Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Hier toch nog een iui gehad met 3 eitjes. Echter weer minder dan een Halfmiljoen  vrijdag weer een gesprek met de arts :cry:
     
  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Spannend @Baby1798 !

    Hier weinig nieuws.. maandag laatste 4 wekelijkse deca prik gehad. Deze maand dus starten met ivf.
    25 mei begin ik met Menopur 150 eh, paar dagen daarna met de dagelijkse deca en 31 mei eerste echo om te kijken hoeveel er groeit.. duurt zo lang dat wachten.. en die 3 maanden stilstaan vind ik ook waardeloos. Nu komt éindelijk langzaam t einde in zicht. Heb het er best wel zwaar mee. Maargoed we zullen zien.
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  3. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Oh wat waardeloos Maan. Jeetje. Willen jullie misschien toch nog door naar IVF?
     
  4. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Maan14 wat vervelend zeg.. willen de artsen sowieso niet overstappen naar ivf/icsi?

    @Memmiee spannend zeg! Gebruik jij die medicijnen voor pcos? En waarom moest je eigenlijk 3 maanden wachten?

    Wij hebben 21 mei gesprek voor ivf en in principe gaan we dan ook gelijk starten en krijg ik gelijk een echo.
     
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Jaa denk het wel het voeld alrijd of je er bijna bent. Maar dat zullen jullie vast wel snappen. Anders heb je dat gevoel weer van hadden we toch maar wel door gegaan.
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik. Wij hebben dat ook hoor. Ben er eigenlijk wel klaar mee en wil verder met mijn leven, en andere dingen gaan plannen voor de toekomst. Maar wil later wel met een gevoel terug kunnen kijken van: "we hebben er alles aan gedaan, echt álles, maar het mocht niet zo zijn."
    Ben alsnog wel heel boos hoor van binnen, ook mede omdat er geen oorzaak is. En er zo veel abortussen worden gepleegd, of mensen krijgen kinderen die ze niet verdienen.. kan daar echt pissed off van worden..

    Maar fijn dat jullie toch doorgaan. Was alleen even verrast omdat je laatst zei dat jullie niet meer doorgaan.
    Klote van de zaadjes, maar 3 eitjes klinkt positief!!!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  7. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Nee vanwege endometriose. Er was sowieso een wachttijd voor ivf bij mijn kliniek, dus had ook niet eerder kunnen starten al hadden we dat gewild. Dus vandaar die decapeptyl depot. Dat legt alles plat qua hormonen, waardoor de endometriose ook hopelijk zegmaar krimpt...
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wilde eigenlijk ook stoppen. Maar draak begint ook opeens over broertje of zusjes. En dat heeft de doorslag gegeven toch alles te gaan proberen.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik ben er soms ook helemaal klaar mee. Toch heb ik nog wel vertrouwen in de ivf.
    Ik merk wel dat het hele traject toch wel druk geeft op onze relatie. Hebben jullie dat ook? We praten wel veel maar het is voor een man gewoon zo anders dan voor een vrouw.. Ik zie ook veel meer beren op de weg dan hem.. wordt soms wel is moe van mezelf..
     
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Ja hier ook wel hoor, leven soms best langs elkaar heen. Wel heel jammer. Mannen zijn vaak ook geen praters en als vrouw moet je het tenslotte ondergaan... al die polonaise aan je lijf..
     
  11. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja precies.. Ik hou soms ook maar gewoon me mond.. Ik voel van alles maar ik heb het gevoel dat hij soms niet zit te wachten op mijn kwaaltjes. Ik vind het best zwaar allemaal..

    Hopelijk is het snel raak, hoop dat dat ook weer wat rust geeft..
     
  12. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Klopt heb ik ook..

    Ik d8 dat ik de enigste was waarbij me man mij niet begrijpt...

    Ik zeg ook niet veel tegen hem want hij snapt het toch niet..hoe zwaar ik het heb

    Voor hem hoeft die IUI allemaal niet want hij zegt er is niks mis met ons het gebeurt wel een keer..en ik denk dan echt niemand begrijpt mij.. hij zegt ook dat ik er overdreven mee bezig ben but what can i do.. ik word ook moe van me zelf..ik wil er ook niet bezig zijn..maar het gebeurt toch...
     
  13. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik kan je de hand schudden... het is wel 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart.
    Mijn vriend vindt het inleveren van zijn zaad al zwaar.. soms denk ik wel is zullen we even ruilen.. dat is echt niks bij wat wij vrouwen moeten doorstaan. Natuurlijk is het niet leuk maar in vergelijking met wat wij allemaal moeten doorstaan. Dus ik hou ook maar wijs mijn mond dicht tegenwoordig..
     
  14. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Pff echt he!!!! Beter in je eentje verwerken..alsof we het niet zwaar genoeg hebben
     
  15. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja het valt helaas niet mee.. gelukkig heb ik wel vriendinnen waar ik het mee kan bespreken maar die zitten ook niet elke dag om mijn kwaaltjes te wachten..
    Ik heb soms echt het gevoel alsof ik er een beetje alleen voor sta wat het extra zwaar maakt om door te gaan..
    Hopelijk is het snel raak want ik weet niet of ik het nog heel lang ga volhouden op deze manier.
     
  16. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Same here! Ik weet precies hoe je je voelt!!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  17. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    @Baby1798 wanneer mag je testen?

    Ik tel echt elke dag af .. vind het zo spannend, maar ook gewoon zo lang duren allemaal! Wil nu gewoon starten!! Ben er zo aan toe.. prikken allang gewend dus kom maar door met ivf..
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  18. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik mag 17 mei testen. Ik heb sinds twee dagen na de iui al last van bruine afscheiding ondanks de utro.. ook continue en soort drukkende pijn aan de linkerkant terwijl de grote eicellen rechts zaten.. deze laatste keer geeft me weinig hoop. Ik heb ook het idee dat mijn lichaam aan de utro went en niet goed zijn werk meer doet..
    Ook ik ben blij als we kunnen gaan starten..
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  19. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ik heb geen utro gebruikt maar duphaston, bij mij werkte dat ook niet, dus toen nog een keer ovitrelle gespoten na vijf dagen en die ronde ben ik zwanger geraakt en gebleven. Geen idee of het daardoor is gekomen maar misschien kan je dat nog proberen. Mijn arts zei dat ze daar goede resultaten mee had. Ik weet niet of het met ivf ook kan. Succes en sterkte in ieder geval, ik hoop en leef nog steeds met jullie mee.
     
    Maan14 en Baby1798 vinden dit leuk.
  20. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    De verwijzing voor ivf/icsi is gemaakt.

    Ik baal er zo van dat ovitrelle zolang in mijn lijf blijft. Vandaag 13 dagen geleden gespoten en met avond urine nog een vaag tweede streepje.


    Ik had geen testen meer in huis dus dacht koop er een paar bij de action. Ben zo emotioneel als ik groot ben en pijnlijke borsten maar dat kan ook goed van de utro.
    Ben nu 10 dpo ga er niet vanuit dat het opeens raak is. Gyn vertelde dat het voor opwerking net 1 miljoen was en dus daar bij al eigenlijk te slecht om überhaupt op te werken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina