Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Ik denk dat je lichaam gewoon een beetje ontregelt is. Maar zou ook gewoon lekker naar het ziekenhuis gaan! Boeiend! Snap dat je hier ook niet veel wijzer uit wordt.

    Mag ik vragen of jullie niet een heel dubbel gevoel hebben met betrekking tot de morning-afterpil ? En over hoeveel meerlingen spraken ze?
     
  2. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja ik heb met tranen in mijn ogen dat ding ingenomen.... Maar er zaten 11 grote follikels dus het zou serieus een zesling kunnen zijn geworden. In de beschrijving vd pil stond dat het geen hormonenbom zou zijn maar later las ik op internet dat heel veel vrouwen na het innemen een verstoorde cyclus hadden. Ik neem zo’n ding dus never nooit meer plus dat ie €30!!! kost vond dat echt zonde geld omdat het niks oplevert verder heb er geen plezier van, voelde alsof ik een bekeuring moest betalen haha. Maar ik ga woensdag dus gewoon en mijn naam is haas haha
     
  3. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Gatver ja snap ergens dat een 6ling wel beetje teveel van t goede is! Bah! Wat vervelend voor je!!

    Ja wacht woensdag gewoon even af. Ik ben benieuwd
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat heftig, hoeveel eitjes waren er rijp? Ik krijg straks op dag 10 follikel meeting en moet 75 ovealap gaan prikken om 2 tot 3 eitjes te laten rijpen de kans op te veel eitjes is er dan. Kunnen ze dan niet beter eerder al lijken of er te veel eitjes gaan groeien ik ben zelf namelijk bang dat er te veel gaan rijpen.
     
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Lees net dat het Higa veel eitjes waren wat rot zeg.
     
  6. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja ze zaten allemaal al boven de 12mm en 1 was al 20mm dus de kans was erg aanwezig dat er een aantal gingen springen. Bij mij worden ze nl al dominant bij 8mm ik moet ook qua dosering bij 8.5 mm omlaag terwijl bij andere ze pas bij 10mm ze gaan mee tellen.

    Tja als antwoord op jouw vraag, het blijft gissen met de dosering wat het beste werkt voor jouw, dus het kan zijn dat de eerste ronde mislukt door teveel follikels dan moeten ze de dosis aanpassen. Maar cd 10 terug is normaal hoor dat moet iedereen meestal. Ik dus niet ik moet na drie dagen prikken al terug omdat het zo hard kan gaan.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Oké. Ik heb verder geen problemen kwa eigroei dus vroeg me eigen dan af of het juist niet sneller groei... Geef wel aan dat ik een aantal keer mijn ei al op dag 12 gehad heb. Als ze zo snel groeien ivm met hormoon stimulatie lijkt dag 10 weer laat. Al word het idd gewoon afwachten
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  8. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Oh zo! Tja geen idee. Er moeten er nu meerdere groeien dus misschien duurt dat langer. Daar heb ik verder ook geen ervaring mee. Ik heb er nu vooral steeds teveel o_O
     
  9. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit, er begint iets door te breken.
     
    truusjee, Juf89 en Maan14 vinden dit leuk.
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Eindelijk duidelijkheid!
    Je ovulatietest was negatief, maar dat had je vast wel al gehoord haha. Hoop zo voor je dat je dit keer gewoon 1 of 2 mooie eitjes hebt.
     
  11. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Soms doen ze ook wel op dag 9 ofzo. Het blijft echt afwachten welke dosering geschikt is voor je. Maar willen ze echt 2 of 3 eitjes ? Valt me op dat het per zkh/kliniek zo verschilt. Hier word de IUI gestaakt bij 3 eitjes of meer omdat er veel risico's aan meerlingzwangerschappen zitten. Maar lees ook weer dat andere artsen het wél doen. Snap er soms nils van, haha.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Haha ja hier willen ze 2 of 3 eitjes omdat de kans om zwanger te raken dan groter is. De kans op meerlingen ook maar volgens de gyn gaat dat ook gewoon ondanks mijn voorgeschiedenis.

    Maar hier krijg je ook gewoon utro terwijl veel ziekenhuizen dit niet doen.

    Zelf heb ik er wel een goed gevoel bij, Kan niet wachten tot we starten.
     
  13. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Klinkt goed zeg!! Ik hoop het zo voor je!! Dat bruinverlies kan dus geen kwaad?
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  14. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nou dat hoop ik ook ja, ik ga er nu zelf echt bovenop zitten met het meten. Dat ik bij 8mm omlaag ga. Ik heb echt zin om weer te starten. Hopelijk met een kerst een leuk kadootje
     
  15. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    In principe niet, arts denkt dat het komt door de Pregnyl en mijn dikke baarmoederslijmvlies. Maar ze gaan het wel in de gaten houden :)
    Hoe voel jij je?
     
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat fijn. Je spuit 150 zoals het in je onderschrift lees, had je eerst een nog hogere dosering?
     
  17. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Gelukkig maar. Fijn dat ze het in de gaten blijven houden!
    Ik heb de hele tijd het idee dat m'n eisprong er aan zit te komen, maar nog steeds geen positieve ovulatietest gehad. Waarschijnlijk wil ik te graag :p
     
  18. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Bij mij gaan ze ook voor 2 of 3 eitjes ja! Blijf het raar vinden dat elk ziekenhuis het weet anders doet... Wat is je voorgeschiedenis als ik vragen mag?
     
  19. Juf89

    Juf89 Actief lid

    27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    20% is wel echt veel! :eek: mijn gyn zei 10% geloof ik.
     
  20. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Haha vooral aangezien ze zich voor de rest zo statig aan de richtlijnen houden kwa zelf blijven proberen en zo iets als dit dat zo scheelt. Ik ga ovaleap spuiten 75 eenheden. En ovitrelle voor de eisprong en dan daar na 3x daags 2 x utrogestan.
     

Deel Deze Pagina