    @truusjee, hoe gaat het nu met je? Kun je het allemaal een beetje verwerken? Je moet natuurlijk niet alleen 'afscheid nemen' van je relatie, maar (voorlopig) ook van je kinderwens. Wel een dappere keuze vind ik, lijkt alsof je je hart volgt. Heel veel sterkte de komende tijd!

    @Maan14, hoe gaat het met jou? Kun je dit allemaal een beetje een plekje geven? Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn, lijkt me zo lastig. Ook voor jou heel veel sterkte de komende tijd!

    @Baby1798, hoe gaat het met jou? Voel je je anders?

    @Memmiee, hoe voelt de overgang naar IVF voor jou? Hoop zo dat dat uiteindelijk voor jullie gaat werken!!

    Dikke knuffel voor jullie allemaal!
     

Deel Deze Pagina